Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, die mensen die daar met name in jaren 90 aan dood gingen waren eigenlijk allemaal aanstellers?
Dit geloof je toch zelf niet he?
Ik weet het niet hoor. Er zouden dan toch wel meer wetenschappers iets te vertellen hebben, of dokters of andere deskundigen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.
En daarnaast in de jaren 80 was het een opgedrongen homoziekte en nu nog steeds. Het is gewoon en verzwakt immuun door drugsgebruik en slaaptekort. Het heeft niets met een virus te maken.
San Francisco en New York wilde af van de ruige homos en bedachten GRID (nu bekend als AIDS).
Tevens was het meteen een leuk instrument om de jeugd die graag sekst te ondermijnen met sprookjes.
Waarom. Als de wetenschap al niet eens met een fatsoenlijk bewijs kunnen komen. En daarnaast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij gaat nu deelnemen aan een Groningse sexparty om je gelijk te halen/bewijzen?
Dus half Afrika ligt te creperen door een collectieve waan van onderdrukte homosexualiteit, drugsverslaving en korte nachten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er aan dood gingen. Er is geen officiele lijst die dat bij houdt.
En daarnaast in de jaren 80 was het een opgedrongen homoziekte en nu nog steeds. Het is gewoon en verzwakt immuun door drugsgebruik en slaaptekort. Het heeft niets met een virus te maken.
San Francisco en New York wilde af van de ruige homos en bedachten GRID (nu bekend als AIDS).
Tevens was het meteen een leuk instrument om de jeugd die graag sekst te ondermijnen met sprookjes.
Zucht... ik zou zo graag op je reageren maar het is als schieten op mank wild. Het kan wel. Maar ik vreet zo een mank konijn toch niet op. Het zouden maar de symptonen zijn van de gekke koeie-ziekte. Of aids. Je weet het nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. het zogenaamde virus bestaat niet. Er is geen wetenschappelijk publicatie die dat stelt. Het is nog NOOIT in een menselijk lichaam gespot.
2. het is eerder een anti-lichaam dat al een indringer heeft overwonnen.
3. het is NIET besmettelijk
4. Je hoeft geen HIV te hebben om toch AIDS te krijgen. Lage CD waarde is voldoende.
5. in elk land wordt je anders getest. Elke land hanteert zijn eigen CD-waarde. Zo'n CD-Waarde kan dagelijks al 500% flucturen.
6. HIV testers als Western Blot en ELIZA zijn nergens op geijkt. De bijsluiters stellen zelfs dat ze niet weten waar ze nu precies naar kijken.
7. Als je meerdere testen zal doen dan is het totale willekeur of je het hebt of niet.
8. Zwanger, verkouden, stresserig. Dan heb je nagenoeg 100% kans op HIV.
9. Doordat je de voorgeschreven medecijnen slikt krijg je juist AIDS. De beschreven bijwerkingen zijn precies de symptomen van AIDS.
10. Lijst van AIDS symptomen bevat aandoeningen wat geheel niets van doen heeft met immuun.
11. europa/vs is de verhouding man:vrouw 10:1 in Afrika is het 1:1
Of aan de medicijn tests die farmaciebedrijven op de bevolking van het continent uitvoeren...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus half Afrika ligt te creperen door een collectieve waan van onderdrukte homosexualiteit, drugsverslaving en korte nachten?
Omdat je zo stellig bent en je toch zou denken dat je op die manier voor eens en altijd je gelijk kan bewijzen en het grote complot op die manier moeiteloos kan onthullen. Daarom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom. Als de wetenschap al niet eens met een fatsoenlijk bewijs kunnen komen. En daarnaast.
HIV is de laatste ziekte die je kan oplopen van sex. Wat zei ik nu eerder. Chlamydia e.d. kan je wel oplopen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom. Als de wetenschap al niet eens met een fatsoenlijk bewijs kunnen komen. En daarnaast.
HIV is de laatste ziekte die je kan oplopen van sex. Wat zei ik nu eerder. Chlamydia e.d. kan je wel oplopen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik NIET kan begrijpen is dat we zo paniekerig reageren op een ziekte (wat in mijn beleving alleen op recept te verkrijgen valt) dat minder dan 50 mensen oploopt per jaar. Er is geen epidemie nooit geweest ook.
Het lijkt wel een holocaust waar je met geen enkel geding over mag praten. Hoe komt dat en waarom?
?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus half Afrika ligt te creperen door een collectieve waan van onderdrukte homosexualiteit, drugsverslaving en korte nachten?
Wellicht omdat de meeste mensen er anders over denken dan jij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik NIET kan begrijpen is dat we zo paniekerig reageren op een ziekte (wat in mijn beleving alleen op recept te verkrijgen valt) dat minder dan 50 mensen oploopt per jaar. Er is geen epidemie nooit geweest ook.
Het lijkt wel een holocaust waar je met geen enkel geding over mag praten. Hoe komt dat en waarom?
(wikipedia)quote:UNAIDS and the WHO estimate that AIDS has killed more than 25 million people since it was first recognized in 1981, making it one of the most destructive pandemics in recorded history. Despite recent improved access to antiretroviral treatment and care in many regions of the world, the AIDS pandemic claimed an estimated 2.8 million (between 2.4 and 3.3 million) lives in 2005 of which more than half a million (570,000) were children.[3]
In 2007, between 30.6 and 36.1 million people were believed to live with HIV, and it killed an estimated 2.1 million people that year, including 330,000 children; there were 2.5 million new infections.[123]
Een boek kan zoveel zeggen, bewijs is het niet. Heb jij zelf het bewijs gezien?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook nooit moet je laten testen op HIV. Wel op syfilis, Chlamydia of Gonorroe, maar op HIV nooit
Verdiep en snap waarom er onzin ziektes zijn.
Dankjewel voor de moeite... Ik heb er even eentje tussenuit gepikt. Je bent op de hoogte van het feit dat sinds een jaar of 5 elke zwangere vrouw op HIV getest wordt. Leg mij eens uit hoe het komt dat het aantal HIV-dragers sindsdien niet explosief is gestegen. Ow en als je toch bezig bent, hoe komt het dat ik zowel zwanger, als verkouden/stressig (want elke keer bij bloedbank getest) nog steeds niet positief getest ben...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. het zogenaamde virus bestaat niet. Er is geen wetenschappelijk publicatie die dat stelt. Het is nog NOOIT in een menselijk lichaam gespot.
2. het is eerder een anti-lichaam dat al een indringer heeft overwonnen.
3. het is NIET besmettelijk
4. Je hoeft geen HIV te hebben om toch AIDS te krijgen. Lage CD waarde is voldoende.
5. in elk land wordt je anders getest. Elke land hanteert zijn eigen CD-waarde. Zo'n CD-Waarde kan dagelijks al 500% flucturen.
6. HIV testers als Western Blot en ELIZA zijn nergens op geijkt. De bijsluiters stellen zelfs dat ze niet weten waar ze nu precies naar kijken.
7. Als je meerdere testen zal doen dan is het totale willekeur of je het hebt of niet.
8. Zwanger, verkouden, stresserig. Dan heb je nagenoeg 100% kans op HIV.
9. Doordat je de voorgeschreven medecijnen slikt krijg je juist AIDS. De beschreven bijwerkingen zijn precies de symptomen van AIDS.
10. Lijst van AIDS symptomen bevat aandoeningen wat geheel niets van doen heeft met immuun.
11. europa/vs is de verhouding man:vrouw 10:1 in Afrika is het 1:1
Advocaat van de duivel: Ben je getest op Aids dan, en word dit regelmatig herhaald?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dankjewel voor de moeite... Ik heb er even eentje tussenuit gepikt. Je bent op de hoogte van het feit dat sinds een jaar of 5 elke zwangere vrouw op HIV getest wordt. Leg mij eens uit hoe het komt dat het aantal HIV-dragers sindsdien niet explosief is gestegen. Ow en als je toch bezig bent, hoe komt het dat ik zowel zwanger, als verkouden/stressig (want elke keer bij bloedbank getest) nog steeds niet positief getest ben...
Je denk toch niet dat zo iets simpels als even image googelen het bewijs is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht... ik zou zo graag op je reageren maar het is als schieten op mank wild. Het kan wel. Maar ik vreet zo een mank konijn toch niet op. Het zouden maar de symptonen zijn van de gekke koeie-ziekte. Of aids. Je weet het niet![]()
(punt 1 : wat zijn dit dan: [ afbeelding ] )
Hier moet ik hem wel in bijstaan. Bij de 'ELISA' test komen veel zwangere als positief naar voren. Dat is het nadeel van deze zeer goedkope test. De fabrikant weet dat en raadt bij gebruik voor zwangere vrouwen dan ook niet deze goedkope test aan. Wonderbaarlijk dat Lambiekje dat gemist heeft of bewust niet noemde. (edit: overigens mensen met een transplantatie komen ook veel voor als 'false positives' bij de test. Wederom, de fabrikant heeft het in de fucking bijsluiter staan).quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dankjewel voor de moeite... Ik heb er even eentje tussenuit gepikt. Je bent op de hoogte van het feit dat sinds een jaar of 5 elke zwangere vrouw op HIV getest wordt. Leg mij eens uit hoe het komt dat het aantal HIV-dragers sindsdien niet explosief is gestegen. Ow en als je toch bezig bent, hoe komt het dat ik zowel zwanger, als verkouden/stressig (want elke keer bij bloedbank getest) nog steeds niet positief getest ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |