Wat ik wel kwalijk neem is dat de generatie waarin mijn ouders zitten de schuldige zijn aan het feit dat het zo ver heeft kunnen komen. De wanstaltige onwentedheid. De laksheid waarin geleefd werd. Als Dallas maar op TV was dan was het goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef santax het volgende:
[..]
Weet je waar ik moeite mee hebt Lambiekje.
Toen ik 18 was kreeg ik zelf een acute psychose. Godzijndank ben ik daar alweer lang overheen, maar of jij weet het ontzettend goed te spelen, of jij bent echt paranoide. En in dat laatste geval, zoek gewoon hulp en neem je medicijnen. Nu zijn het nog de grote bedrijven die je haat. Wat is er voor nodig om je vader of moeder te haten? Wat is er voor nodig om een van hun haar/zijn strot door te snijden. Orap dude... Orap. T'is een fucking wondermiddel.
misschien toch maar een internetrijbewijs invoeren danquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik wel kwalijk neem is dat de generatie waarin mijn ouders zitten de schuldige zijn aan het feit dat het zo ver heeft kunnen komen. De wanstaltige onwentedheid. De laksheid waarin geleefd werd. Als Dallas maar op TV was dan was het goed.
Uh ik luister niet naar autoriteit. Dus iemands strots van bekende doorsnijden is een onmogelijkheid.
Van kinds af aan had ik al het idee dat ze handelen uit macht en niet uit wijsheid. De tegenstrijdigheden wat ik in mijn kinderjaren tegen aanliep was onbespreekbaar zo is het nu eenmaal. Zo is het gvd niet. Nu ik 15 jaar later internet heb ik al die zaken waar ik joekels van vraagtekens bij had als kind heb ik nu kunnen plaatsen in een groter geheel.
het is nog steeds niet doorgedrongen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef santax het volgende:
[..]
misschien toch maar een internetrijbewijs invoeren dan![]()
Met een medische/psychologische test vantevoren. Serieus Lambiek, je haalt minder uit het leven dan erin zit. Je zet jezelf eigenlijk voor schut. Een afwijkende mening en kritische houding is prima, maar als er zoveel slimmere mensen, met zoveel meer middelen, waarvan makkelijk aantoonbaar is dat ze net zo kritisch als jezelf zijn roepen: aids bestaat... t'is echt... Dan moet je of zelf met ontkrachtend bewijs komen, of zwijgen.
Idd, Lambiekje daar heeft Santax volledig gelijk in. Kom met goede bronnen of zwijgquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef santax het volgende:
[..]
misschien toch maar een internetrijbewijs invoeren dan![]()
Met een medische/psychologische test vantevoren. Serieus Lambiek, je haalt minder uit het leven dan erin zit. Je zet jezelf eigenlijk voor schut. Een afwijkende mening en kritische houding is prima, maar als er zoveel slimmere mensen, met zoveel meer middelen, waarvan makkelijk aantoonbaar is dat ze net zo kritisch als jezelf zijn roepen: aids bestaat... t'is echt... Dan moet je of zelf met ontkrachtend bewijs komen, of zwijgen.
geloof me, het is al maanden geleden doorgedrongen... Dat is wat er zo spijtig is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is nog steeds niet doorgedrongen.
HIV niet bestaat. AIDS is een verzamelnaam voor een selectie aandoeningen.
nee AIDS is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. In 1993 is het drastisch aangepast. Dementie is op eens ook aids. kom nou gauw.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:02 schreef SingleCoil het volgende:
AIDS is geen ziekte, AIDS is een syndroom. Een syndroom is een ziektebeeld: een verzameling van steeds tezamen voorkomende klinische verschijnselen/symptomen. Zo'n verzameling klinische tekenen kan meerdere oorzaken hebben. Soms is de oorzaak niet bekend, maar is het geregeld samengaan van deze tekenen dusdanig opvallend, dat men ze groepeert tot een syndroom.
Wil je nu beweren dat AIDS niet bestaat, omdat de oorzaak soms niet bekend is, of omdat er nog veel over het ziektebeeld onverklaard is? Dat is toch dom?
ik heb al lang bronnen gegeven. Maar ja het probleem in deze trieste wereld is dat de MSM geen platform geeft voor dissidentie als het om ziektes en aandoeningen gaat. Die mogelijkheid is er niet, Als er dan alternatieve bronnen als Internet zich aandienen wordt het niet geaccepteerd. En kijk dat is precies waar bigpharma op uit is. Kijk eens verder dan alleen een flyer...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, Lambiekje daar heeft Santax volledig gelijk in. Kom met goede bronnen of zwijg
zo'n baby raakt op dezelfde manier besmet als dat het ook verslaafd kan raken aan de stoffen die moeder gebruikt ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zou je een hiv test doen als je baby het toch niet kan krijgen. Hoe kan een virus nu erfelijk zijn.
Heb je dit al weleens goped gelezen Lambiekjequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee AIDS is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. In 1993 is het drastisch aangepast. Dementie is op eens ook aids. kom nou gauw.
Je bent je wel nog bewust van het feit dat ook onafhankelijke universiteiten, doktoren, professors, stichtingen en organisaties HIV/AIDS wel herkennen. Je bent je ook ervan bewust dat het virus ansich bij lab-onderzoek gewoon aantoonbaar is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb al lang bronnen gegeven. Maar ja het probleem in deze trieste wereld is dat de MSM geen platform geeft voor dissidentie als het om ziektes en aandoeningen gaat. Die mogelijkheid is er niet, Als er dan alternatieve bronnen als Internet zich aandienen wordt het niet geaccepteerd. En kijk dat is precies waar bigpharma op uit is. Kijk eens verder dan alleen een flyer... Op wat voor kennis is jullie beeld over HIV/AIDS gestoeld !?
Ja natuurlijk.quote:
tuurlijk Lambiekje .. we hebben niet de middelen uitgevonden waarmee wij al eeuwen bestaande ziektes eindelijk kunnen identificeren .. we hebben de ziektes uitgevonden ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Elke ziekte, aandoening van de 20ste/21ste eeuw is aangewakkerd, gefabriceerd door bigpharma. Het is bigbusiness.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef santax het volgende:
Je bent je wel nog bewust van het feit dat ook onafhankelijke universiteiten, doktoren, professors, stichtingen en organisaties HIV/AIDS wel herkennen. Je bent je ook ervan bewust dat het virus ansich bij lab-onderzoek gewoon aantoonbaar is?
Dus jij wil zeggen dat alle ziektes die er heden ten dagen zijn. Door de pharma industrie gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
Ja natuurlijk.
Elke ziekte, aandoening van de 20ste/21ste eeuw is aangewakkerd, gefabriceerd door bigpharma. Het is bigbusiness.
Elke ziekte sinds 1900? Waarom komt er dan geen polio meer voor in Nederland om maar eens wat te noemen? Die ziekte is door vaccinatie en de voortschrijdende medische kennis nagenoeg verdwenen uit de westerse wereld, en dus niet vanzelf, aangezien we volgens jou steeds ongezonder voedsel ed eten, en het dan dus eerder meer voor zou moeten komen lijkt me? Leg me dat alsjeblieft uit. Desnoods via een PM, aangezien je wat een aarzeling hebt om in het openbaar met betrouwbare bronnen te komen naar mijn idee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Klopt, AIDS dementie bestaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee AIDS is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. In 1993 is het drastisch aangepast. Dementie is op eens ook aids. kom nou gauw.
Nee eikel. AIDS is een syndroom, Een syndroom is een zooitje bij elkaar geraapte aandoeningen. Niks meer of minder. Als je dat niet snapt kun je beter ophouden jezelf verder belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waar haal je die tiener nou weer vandaan .. die vrouw is 39 ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef HIGHT0WER het volgende:
Maar wat te doen met die kerels die gesekst hebben met die thaise tienerhoer uit Toronto?
vraag je af waarom er geen NL wiki is over de dissidentie. Nederland is een smerig censurerend land.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je dit al weleens goped gelezen Lambiekje
http://nl.wikipedia.org/wiki/AIDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |