Niks doen is gezondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook minder vaak ziek. En geen stress.
Stress komt voort uit het te druk hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ils een franse horror film, dacht eerst bah frans maar vond het het kijken zeker waard, en kon het ook niet laten om tegen de tv te pratenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
Wat was die Franse film, Yuri?
Nee, van Duits zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:12 schreef wyccie het volgende:
Eén van de bijwerkingen van zwanger zijn, zeker.
Daarom praat ik ook tegen de tv omdat ik het beter denk te weten dan de mensen in de film/seriequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik praat tegen voorwerpen is het meestal omdat ze niet doen wat ik wil
True thatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik praat tegen voorwerpen is het meestal omdat ze niet doen wat ik wil
and thatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook tegen de tv omdat ik het beter denk te weten dan de mensen in de film/serie
Een LSD-trip ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb al een keer het raam open gehad om m'n pc eruit te flikkeren, maar me toch nog bedacht
Nee, blinde woedequote:
Alsof je daar omheen konquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_Her___.html?p=3,1
'toevalligerwijs gefotografeerd'
uh-huh... sure
Ja, ging vrij aardig, een dag later mocht iedereen er gewoon op namelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
Mark, heb je nog geschaatst? Kinderen gaan tot 12 jaar, jij zegt dat je een tweeëige eenling bent, klaar.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
*moppert iets over mensen die afspraken niet nakomenWe hebben die laatste repetities verdomme echt nodig
*
Heeeey![]()
Merciquote:
babytjesquote:
Quod nunc? PP, waarheen zijt gij verdwaaldquote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze kat ligt naast me te slapen, kreeg ineens jeuk, tolde 3 keer in paniek om zn as, al bijtend in zn eigen lijf, staarde even verward voor zich uit en ligt nu weer te slapen, dom beest
Zekerquote:
Gewoon hopen dat ie rechtdoor blijft gaan, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lost![]()
![]()
![]()
Er komt een verstandskies door. Auch
Ik keek er altijd naar maar niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeker
Wie keek er hier ook weer allemaal Lost? Ik ben nu bezig in seizoen 2 en voel me toch redelijk dom dat ik het nooit eerder heb gevolgdSuperspannend!!!
Ja hij loopt volgens mij goed, al is er nog maar één hoekje door. En dat deed stiekem al best wel pijn...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat ie rechtdoor blijft gaan, dan is er niks aan de hand
De mijne gaan er volgende week uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lost![]()
![]()
![]()
Er komt een verstandskies door. Auch
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat ie rechtdoor blijft gaan, dan is er niks aan de hand
Dat is ook weer zo,bij mij heeft ie er een bevrijd door tandvlees weg te snijden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De mijne gaan er volgende week uit
[..]Het paste goed bij mij, maar ik kon er niet goed bij met poetsen en daardoor kreeg ik er gaatjes in.
verstandskiezen
Dat had ik dus ook een half jaar geleden, toen heeft de tandarts het tandvlees weggesneden, of eigenlijk weggebrand.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar eh, als ik dat zo voel ben ik bang dat ik mn mond niet meer dicht kan doen als ie eenmaal door is![]()
Waar/wie heb je dat ontfutseld?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom er net achter dat het ontfutselen is!
En niet ontfrutselen
Moet jij niet slapen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef MaJo het volgende:
Ik zag net mijn vroegere beste vriend in een reclame langskomenmoet echt weer eens contact met hem opnemen
kijk nu naar Silence of the Lambs. Moet eigenlijk studeren maar fuck that
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |