Niks doen is gezondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook minder vaak ziek. En geen stress.
Stress komt voort uit het te druk hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ils een franse horror film, dacht eerst bah frans maar vond het het kijken zeker waard, en kon het ook niet laten om tegen de tv te pratenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
Wat was die Franse film, Yuri?
Nee, van Duits zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:12 schreef wyccie het volgende:
Eén van de bijwerkingen van zwanger zijn, zeker.
Daarom praat ik ook tegen de tv omdat ik het beter denk te weten dan de mensen in de film/seriequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik praat tegen voorwerpen is het meestal omdat ze niet doen wat ik wil
True thatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik praat tegen voorwerpen is het meestal omdat ze niet doen wat ik wil
and thatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook tegen de tv omdat ik het beter denk te weten dan de mensen in de film/serie
Een LSD-trip ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb al een keer het raam open gehad om m'n pc eruit te flikkeren, maar me toch nog bedacht
Nee, blinde woedequote:
Alsof je daar omheen konquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_Her___.html?p=3,1
'toevalligerwijs gefotografeerd'
uh-huh... sure
Ja, ging vrij aardig, een dag later mocht iedereen er gewoon op namelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
Mark, heb je nog geschaatst? Kinderen gaan tot 12 jaar, jij zegt dat je een tweeëige eenling bent, klaar.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
*moppert iets over mensen die afspraken niet nakomenWe hebben die laatste repetities verdomme echt nodig
*
Heeeey![]()
Merciquote:
babytjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |