Pe en Rinus zijn legendarischquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben gisteren naar het nieuwjaarsfeestje van de gemeente Groningen geweest, elk jaar hier in de Oosterpoort, en ik heb zo gelachener was een show van Voorheen de bende mit Pazzipanten, een formatie met o.a. Rooie Rinus en Pe Daalemmer (
) Etc, ken jij die?
Ze deden een liedje wat blijkbaar al een hit was, maar zo droog......:
is het familie van je?quote:
Je zou bijna denken dat er een limiet aan slapen zit hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het een beetje proberen te verdelen over de dag MaJoje kunt ook teveel slapen natuurlijk.
Gewoon over een paar uur weer een tukje gaan doen, kijken hoe je je daarna voelt
Maar heel goed dat je je werk afzegt en je feestje... Ziek hebben ze ook niks aan je he.
anders kan je dit toch niet mooi vinden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Man wil HIV-test voor mannen die zijn vrouw volblaften Oh my oh my
[..]niet dat ik weet
Hoezo?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
anders kan je dit toch niet mooi vinden?
Doet me hier aan denkenquote:
ik zou sowieso voor Stuur gaan.... is goedkoper volgens mij, maar ik weet niet of die in de buurt zitten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ervaring met het huren van een bestelbusje bij Europcar?
Da's wel jammerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef iamredleader het volgende:
Nemo is nog niet gedraaid
Op zich geen probleem, er is nog genoeg tijd, maar het is jammer, want dan waren we weer "een stapje dichterbij"
Zal eens prijzen vergelijjkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ik zou sowieso voor Stuur gaan.... is goedkoper volgens mij, maar ik weet niet of die in de buurt zitten?
Europcar heb ik volgens mij ook wel eens gedaan, geen problemen gehad, prima auto's meestal
Wieso?
Het kindje dat hier geboren is, woog 1806 gramquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:25 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en de baby is een tikkeltje kleiner dan gemiddeld, maar verder netjes qua grootte. Dus naar alle waarschijnlijkheid geen baby van 6,5 kilo
Achossie...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Het kindje dat hier geboren is, woog 1806 gram![]()
![]()
Zo sneu, een foto van het jochie in de couveuse, met een enorme klomp verband om zn arm zodat ie niet aan het infuus kon komen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik zeg: flinke bestelbus doen, A-team style volladen met mensjes en leuke video's van maken tijdens CZ
Ik zal eens kijken of ik nog fotos kan vinden van onze roadtrip naar Slovenië en van een rit naar Wacken in Duitsland. Allebei met een gehuurde sprinter waar we alle spullen zo ingeflikkerd haddenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens foto's gemaakt van het vervoer van een stuk of 4 banken over het CZ terrein in Biddinghuizen![]()
In een Renault Express, 2 banken in de laadbak, 2 banken op het dak en gassen
En ik heb vorig jaar op de terugweg een foto gemaakt van Het Nerdste Hectometerpaaltje van Nederland: 133,7
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb vorig jaar op de terugweg een foto gemaakt van Het Nerdste Hectometerpaaltje van Nederland: 133,7
Moet direct denken aan Mr. Beanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens foto's gemaakt van het vervoer van een stuk of 4 banken over het CZ terrein in Biddinghuizen![]()
In een Renault Express, 2 banken in de laadbak, 2 banken op het dak en gassen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef iamredleader het volgende:
meterkast vraag
speciaal voor TradeMarkie
Foto gevondenquote:
Dit is tot nu toe de 1337tste post van 2009quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Foto gevonden![]()
En het was niet vanaf CZ maar de terugweg vanaf een feestje in Oss
[ afbeelding ]![]()
Eén van de bijwerkingen van zwanger zijn, zeker.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga douchen, want mijn vrouw zet "Verbotene Liebe" op
Wat is er met de eerste twee pogingen gebeurd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een derde poging ondernemen om in bad te gaan![]()
En ja, nog steeds wakker!
Bij de eerste twee keer ging ik toch nog even achter de computer hangen. Zoals nu dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is er met de eerste twee pogingen gebeurd?
Waarom hebben andere mensen het altijd zo druk met weet ik wat en heb ik nooit iets te doen, ben ik nou gewoon saai?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de eerste twee keer ging ik toch nog even achter de computer hangen. Zoals nu dusmaar nu loopt het bad
en ik wil eigenlijk gewoon slapen
Ik doe ook al 2 weken niks hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom hebben andere mensen het altijd zo druk met weet ik wat en heb ik nooit iets te doen, ben ik nou gewoon saai?
Ik denk dat ze met achter de computer hangen niet iets nuttigs bedoelde, maar gewoon wat jij en ik nu ook doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom hebben andere mensen het altijd zo druk met weet ik wat en heb ik nooit iets te doen, ben ik nou gewoon saai?
Ik zat gewoon te surfen op fok en spelletjes op zylom te spelen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Studeren wat is dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met achter de computer hangen niet iets nuttigs bedoelde, maar gewoon wat jij en ik nu ook doen.
En hoef jij nooit te studeren?
Join the clubquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Studeren wat is dat?![]()
Maar had het meer over het algemeen, soempie en majo vooral posten altijd dat ze het veel te druk hebben met van alles en nog wat en dan voel ik me vergeleken met hun toch redelijk saai
Jij bent dan ook minder vaak ziek. En geen stress.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar had het meer over het algemeen, soempie en majo vooral posten altijd dat ze het veel te druk hebben met van alles en nog wat en dan voel ik me vergeleken met hun toch redelijk saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |