Ja dat weet ik welquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is wel werk, maar misschien dat iets vinden wat je interessant vindt lastig wordt. Maar McDonald's zoekt altijd
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn favoriete vloeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enIk houd het alleen op drie- en vierletterwoorden en andere scheldwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhip werkt toch minder lekker
De woorden 'faalhaas', 'prutser' en 'lutser' heb ik verder ook overgenomen in het dagelijks gebruik en de verwensing 'Ga kersen plukken' gebruik ik sinds Riccardo Riccò betrapt werd op CERA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik gooi wel eens met vrouwelijke lichaamsdelen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Hier hetzelfde, ik zeg ook erg vaak Jezus en probeer daar toch mee te minderen. Wat Majo zegt is voor mij eigenlijk ook de reden. En ik vind het sowieso niet echt mooi staan eigenlijk om keihard gvd te roepen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vloek ook echt als een bootwerkerProbeer dat te vervangen door lieve scheldwoordjes, zoals "Flap!" in plaats van... nahja, oke, maar meestal wordt ik uitgelachen. Vooral mijn rijlerares vindt het hillarisch
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Favoriete scheldwoord:Bij mij maakt het niet zoveel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik gooi wel eens met vrouwelijke lichaamsdelen
Ik heb trouwens een nieuw spelletje gelanceerd op MEN.
Soepgroente, eventueel vooraf gegaan door zak vind ik ook wel een leukequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Droeftoeter en zak hooi gebruik ik vaak
quote:Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen
We rijden over prairies
Steeds op zoek naar avontuur
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Sterf ik aan de totempaal
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Oh ja, met het fantastische rijmschema "Dit is een dans uit de States, iedereen doet die daar nog steeds"quote:
Ja maar het ritme is zo lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, met het fantastische rijmschema "Dit is een dans uit de States, iedereen doet die daar nog steeds"
Ik heb nu dit aan, die is bijna afgelopen
Te veel oliebollen gegeten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jeziepees, ik ben me toch melig
Door welke van de clipjes kwam dat?quote:
PP kent Ets, MaJo, Nem, PS en mij uit het maffiaspelquote:
God, ik wou dat m'n vriend dat kon zeggenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef PrincePolly het volgende:
Ey goed kerel. Morgen weer eens werken voor het eerst sinds een week of 3 (en bij een nieuwe werkgever)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Droeftoeter en zak hooi gebruik ik vaak
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook wel woorden die door mij gebezigd worden: boefje, vlegel en belhamel
Wat zijn jullie lief. Dat zijn koosnaampjes, geen scheldwoorden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en schavuit niet te vergeten.
Dat gaat nog een productief jaar worden danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gisteren om 10 uur gaan slapen toen ik net 4 uur wakker was. Heb nu 30 uur van de 35 uur in 2009 geslapenen nog steeds hartstikke moe
2 januari vrij nemen en je zou vier dagen weekend hebben gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ben je denk ik een van de weinige vandaag.
Ik had de 30ste besloten dat ik vandaag geen zin zou hebben. En dat klopt.
Zijn er hier vandaag nog meer mensen die moeten werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kunnen waarderen
Zak hooi vind ik ook prachtig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |