Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
dat moest hier ook ff geplaatst wordenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel een goed idee; er nu al een begin gemaakt en dat kan ook als uitdaging dienen dat begin te toppen. Daarnaast staan er echt een paar goeie soeps in dat topic. Iemand ideeen voor de titel? Ik denk dat het handiger is als die wat breeder word getrokken. Wat van: FOKKE & SUKKE ONZ SPECIAL - PaintŪ only?
stickyquote:Op zondag 28 december 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
TVP en centraal.
Dat was de verkeerde centraal.
je weets, vergeet mij niet eh?quote:
ik ben in een goede buiquote:Op maandag 29 december 2008 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
FOKKE & SUKKE - PaintŪ only
TTT waardig?
We doen het andersom, in [homo 2263] waarin CDP verzuimt is al een heel gesprek gaande. Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoi heren en dames.
[homo 2263] waarin CDP verzuimt mag dicht want ik had de 300e post en opende dus (een paar minuten later weliswaar ivm WiFi-falen) [HOMO]#2263: Life's about Dirk and less about mothers.
Je kan de vraag beter omdraaien; wat is er leuk aan die achterlijke paint creatie welke luistert naar de naam edwin emmer?quote:
geef toe dat het een leuke paint was!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kan de vraag beter omdraaien; wat is er leuk aan die achterlijke paint creatie welke luistert naar de naam edwin emmer?
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:05 schreef murp het volgende:
[..]Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
dat dus!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef murp het volgende:
[..]
dus geen goedemiddag topic op deze laatse woensdag van het jaar?
De modjes blijven gewoon doorpostenquote:Op woensdag 31 december 2008 06:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemiddag deze laatste woensdag van het jaar, 31 dec.2008
TT even aanpassen aub
Hij heeft het zelf al aangepast, wat is loos? Enkel dat er al een nieuw topic aangemaakt was terwijl hij de LaPo had?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:39 schreef Gellarboy het volgende:
Kan iemand hier iets aan doen svp? Beetje jammer.
[HOMO] #2267 - Vandaag start 'het jaar van het leuke leven'.
Weet ik het. Regels en plichten enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hij heeft het zelf al aangepast, wat is loos? Enkel dat er al een nieuw topic aangemaakt was terwijl hij de LaPo had?
Oké. Je weet ons te vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet ik het. Regels en plichten enzo.
Never mind..
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef porsche1 het volgende:
over het t-shirt prijsvraag topic:
Basenaad heeft al 3 stemmen op 3 verschilkende shirts, kan hij dan ook 3 shirts winnen?
Want dat vind ik dan wel erg oneerlijk
Inderdaad, verwijderd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
gvd hou eens op met het kicken van dit topic met sc
tevensch ben ik een heel goed alternatief voor modquote:
Ik zou ook een heel goed alternatief voor Moeder Teresa zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevensch ben ik een heel goed alternatief voor mod
In vergelijking met de gros van de topics hier....quote:Op zondag 4 januari 2009 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hilarisch! Nee, echt.
dan ga je iemand anders vingerenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Klacht:
Mijn hond bushbush is net 3 dagen dood gegaan aan balkanker en murp maakt gewoon een grove kwetsende kutopmerking over mijn hond in mijn recentste topic
Beetje jammer voor een mod terwijl hij WEET dat mijn hond dood is
Als we dan toch in ONZ moeten blijven, kun je ons net zo goed onze centrale status terug geven. Dank u vriendelijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef JOPPI3 het volgende:
Kan HOMO niet gewoon bij het kopje: hieronder staan de centrale topics
gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nouja jammer... Ik ben wel lekker mezelf gebleven met een leuke doch originele insteek in plaats van een echt kuttopic te openen. En ik ga een moeilijk woord in de volgende zin posten waardoor deze post nog enig intellectuele inhoud verkrijgt! Edoch, missie geslaagd!
staat dr wel in, laten we je bagger maar ff centraal houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Ik heb op mijn tong gebeten
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Paramnesia het volgende:
Mag ik er een serieus topic over openen in Feedback? Gewoon netjes en alles?
Want het zit me toch dwars.
Ik ga ff een officieel antwoord afwachten tong.quote:
kun je proberen, maar'k geef je weinig kans.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Paramnesia het volgende:
Mag ik er een serieus topic over openen in Feedback? Gewoon netjes en alles?
Want het zit me toch dwars.
Net Feijenoord. Hand in hand maar ze blijven verliezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kun je proberen, maar'k geef je weinig kans.
zeker als het tussen 2 mods gaat
wordt aan gewerktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
Is het ook niet een taak van moderators om 'leuke' bijdrages te leveren aan een topic? IPV alleen maar slotjes te plaatsen als het kuttopics zijn?
Ja, ze kunnen sturen, maar het moet toch echt vooral van de users uitgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
Is het ook niet een taak van moderators om 'leuke' bijdrages te leveren aan een topic? IPV alleen maar slotjes te plaatsen als het kuttopics zijn?
Eensch. Jammer alleen dat die 'ludieke' oneliners van Tong blijkbaar de standaard zijn gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen sturen, maar het moet toch echt vooral van de users uitgaan.
Wat is er niet ONZ aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Religies en levensovertuigingen.
Waarom staat dit topic nu ineens in ONZ? Ik vind het meer op z'n plaats in WFL...
hogere machten hebben het hier weer geplaatstquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Religies en levensovertuigingen.
Waarom staat dit topic nu ineens in ONZ? Ik vind het meer op z'n plaats in WFL...
Nee, de kwaliteit van een religie wordt altijd beoordeeld aan de hand van of je wel of niet naar de McDonalds mag...quote:
nou, laten we het maar ff aankijken danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef BasEnAad het volgende:
Het vrijdagmiddagverveelspel!
Waarom eigenlijk dicht?
Okequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou, laten we het maar ff aankijken dan
Omdat het bagger is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
OkeMaar wat zou een reden zijn om m te sluiten, ik heb serieus geen idee
leek een potentieel bagger topic te wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
OkeMaar wat zou een reden zijn om m te sluiten, ik heb serieus geen idee
Weten ze in PUB wel raad meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef Olep het volgende:
Je zou het maar hebben
Het_hupt, die kon toch gewoon dicht?Duidelijk niet echt serieus.
Als je ze even terugleest kan je zien dat de topics die ik heb gesloten heb gesloten met een reden, en die reden was niet omdat het bagger is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:40 schreef cerror het volgende:
Remlof. Really? Alleen bagger van Dribbel en een semi-naam topic mag openblijven?
Erg objectief van je.
Laat ik even Tong80 uithangen: Waarom zijn de topics gesloten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je ze even terugleest kan je zien dat de topics die ik heb gesloten heb gesloten met een reden, en die reden was niet omdat het bagger is.
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat ik even Tong80 uithangen: Waarom zijn de topics gesloten?
Ik ben tong80, ik lees geen sluitposts.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.
En anders open ik wel een topic met een semi-grappige oneliner die je dissed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben tong80, ik lees geen sluitposts.
Ik wil in de FB de reden, en een goede. Anders ga ik een topicreeks met klachten aanmaken die je zal sluiten maar waarvoor ik geen ban krijg. Omdat ik tong80 ben. Ik ben net een kitten.
En niet mekkeren over het beleid dat ik voerde, iedereen weet al dat het nazi-beleid was. Oude koeien enzo.
dan verzoek je dat maar in Feedbackquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik stem dat deze smilie tussen de standaard fok! smilies moet
daar komt t dr toch nooit doorheenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan verzoek je dat maar in Feedback
je weet nu de goede datum, ff noteren, en hoppa, volgend jaar ben je op tijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Waarom moet deze nou meteen dicht? Een half uurtje open is toch niet teveel gevraagd?
Overigens: Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Die zit zelden op ONZ, maar als ik het op het forum open waar zij wel altijd zit, krijg ik toch een schopje naar ONZ omdat felicitatietopics daar thuishoren. De reactie "Wie" vind ik dus erg flauw.
Dan feliciteer je ze maar in de topics waar je ze dan tegenkomt, of nog beter, haar fobo. Of gaan we voor de volgende users die vandaag jarig zijn ook maar topics openen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Waarom moet deze nou meteen dicht? Een half uurtje open is toch niet teveel gevraagd?
Overigens: Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Die zit zelden op ONZ, maar als ik het op het forum open waar zij wel altijd zit, krijg ik toch een schopje naar ONZ omdat felicitatietopics daar thuishoren. De reactie "Wie" vind ik dus erg flauw.
quote:Verjaardagen op 10-01:
10011984
3p0x
Alfred_E_Neumann
Ali_Kannibali
AngryAngel
Anita-S
anne1982
Ascaroth
Asitis
Baltimore
Barikat
barrykanters
bartje28
basky
Black_Hearted_Angel
bLoemPjUh93
bo-ann
Boiler
breezertrash
Cammetje
Cammmetje
Caylen
chainsaw1984
chainsaw_1984
Chatslet
Chocolat
Com.mentator
crazyabs
Cyberfreak
DaisyJ
DaYwALKuR
Da_Bird
Delicieux
DeRCT14
DeVleermuis
Djois
DoubleUK
DrugTherapy
Dubbeldrank
dus..
Eijking
Eririn
errrrr
Esmeeskeoh
Felinity
ForlornSon
FoXje
FRiNKEL
fysiotje
God_de_Vader
Grand_Admiral_Thrawn
HeNcHeNkO
Hitchhiker
Impactforra
Jack-Black
jeronald
johan-84
josfuchten
Ju-Ny
Kaneelstokje
KEEN
Kerberoz
Lahr
ljpegasus
lucienne2
MagiLune
marcelhier
Master-JiP
meej_sandraatjuh
Metamorph
middag
MikeyB
Mireillesexin
mrhunter
MrKoFFie
Nesta
NurKs
Nyappy
Ororo
Papa_Eend
PartyPooper
PeeCee
peutje
qwerty1973
R2D2
rainmaker2k
remcom
Robbiedepobbie
SanSan
scelly
scelter
serano
SG_Frenk
She_Maiden
Shura
Slappe_hap
sportfreak
STGU
supajip
TheV
the_new_buddy
Ulwembu
Walter.PPK
Waskrijt
wesley_1989
wever
Why_me
x-Lily
_-Nova-_
_JiP_
Waarom mag het dubbeldrankfelicitatie topicdan wel? De users die jij opnoemt ken ik niet, en heb ik niets mee te schaften, daar maak ik dus geen felicitatietopic voor, nee. Maar een user die ik ken, daar dus wel voor. Lijkt mij niet ingewikkeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan feliciteer je ze maar in de topics waar je ze dan tegenkomt, of nog beter, haar fobo. Of gaan we voor de volgende users die vandaag jarig zijn ook maar topics openen?
[..]
Omdat een Dubbeldrank zijn sporen in de afgelopen jaren wel verdient heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag het dubbeldrankfelicitatie topicdan wel? De users die jij opnoemt ken ik niet, en heb ik niets mee te schaften, daar maak ik dus geen felicitatietopic voor, nee. Maar een user die ik ken, daar dus wel voor. Lijkt mij niet ingewikkeld.
Hier worden we het toch niet over eens, laten we er maar over ophoudenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat een Dubbeldrank zijn sporen in de afgelopen jaren wel verdient heeft.
Jij kent die users in dat lijstje niet, ik niet, maar er zijn er vast wel die hen wel kennen. Wanneer zij dan op hetzelfde idee komen als jou dan zou het hier weer een mooie bende worden.
Done.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:26 schreef febster het volgende:
Eindhoven 1444 - Where Justice is 'your friend'
Verander 'were' in 'where' aub![]()
En Snakey.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef porsche1 het volgende:
Wie zijn de mods nou precies? want het is zo veranderd.
Ludo
Murp
Het_Hupt
...
Okay, thxquote:
Deze post staat er al twee dagen, en ik lees er verdomme zo overheen. Wat een goede beslissing. Het was ook wel een beetje overdreven, te veel topics werden op slot gegooid en was het voor niemand meer leuk om in ONZ te posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.
Kan je nagaan, het komt zelden voor dat je ergens om moet lachen terwijl de grap al twee jaar oud is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
Voor die andere post had je twee jaar nodig om erop te reageren
Je bent geweldig.quote:Maar bedankt voor het compliment
probeer het eens in een ander sub-forum, PUB wrsquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraag het (.....)
Mag dit topic nog even open?
Ik ben er oprecht benieuwd naar en heb Google uiteraard al geprobeerd. En het lijkt me niet in strijd met enige huisregel.
gvd je ben blauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
probeer het eens in een ander sub-forum, PUB wrs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
wees blij dat het eerste nog open bleefquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Olep het volgende:
Dat topic had nog potentie het_hupt![]()
Jammer, rellen is al zo lang geleden.
Inderdaad, 3/4e was koffieleut.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wees blij dat het eerste nog open bleef
ja mss is komt het in MUZ beter tot z'n rechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef Mitsurugie het volgende:
Het_hupt, waarom heb je mijn topic gesloten?![]()
Deze: Nieuwe clip Men at Work!
Had ik hem ergens anders moeten posten ofzo?
Dit had nog een matigere rel dan een Palestinabetoging die enkel en alleen uit Berbers bestaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Olep het volgende:
Dat topic had nog potentie het_hupt![]()
Jammer, rellen is al zo lang geleden.
nopequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef -SG- het volgende:
Mag mijn laatste topic over slogan van modjes open?
nopequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Mitsurugie het volgende:
Cerror, mag deze weer open:
Parodie Men at Work
Ik weet dat ik hem op andere plekken ook al gepost heb, maar deze is met het echte verhaal erachter, en in funny links e.d. komt ie niet echt tot zijn recht, dat topic gaat zo snel....
En ik vind hem eigenlijk meer in ONZ passen ipv in MUZ
Ook echt gericht aan cerrorquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Mitsurugie het volgende:
Cerror, mag deze weer open:
Parodie Men at Work
Ik weet dat ik hem op andere plekken ook al gepost heb, maar deze is met het echte verhaal erachter, en in funny links e.d. komt ie niet echt tot zijn recht, dat topic gaat zo snel....
En ik vind hem eigenlijk meer in ONZ passen ipv in MUZ
Alsof ik nog invloed heb.quote:
Ik wat minder. Ik had van het ene op het andere moment modrechten en zojuist van het ene op het andere moment was ik blauw.quote:
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wat minder. Ik had van het ene op het andere moment modrechten en zojuist van het ene op het andere moment was ik blauw..
Best leuk, eigenlijk.
Geen idee. Zodra ze m'n kleurtje weer goed zetten (veel te licht, dit) kijk ik er naar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?
Zou dat een hint zijn? Jij niest een keer en hebt antwoord.. ff nadenken.
Weer als ONZ mod?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?
Zou dat een hint zijn? Jij niest een keer en hebt antwoord.. ff nadenken.
Joodse Frits mijn goede vriend, Wat is jouw nieuws van de dag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik weet dat dit een ONZ forum is, maar moet dit kunnen?:
SIEG HEIL!!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
SIEG HEIL!!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:32 schreef Olep het volgende:
De FB volbaggeren is niet slim, en dat topic van Pony ook niet. Jammer dat er geen FA/mod is.
't is erg genoeg anders wat al die Joden daar doen. Een kritisch tegengeluid moet een keer kunnen op zijn tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
SIEG HEIL!!!!
vind ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Thanks, murp. Ik hoop het, dan lijkt me dat een hele mooie samenstelling.
ik blijf geen plaatjes uit 2005 constant verwijderen waarde Dirkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Dirkh het volgende:
H_h, als je een topickickpost verwijdert, dan hoef je het topic niet op slot te tiefen met een sluitpost. Je verwijdert de post en het topic verdwijnt weer naar de plek waar ie was. Als het een leuke kick was, dan laat je die toch gewoon staan?
WARNING: Creeër je eigen bord.
hij snapt 't nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik blijf geen plaatjes uit 2005 constant verwijderen waarde Dirk
en als de plaatjes mooi zijn, kan men ook een goed topic dr over openen.
paul oprotten hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef Paul het volgende:
Het_hupt ik wil je best wel begeleiden hoor
met grijze knopjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef Paul het volgende:
Het_hupt ik wil je best wel begeleiden hoor
precies, van die niet-reageren knopjesquote:
ik snap dat jij dat snap en ik vind het goed dat je je zegje gedaan heb van jij weer goed vind dat je dit gepost heb, daarom stuur ik je zo dit andwoord omdat je dat waarschijnlijk wel erg op prijs stel, helaas kunnen we niet veel vertellen of eigenlijk niets wat te maken heeft met banzaken, wij mods bannen zelf niet en vinden het ook erg vervelend dat wij steeds de boemannen zijn, je moet de FA de schuld geven, die banen, wij niet!!!! wij zijn de vrienden van de users niet de FA'squote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap dat Pony Lover aan het baggeren was met dat sieg heil topic en het is een toffe gast maar komop mensen zijn voor minder voor eeuwig gebanned
Tuurlijk zijn de mods de boemannen, jullie vragen toch de bans aan altijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik snap dat jij dat snap en ik vind het goed dat je je zegje gedaan heb van jij weer goed vind dat je dit gepost heb, daarom stuur ik je zo dit andwoord omdat je dat waarschijnlijk wel erg op prijs stel, helaas kunnen we niet veel vertellen of eigenlijk niets wat te maken heeft met banzaken, wij mods bannen zelf niet en vinden het ook erg vervelend dat wij steeds de boemannen zijn, je moet de FA de schuld geven, die banen, wij niet!!!! wij zijn de vrienden van de users niet de FA's
ik hoopp je hiermee voldoende geinformeerd te hebben
met vriendelijke groet
dhr moderator van het ONZ subforum: murp
kssssssssssssssssst af jijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de mods de boemannen, jullie vragen toch de bans aan altijd
ja, meestal welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de mods de boemannen, jullie vragen toch de bans aan altijd
Mocht ook wel even want er is niets door jullie over gepost in dit topic, er kwam gewoon een moggel-slotje op, that's it.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef murp het volgende:
ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben
met vriendelijke groet
dhr moderator van het ONZ subforum: murp
Linkje naar dat topic, ik ben er een aantal dagen tussenuit geweest.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap dat Pony Lover aan het baggeren was met dat sieg heil topic en het is een toffe gast maar komop mensen zijn voor minder voor eeuwig gebanned
SIEG HEIL!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic, ik ben er een aantal dagen tussenuit geweest.
Heb je helemaal gelijk in, topic en user zijn weg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet helemaal normaal enzo
top, je heb gelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:11 schreef Maisnon het volgende:
En murp, misschien zou het toch een idee zijn om die topics even door te kijken snel voordat je ze 's ochtends op slot gaatook al is het onzin.
P.S. Nu is P-L boos op mij straks
Misschien was hij geen "part of the click", misschien ging hij niet naar meets, misschien had hij niet het niveau van ONZ heden ten dage.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
FB, FBquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien was hij geen "part of the click", misschien ging hij niet naar meets, misschien had hij niet het niveau van ONZ heden ten dage.
Vragen, vragen.
checkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:46 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand dit topic even opschonen?
Van meerdere TT 1 TT maken!
Het_hupt, mijn held. daaro baggefiel.quote:
Zeg, beleidmaker dat je d'r bent. Kan je hier op verzoek ook op terug komen? Of zie je werkelijk het succes van dat beleid?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar Gaza is wel in een paar dagen helemaal plat geschoten. Zie je het verschil?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef murp het volgende:
rome is ook niet in 1 dag gebouwd [ afbeelding ]
afbreken gaat inderdaad sneller dan opbouwen, snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar Gaza is wel in een paar dagen helemaal plat geschoten. Zie je het verschil?
Ik vind ONZ nu alweer stukken leuker dan het heel vorig jaar wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, beleidmaker dat je d'r bent. Kan je hier op verzoek ook op terug komen? Of zie je werkelijk het succes van dat beleid?
Huh? Je meent dat serieus dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ONZ nu alweer stukken leuker dan het heel vorig jaar was
Je kin viel op de T Dirkh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh? Je meent dat serieus dus.
Eh ja, daar kan ik niet tegen op. Mond op toetsenbord gevallen is.
TTT Bielebale-bakker TTT
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar Gaza is wel in een paar dagen helemaal plat geschoten. Zie je het verschil?
mijn quote, wat doe jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef murp het volgende:
rome is ook niet in 1 dag gebouwd [ afbeelding ]
Hoe kan het dan dat twee beleid-uitvoerende mods daar enthousiast in mee posten (baggeren).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kin viel op de T Dirkh.
En nee, dat is bagger.
ik zit een keer aan de drank en ik kan er niet goed mee omgaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat twee beleid-uitvoerende mods daar enthousiast in mee posten (baggeren).
Het is geen komkommertijd, het is nog net geen nacht, het is geen vakantie en voor zover ik weet is Bassie of Adriaan niet zojuist overleden, wat het dan wel weer een leuk topic zou hebben gemaakt.
nou Peppie & Kokkie doen vrolijk mee hoor, zijn ook userts hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat twee beleid-uitvoerende mods daar enthousiast in mee posten (baggeren).
Het is geen komkommertijd, het is nog net geen nacht, het is geen vakantie en voor zover ik weet is Bassie of Adriaan niet zojuist overleden, wat het dan wel weer een leuk topic zou hebben gemaakt.
Je hebt een punt, maar het is een incident, niks structureels. Is dicht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou persoonlijk aan wil vallen vanwege het verschil van humor, dan was de kans vrij groot geweest dat ik een post van jou in de quote had gezet. Maar dat is niet het geval. Humor is subjectief. (zie google voor uitleg)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef murp het volgende:
maar ik zal het topic wel dichtgooien omdat het jouw humor niet is maar misschien wel die van andere
mag ik hierop terug komen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou persoonlijk aan wil vallen vanwege het verschil van humor, dan was de kans vrij groot geweest dat ik een post van jou in de quote had gezet. Maar dat is niet het geval. Humor is subjectief. (zie google voor uitleg)
Maar aangezien je mijn gevoel van humor graag met de humor van anderen wil vergelijken, dan verzoek ik je om dat iets meer te onderbouwen. Ik snap niet helemaal wat er humor is aan copy paste? Vertel.
kritische users mmm?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef Apuleius het volgende:
Met alle respect hoor, niet dat die van mij wat is, maar neem nu de avatars van murp & Het_hupt , dat kan je toch niet serieus nemen? Daar slá je van aan het baggeren. Dat is punt 1 om aan te werken.
He, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar, te hellepe niewaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar het is een incident, niks structureels. Is dicht.
zo zou ik het nu zegge jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar, te hellepe niewaar
ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Paul het volgende:
Bagger wordt heus wel gewoon geslot, niemand die er om zeurt ook als er een slotje op komt, dat snappen de users meestal zelf ook wel
Het valt allemaal reuze mee in ONZ
En als er geen megaleukegrappig topics zijn dan is dat maar zo.
Komt vanzelf wel weer.
ONZ FTW
Inderdaad. Appreciated matequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar, te hellepe niewaar
nee, voor de users, niet voor een enkele azijnzeiker, die denkt te kunnen oordelen naar een avaquote:
Klopt helemaal. Als er geen leuke topics zijn, dan hoef je ONZ niet op te doeken, dan zou ONZ al weg zijn. Geen posts meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Paul het volgende:
Bagger wordt heus wel gewoon geslot, niemand die er om zeurt ook als er een slotje op komt, dat snappen de users meestal zelf ook wel
Het valt allemaal reuze mee in ONZ
En als er geen megaleukegrappig topics zijn dan is dat maar zo.
Komt vanzelf wel weer.
ONZ FTW
ik snap je zin nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Als er geen leuke topics zijn, dan hoef je ONZ niet op te doeken, dan zou ONZ al weg zijn. Geen posts meer.
Er zijn dan voldoende leuke topics (ja subjectief, dus verwijzing naar Google voor Murp) en is het baggeren niet handig.
Ik zei er nog bij 'Met alle respect'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, voor de users, niet voor een enkele azijnzeiker, die denkt te kunnen oordelen naar een ava
af en toe mag lol en gein ook hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Als er geen leuke topics zijn, dan hoef je ONZ niet op te doeken, dan zou ONZ al weg zijn. Geen posts meer.
Maar er zijn best wel veel leuke topics, of topics die anderen leuk vinden en een ander minder leuk. Dat geeft geen vrijbrief om bagger te laten staan op een normaal tijdstip, dus niet in de nacht of komkommertijd, je weet wat ik bedoel.
Er zijn dan voldoende leuke topics (ja subjectief, dus verwijzing naar Google voor Murp) en is het baggeren niet handig.
ik ook van jouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:26 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik zei er nog bij 'Met alle respect'.
Mja, dit heeft geen enkele zin op deze manier. Dan kunnen ze cerror ook wel weer mod maken, die wist het ook zo goed. Maar net als bij hem; succes ermee.quote:
Komt omdat ik in ONZ postquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ONZ nu alweer stukken leuker dan het heel vorig jaar was
we zien het wel, en bedankt voor je kritische nootquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mja, dit heeft geen enkele zin op deze manier. Dan kunnen ze cerror ook wel weer mod maken, die wist het ook zo goed. Maar net als bij hem; succes ermee.
nee, je zou het met Yvonne overleggen zei ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef -SG- het volgende:
H_h vanmiddag zei je dat het op dit tijdstip mocht.
Ja dat heb ik gedaan..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, je zou het met Yvonne overleggen zei ik
zie mijn reactiequote:
Ja geweldig piemels uitlokken en mensen voor pedo uit maken op een site die bovenaankomt zo ongeveer bij elke nederlandse googlesearchquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef blingbling11 het volgende:
TTT!![]()
Pedojacht in 7 eenvoudige stappen, Part II Julia's play
Ja, best wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja geweldig piemels uitlokken en mensen voor pedo uit maken op een site die bovenaankomt zo ongeveer bij elke nederlandse googlesearch
Al topics over geweest, en wat maisnon zegt.quote:
En mijne ook. Het Solomio topic staat al bij de TTT's, dit is op een andere website na precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Al topics over geweest, en wat maisnon zegt.
'T kan best grappig zijn, maar erg creatief is het niet.
Nouja, geen TTT materiaal in ieder geval naar mijn mening.
Helemaal solomio vergeten. Machtige kennis daar Ludo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En mijne ook. Het Solomio topic staat al bij de TTT's, dit is op een andere website na precies hetzelfde.
Opzich ook wel logisch, aangezien er ook al in de Goedemorgentopics naar wordt verwezen, maar kunnen dan niet al die klote topics consequent dicht?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Die suggestie had ik inderdaad laatst ook gegeven, maar ik vernam dat dat hem niet ging worden.
Users die veel posten op fok krijgen gewoon soms een verjaardagstopic, niets mis mee toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Opzich ook wel logisch, aangezien er ook al in de Goedemorgentopics naar wordt verwezen, maar kunnen dan niet al die klote topics consequent dicht?Een Goedemorgentopic op zichzelf is al erg genoeg...
Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 centraal topicquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Users die veel posten op fok krijgen gewoon soms een verjaardagstopic, niets mis mee toch?
Er zijn idd een stuk of 100 jarig per dag op fok maar 99 ervan posten niet eens meer op fok
Dus niet helemaal logisch van jou
Waarom? heb je er last van? ik vind nou niet dat er overdreven veel verjaardagtopics zijn in ONZ hoor. Ze vallen mij in ieder geval niet opquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 centraal topic
Neuh hoor geen last, ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom? heb je er last van? ik vind nou niet dat er overdreven veel verjaardagtopics zijn in ONZ hoor. Ze vallen mij in ieder geval niet op
Het GM topic is natuurlijk normaal gesproken maar tot 12:00 geopend. Wel ben ik van mening dat niet iedere user recht heeft op een verjaardagstopic in ONZ. Users die frequent ONZ bezoeken mogen van mij best een topic krijgen, die hier niet tot nauwelijks komen moet mijn inziens maar hopen op een topic in hun eigen subforum.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Opzich ook wel logisch, aangezien er ook al in de Goedemorgentopics naar wordt verwezen, maar kunnen dan niet al die klote topics consequent dicht?Een Goedemorgentopic op zichzelf is al erg genoeg...
Dat ben ik met je eens, ware het niet dat die doorgaans naar ONZ gekickt worden, omdat verjaardagstopics daar thuishoren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het GM topic is natuurlijk normaal gesproken maar tot 12:00 geopend. Wel ben ik van mening dat niet iedere user recht heeft op een verjaardagstopic in ONZ. Users die frequent ONZ bezoeken mogen van mij best een topic krijgen, die hier niet tot nauwelijks komen moet mijn inziens maar hopen op een topic in hun eigen subforum.
2e kans, geen probleem, als je dr wat van maken kanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Apuleius het volgende:
Wat was er mis met dit topic?
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
Niks slecht persoon. Lekker een vissie kanen op b.v. een crackertje, of witbrood met mayo.![]()
[ afbeelding ]
Niks mis met de TT, of OP, het had gewoon een leuk topic kunnen worden.
Bedankt, Het_hupt , maar dat zal wel niets meer worden als het van mij af moet hangen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
2e kans, geen probleem, als je dr wat van maken kan
'k vond het n kantje boord topic, meer qua reactiesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Bedankt, Het_hupt , maar dat zal wel niets meer worden als het van mij af moet hangen.Ik vroeg me gewoon af wat de reden was.
Ah ok. Bedankt voor de feedback.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
'k vond het n kantje boord topic, meer qua reacties
nou ligt het bij jullie om dr wat moois van te maken
npquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ah ok. Bedankt voor de feedback.
Lees het einde van het topic en Webcam beelden openbaar maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:07 schreef zagevent het volgende:
Ik ben het oneens met het feit dat dit Pedojacht in 7 eenvoudige stappen, Part IV Juultje en Elsje! geen vervolg mag krijgen. Wat is er mis mee.
Wat denk je zelf? Die policy is er niet voor niks.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Daeron het volgende:
En als er dan gewoon geen foto's maar alleen nog chatlogs geplaatst worden?
Of als de persoon onherkenbaar gemaakt wordt?
nee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Daeron het volgende:
En als er dan gewoon geen foto's maar alleen nog chatlogs geplaatst worden?
Of als de persoon onherkenbaar gemaakt wordt?
iig in ONZ niet, tenzij Remlof anders besluit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Daeron het volgende:
Waarom mag het breezah-topic dan wel, of uberhaupt heel B&H, of KPD? Daar wordt ook beeldmateriaal verspreid zonder toestemming van de rechthebbende.
Dus in pakweg GC of KLB zou het dan wel mogen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
iig in ONZ niet, tenzij Remlof anders besluit.
Dat zijn alleen plaatjes die men ergens op het internet heeft gevonden. Als de geportreteerde er bezwaar tegen maakt verwijderen we haar foto's uit het topic. Dat gebeurt best regelmatig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Daeron het volgende:
Waarom mag het breezah-topic dan wel, of uberhaupt heel B&H, of KPD? Daar wordt ook beeldmateriaal verspreid zonder toestemming van de rechthebbende.
Nee, nergens.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef zagevent het volgende:
[..]
Dus in pakweg GC of KLB zou het dan wel mogen?
Dus als we de plaatjes van de hyves van die persoon hier posten mag het wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn alleen plaatjes die men ergens op het internet heeft gevonden. Als de geportreteerde er bezwaar tegen maakt verwijderen we haar foto's uit het topic. Dat gebeurt best regelmatig.
nee!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:04 schreef Daeron het volgende:
[..]
Dus als we de plaatjes van de hyves van die persoon hier posten mag het wel?
Done, thanks. Ik kan alleen die banner niet aanpassen, vraag ik effe aan murp.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:22 schreef Olep het volgende:
De OP mag ook wel eens aangepast worden...
Gast.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
leuk mee doe topic
wel n hoog Sesamstraat gehalte
[Het_hupt]quote:
Dit ís feedback. Waarom blijft dergelijke zinloze bagger open?quote:
-topic.quote:'HAHAHA JE KRIJGT EEN TIEN OMDAT JE ELMO ALS ICON HEBT![]()
'10 terug ^_______^;; XD'
ze zijn dr toch redelijk ontopic, dat het geen supertopic is weet ik ook wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dit ís feedback. Waarom blijft dergelijke zinloze bagger open?
Niet alleen is er een heel subforum voor dit soort onzin, het is ook nog eens een
[..]
-topic.
Zelfs het gemiddelde comazuip-topic in PUB heeft meer amusementswaarde dan dit.
is idd wel ergquote:Op zondag 25 januari 2009 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[Het_hupt]
He, leuke post. Nu iets meer je best doen en je komt er wel. Ga zo door.![]()
[/Het_hupt]
Is 'ze zijn dr toch redelijk ontopic' tegenwoordig het argument om een topic open te laten? Geen wonder dat Paultjuhhhh's kunsstukjes opeens ook open blijven.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze zijn dr toch redelijk ontopic, dat het geen supertopic is weet ik ook wel.
quote:Doe jij dan eens een klasse topic openen?
Zeg Hup, kan je iets minderen met teksten als: Doe jij dan eens een klasse topic openen?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze zijn dr toch redelijk ontopic, dat het geen supertopic is weet ik ook wel.
Doe jij dan eens een klasse topic openen?
goed idee!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
He Snakey, cerror weg, Ludo weg... wie wordt de nieuwe ONZ mod? Paul? Die kan Murp wel vervangen. Zo op de zondagavond zit ik vol goede ideeën.
Zeg Dirkh, ik waardeer je mening erg als het om ONZ gaat.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg Hup, kan je iets minderen met teksten als: Doe jij dan eens een klasse topic openen?
Het begint een beetje op de lagere school te lijken waar de meester de leerlingen probeert te motiveren.
kijk, dat zou nu wel een mooi topic kunnen opleverenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Dirkh die hier komt zeuren, priceless.
sry, het beleid is nu, dat dynamische topics niet meer centraal worden geplaatst.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef Casino.Bob het volgende:
kan het homo topic [HOMO]#2295 HOMOZAAD GEZONDER ZAAD? ergens onderin ij de stickies geplaatst worden?
ik erger me er kapot aan.
Goed ideequote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kijk, dat zou nu wel een mooi topic kunnen opleveren
"Post hier de meest zeurderige quotes van FOK!"
oid
Huh? Wie wat waar?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zeg Dirkh, ik waardeer je mening erg als het om ONZ gaat.
Dat je het niet eens bent met mijn manier van modden, of er een ander inzicht over hebt, prima.
Zoals je in mijn post had kunnen opmaken, gaat het niet alleen om die ene post. Ik bemoeide me al helemaal niet met de inhoud van Nosh's post. De inhoud van mijn post gaat dus geheel aan jou voorbij.quote:Maar dat je de doodmakertjes, die lopen te jammeren dat een topic niet dicht gaat, of mijn manier van reageren niet kunnen waarderen, hier een hart onder de riem gaat steken. die mening deel ik dus niet met je.
Oh gelukkig maar.quote:Jammeren over slechte topics is altijd de gemakkelijkste weg, een goed topic openen, dat is andere koek.
maar zo zie ik dat, voor wat het waard is
Ja, ik geniet van je waardeloze discussie.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:08 schreef Dirkh het volgende:
Oh Boem-Dikkie, ben je weer met je zielige onelinertjes aan het scoren? Wat een zielig figuur ben je toch.
Voor zover ik weet zit ik hier in ONZ feedback, ik zit niet te trollen of te zuigen en geef normale feedback.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, ik geniet van je waardeloze discussie.
TT is aangepastquote:Op maandag 26 januari 2009 15:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sry, het beleid is nu, dat dynamische topics niet meer centraal worden geplaatst.
Ja die incapabele draak kan niet eens serieus reageren.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:19 schreef -SG- het volgende:
Ja ik wil het ook weten, en om nou met z'n 30en tong te gaan pmen.
blijft dicht, mij een laffe hond noemen via PM is een beetje zielig he?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:18 schreef Opperkwal het volgende:
waarom is deze dicht?
[Tong80] Tong80, hoeveel notes heb je?
boehoequote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef murp het volgende:
[..]
blijft dicht, mij een laffe hond noemen via PM is een beetje zielig he?
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig weten we wat we nu aan elkaar hebben
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef murp het volgende:
[..]
blijft dicht, mij een laffe hond noemen via PM is een beetje zielig he?
Je moet flauw reageren op "de andere modjes zijn saai"quote:
Je topic ging over een vraag over Tong80quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
murp, die is huilen, hij verwijdert mijn reacties en durft niet inhoudelijk te reageren.
ik krijg nogal dreigmailtjes, ik word al bang, vandaarquote:Op maandag 26 januari 2009 19:42 schreef MouzurX het volgende:
Laat die pipo nou maar murp, je meot niet zo happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |