Dat lijkt mij ja. Ik zou het graag eens willen horen van iemand die rechten gestudeerd heeft of anderzijds weet hoe e.e.a. precies werkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:28 schreef Chinless het volgende:
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef remlof het volgende:
Misschien waar, maar wat die gasten doen mag ook helemaal niet en is in mijn ogen veel erger.
Daar gaat het niet om . Het is gewoon wettelijk bepaald dat het niet toegestaan is andermans foto's zonder toestemming van de persoon openbaar te maken.
Wat je daar verder van vindt is m.i.z. niet relevant . Eigen rechter spelen zou nooit een optie moeten zijn.
Voila, je zegt het zelf al
Mja dat wil nog zeggen dat het mag toch? Waarschijnlijk gokte hij erop dat die pedo in kwestie toch geen aangifte zou doen.quote:
Gast kap nou gewoon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
Waar maak je je trouwens druk om? Je kan niet meer veilig op jippii?
Ok dus dit mag wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:38 schreef Becel het volgende:
[..]
Mja dat wil nog zeggen dat het mag toch? Waarschijnlijk gokte hij erop dat die pedo in kwestie toch geen aangifte zou doen.![]()
Bovendien schijnt meneer Stegeman wel meer dingen te doen die juridisch niet helemaal kloppen.
Bij wegmisbruikers zie je dus vaak dat mensen NIET herkenbaar in beeld willen en komen er dus keurig blokjes overheen.
Als het wettelijk toegestaan zou zijn (zoals in de USA) om die mensen te filmen en de beelden openbaar te maken zou dat bij wegmisbruikers dus ook gedaan worden toch?
Moet die zijn foto maar niet op een openbare site zettenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:41 schreef Becel het volgende:
[..]
Gast kap nou gewoon.
Ben gewoon benieuwd of zomaar elke foto of webcamsessie die van je gemaakt wordt zomaar openbaar gemaakt kan worden.
Neem nou die "Baas" zo vreselijk lelijk en dan ook nog als een soort nationaal symbool van kneuzerigheid tentoongesteld worden
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ok dus dit mag wel?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hey pedo! Kan je nu weer veilig meisjes van 12 lastig gaan vallen?
Gast ga uithuilen bij Remlof ofzo. Heb ik dat kneuzentopic op slot gegooid?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
TS vind het belangerijke de portretrechten van pedofielen te beschermen dan de misdrijven die de pedo's zelf plegen bloot te stellen.
Goed bezig, jij moet in het kabinet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |