abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65336210
Is het toegestaan om beelden van personen waar je een webcam sessie mee gehad hebt openbaar te maken?
Dat wil zeggen dus zonder toestemming van de persoon in kwestie. Maar wel met medeweten van de persoon (hij/zij wist dat er gefilmd werd)

Aanleiding is de discussie in dit topic Pedojacht in 7 eenvoudige stappen, Part IV Juultje en Elsje!
pi_65336266
betrapt?
pi_65336273
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef remlof het volgende:
Misschien waar, maar wat die gasten doen mag ook helemaal niet en is in mijn ogen veel erger.

Daar gaat het niet om . Het is gewoon wettelijk bepaald dat het niet toegestaan is andermans foto's zonder toestemming van de persoon openbaar te maken.

Wat je daar verder van vindt is m.i.z. niet relevant . Eigen rechter spelen zou nooit een optie moeten zijn.

Voila, je zegt het zelf al
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_65336325
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:28 schreef Chinless het volgende:
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef remlof het volgende:
Misschien waar, maar wat die gasten doen mag ook helemaal niet en is in mijn ogen veel erger.

Daar gaat het niet om . Het is gewoon wettelijk bepaald dat het niet toegestaan is andermans foto's zonder toestemming van de persoon openbaar te maken.

Wat je daar verder van vindt is m.i.z. niet relevant . Eigen rechter spelen zou nooit een optie moeten zijn.

Voila, je zegt het zelf al
Dat lijkt mij ja. Ik zou het graag eens willen horen van iemand die rechten gestudeerd heeft of anderzijds weet hoe e.e.a. precies werkt.

En nee ik doe dit niet omdat mijn toeter in dat topic is verschenen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:31:59 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_65336347
Voor wat ze in privé typen op msn geldt volgens mij hetzelfde als voor die foto's.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 00:32:09 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65336348