Dat lijkt mij ja. Ik zou het graag eens willen horen van iemand die rechten gestudeerd heeft of anderzijds weet hoe e.e.a. precies werkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:28 schreef Chinless het volgende:
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef remlof het volgende:
Misschien waar, maar wat die gasten doen mag ook helemaal niet en is in mijn ogen veel erger.
Daar gaat het niet om . Het is gewoon wettelijk bepaald dat het niet toegestaan is andermans foto's zonder toestemming van de persoon openbaar te maken.
Wat je daar verder van vindt is m.i.z. niet relevant . Eigen rechter spelen zou nooit een optie moeten zijn.
Voila, je zegt het zelf al
Mja dat wil nog zeggen dat het mag toch? Waarschijnlijk gokte hij erop dat die pedo in kwestie toch geen aangifte zou doen.quote:
Gast kap nou gewoon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
Waar maak je je trouwens druk om? Je kan niet meer veilig op jippii?
Ok dus dit mag wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:38 schreef Becel het volgende:
[..]
Mja dat wil nog zeggen dat het mag toch? Waarschijnlijk gokte hij erop dat die pedo in kwestie toch geen aangifte zou doen.![]()
Bovendien schijnt meneer Stegeman wel meer dingen te doen die juridisch niet helemaal kloppen.
Bij wegmisbruikers zie je dus vaak dat mensen NIET herkenbaar in beeld willen en komen er dus keurig blokjes overheen.
Als het wettelijk toegestaan zou zijn (zoals in de USA) om die mensen te filmen en de beelden openbaar te maken zou dat bij wegmisbruikers dus ook gedaan worden toch?
Moet die zijn foto maar niet op een openbare site zettenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:41 schreef Becel het volgende:
[..]
Gast kap nou gewoon.
Ben gewoon benieuwd of zomaar elke foto of webcamsessie die van je gemaakt wordt zomaar openbaar gemaakt kan worden.
Neem nou die "Baas" zo vreselijk lelijk en dan ook nog als een soort nationaal symbool van kneuzerigheid tentoongesteld worden
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ok dus dit mag wel?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hey pedo! Kan je nu weer veilig meisjes van 12 lastig gaan vallen?
Gast ga uithuilen bij Remlof ofzo. Heb ik dat kneuzentopic op slot gegooid?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
TS vind het belangerijke de portretrechten van pedofielen te beschermen dan de misdrijven die de pedo's zelf plegen bloot te stellen.
Goed bezig, jij moet in het kabinet!
Jij hebt het niet gelocked omdat je ten eerste er geen rechten voor hebt... en daarnaast blijf jij hameren op de portretrechten van pedo's.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:58 schreef Becel het volgende:
[..]
Gast ga uithuilen bij Remlof ofzo. Heb ik dat kneuzentopic op slot gegooid?
Dat dacht ik al
daar geef ik je ook niet de schuld van, maar ik reken je dat huillie gedrag aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:58 schreef Becel het volgende:
[..]
Gast ga uithuilen bij Remlof ofzo. Heb ik dat kneuzentopic op slot gegooid?
Dat dacht ik al
ja en neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:02 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
TS is een pedo? Heb ik iets gemist?
Dat mogen ze ook niet zomaar doen:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, gelijk een 2e vraag dan..
als je geen foto's mag publiceren zonder dat de persoon in kwestie explicite toestemming geeft, hoe kunnen dan al die 100-en roddelbladen hun duizenden foto's publiceren?
Zouden die niet allang failliet moeten zijn aan rechtzaken?
Niet ja en nee gewoon neequote:
Uitgaande van je felheid hier doe jij dit ook wel eens?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:13 schreef Becel het volgende:
[..]
Niet ja en nee gewoon nee![]()
Verder als je pedo hunter wilt zijn . Zorg dan dat je binnen wettelijke kaders blijft .
Daarnaast worden er foto's geplaatst die echt kant nog wal slaan.
Een 19 jarige jongen die met een 14 jarig meisje camt is meteen een pedo?Op welke grond dan? Laat hij zijn piemel aan dr zien? Maakt hij sexueel getinte opmerkingen?
Nee ze msnen sjonge jonge wat een pedo zeg Dutroux zou dr jaloers op worden!
Je beschadigd mensen op deze manier . Wat denk je als de partner/klasgenoten of je werkgever dergelijke dingen onder ogen krijgen?
In feite maakt de persoon die door jullie als "pedo" wordt afgeschilderd zich totaal niet schuldig aan enig strafbaar feit maar door de negatieve beeldvorming kan het de meest vreselijke gevolgen hebben. Staan jullie hier ook bij stil?
Verder zijn er gewoon wetten in dit land . Als ik een topic open over downloaden knalt een modje er ook gewoon terecht een slotje op.
Nee . Lees terug . Dan zie je waar die felheid vandaan komt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:19 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Uitgaande van je felheid hier doe jij dit ook wel eens?
K vind het niet helemaal fair dat ik nu als "pedovriendje" te boek sta . K heb toch ook gezegd dat ze van mij publiekelijk gefolterd mogen worden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik denk dat jij juridisch volkomen gelijk hebt Becel, alleen kom op man, het zijn vieze pedo's ....
Ik denk dat we een zaak hebben meneer de cock met C O C Kquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:37 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Dit is meer een soort van: Een vriend van m'n vader zijn achterneef vroeg zich af of......
Dan moeten ze het zoals in Amerika doen . Namen en adressen van pedofielen vrijgeven. Maargoed dat is een andere discussie. Ben gewoon benieuwd of je zomaar naar willekeur mensen hun tater op internet mag pleuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
zonder enige aanleiding, dan ben ik het helemaal met je eens. het nadeel van dit soort regels is dat de pedo's ook worden beschermd hierdoor.
Ze zetten zichzelf op het internet, hyves, facebook etc. Dat is openbaar en die foto´s daar ook. Wat ze mij gestuurd hebben staat ook op de hyves van die lui.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:49 schreef Becel het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zoals in Amerika doen . Namen en adressen van pedofielen vrijgeven. Maargoed dat is een andere discussie. Ben gewoon benieuwd of je zomaar naar willekeur mensen hun tater op internet mag pleuren.
Dat zijn in de VS ook nog alleen veroordeelde pedo's. Dit zijn vooral curieuze mannelijke maagden van in de twintig volgens mijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:49 schreef Becel het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zoals in Amerika doen . Namen en adressen van pedofielen vrijgeven. Maargoed dat is een andere discussie. Ben gewoon benieuwd of je zomaar naar willekeur mensen hun tater op internet mag pleuren.
Er zitten ook vrouwen tussen hoor . Maar daar hoor je (terechtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn in de VS ook nog alleen veroordeelde pedo's. Dit zijn vooral curieuze mannelijke maagden van in de twintig volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |