staat dr wel in, laten we je bagger maar ff centraal houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Ik heb op mijn tong gebeten
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Paramnesia het volgende:
Mag ik er een serieus topic over openen in Feedback? Gewoon netjes en alles?
Want het zit me toch dwars.
Ik ga ff een officieel antwoord afwachten tong.quote:
kun je proberen, maar'k geef je weinig kans.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Paramnesia het volgende:
Mag ik er een serieus topic over openen in Feedback? Gewoon netjes en alles?
Want het zit me toch dwars.
Net Feijenoord. Hand in hand maar ze blijven verliezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kun je proberen, maar'k geef je weinig kans.
zeker als het tussen 2 mods gaat
wordt aan gewerktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
Is het ook niet een taak van moderators om 'leuke' bijdrages te leveren aan een topic? IPV alleen maar slotjes te plaatsen als het kuttopics zijn?
Ja, ze kunnen sturen, maar het moet toch echt vooral van de users uitgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
Is het ook niet een taak van moderators om 'leuke' bijdrages te leveren aan een topic? IPV alleen maar slotjes te plaatsen als het kuttopics zijn?
Eensch. Jammer alleen dat die 'ludieke' oneliners van Tong blijkbaar de standaard zijn gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen sturen, maar het moet toch echt vooral van de users uitgaan.
Wat is er niet ONZ aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Religies en levensovertuigingen.
Waarom staat dit topic nu ineens in ONZ? Ik vind het meer op z'n plaats in WFL...
hogere machten hebben het hier weer geplaatstquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Religies en levensovertuigingen.
Waarom staat dit topic nu ineens in ONZ? Ik vind het meer op z'n plaats in WFL...
Nee, de kwaliteit van een religie wordt altijd beoordeeld aan de hand van of je wel of niet naar de McDonalds mag...quote:
nou, laten we het maar ff aankijken danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef BasEnAad het volgende:
Het vrijdagmiddagverveelspel!
Waarom eigenlijk dicht?
Okequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou, laten we het maar ff aankijken dan
Omdat het bagger is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
OkeMaar wat zou een reden zijn om m te sluiten, ik heb serieus geen idee
leek een potentieel bagger topic te wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
OkeMaar wat zou een reden zijn om m te sluiten, ik heb serieus geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |