Hallo
ik ben 46, gisteravond voor het laatst seks gehad met een andere bejaarde.
Was echt vreselijk !!!!!
Zij begon wat te strelen, zo bij mijn kruis in de buurt, eigenlijk val ik helemaal niet op haaruitval maar ik had wel een stijve want ja zo gaat dat nu eenmaal wist ik nog van lang geleden.
Op een gegeven moment werd ik wild, ik denk nu maak ik dat karwei ook af, Ik de steunbeugel gebruiken. Boven op haar gaan liggen, ik had 'm er nauwelijks in begint ze me toch te kreunen en te gillen, Ja hallo ik ben 130 kilo. Omdat ik haar op moest tillen zo van AAHHHH RIK RIK RIK Ik leek wel 80, ze hield gewoon niet meer op met kreunen. EHBO gebeld in de tussentijd.
ik denk van jezus moet dat zo hard bij mijn oor oma wees 's stil!!! Dus na een minuut of 3 kom ik flink klaar, was wel ok, dus ik rol van haar af. Spinnenwbben verwijderd. En haar in de lig stoel geholpen.
BEGINT DAT WIJF ME TOCH TE LULLEN. Van Ik wil meer en ga niet weg. Ik had nog maar 20 euro bij me. Dus dat werd aanpassen.
Oh lieverd dat was zo fijn, ik wil bij je zijn, ik ben zo graag bij je, houd me vast, kom bij me, houd me de hele nacht lekker warm, ik wil samen met je oud worden, wat is sex voor bejaarden toch mooi, ik had zoiets van mens donder op mijn bed uit dan ga ik een lekker wijf van 65 zoeken.
Nee hoor, zij doorlullen, 20 minuten lang over de liefde, dat ze van me houdt, dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar buikkwab dat "nu brandt van warm verlangen", Ik trapte daar natuurlijk niet in. Dat is dubbel geld. Vlak bij de navelstreng betaal ik niet voor.
Dus uiteindelijk weet ik haar van het onderwerp af te krijgen, begint ze een ellenlang verhaal over d'r vibrators Jaa weet je Monica is nu met de Spaanse ex Tarzan,Tarzan heet ie, .... ik zo WTF wie is in hemelsnaam Tarzan, wie is Tarzan wie is Ron Jeremy, waar de fok heb je het over???
Uiteindelijk in slaap gevallen en haar om 7 uur op de scootmobiel gezet. De hele dag probeerde ze me te bellen, niet opgenomen.
Klacht: SEKS, het is vreselijk en ik wil het nooit meer. Mits Sophia Loren.
Pluspunt: Ik weet nu waarom ik ben gestopt met neuken.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !