Jah, dat las ik dus ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef tong80 het volgende:
Pluspunt: Ik weet nu waarom ik ben gestopt met roken.
Als het over seks gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk al, sinds wanneer typt Tong meer dan 10 woorden in een openingspost.
Zoek maar een gaatje.quote:
Nee, we moeten eerst nog bier drinkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Tabloid het volgende:
Remlof ben jij al uitgenodigd door tong om te neuken?
Tong heeft toch helemaal geen tijd voor seks remlof.quote:
Tong drinkt heulemaal geen bier.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we moeten eerst nog bier drinken
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:29 schreef ThE_ED het volgende:
kenen we niet wat geld voor TS inzamelen?
Hij heeft het wel nodig.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een lemming hoor.
Watquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een lemming hoor.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef bikkeltje2 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook die tong eruit snijden!???!!!!
Een echte aanwinst ben je nu al.quote:
Mare, hoe bef je nu dan??quote:
met zo'n user als jij, zit ik zo in de top 5 van de slotjeszettende modsquote:
Ja en met een mod als jij zal onzin er op vooruitgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met zo'n user als jij, zit ik zo in de top 5 van de slotjeszettende mods
Binnenkort weer op sollicitatiecursus?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en met een mod als jij zal onzin er op vooruitgaan.
Een echte pooier solliciteert niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Binnenkort weer op sollicitatiecursus?
ahquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een echte pooier solliciteert niet.
En met een user zoals jij ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en met een mod als jij zal onzin er op vooruitgaan.
Als vakvrouw moet je toch de echte pooiers tussen de amateurs kunnen onderscheiden.quote:
Ja, geel tegen blauw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Echo99 het volgende:
Is dit het slowchat met tong topic?
meer iets van, hoe houdt je een gek binnen de lijnenquote:
Je hebt vast vaak gespijbeld bij de les nederlands.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer iets van, hoe houdt je een gek binnen de lijnen
iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt vast vaak gespijbeld bij de les nederlands.
Ach het blijkt dat je altijd nog mod kunt worden in onzin.quote:
Dank jequote:
Ja want mod en correcte spelling zijn bijna synoniemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het blijkt dat je altijd nog mod kunt worden in onzin.
Daar nemen ze elke analfabeet aan.
jij zegt hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het blijkt dat je altijd nog mod kunt worden in onzin.
Daar nemen ze elke analfabeet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij zegt hetU voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nee dat is een omgekeerd pleonasmequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja want mod en correcte spelling zijn bijna synoniemen.
Als je correct typt ben je mod? Of als je mod bent dan typ je altijd correct?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat is een omgekeerd pleonasme
Idd, een popcorn topic is het niet geworden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:06 schreef Echo99 het volgende:
Ik heb geen mod ambities ofzo... Maar ehmmm... Hebben jullie geen msn ofzo?
Ik had het over het woordje bijna.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je correct typt ben je mod? Of als je mod bent dan typ je altijd correct?
Je omgekeerde pleonasme klopt niet Tong.
voor zulke topics dien je in KLB te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, een popcorn topic is het niet geworden....
Ja hallo. Ik doe mijn best hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, een popcorn topic is het niet geworden....
Is goed Tong. Lul je er maar uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het over het woordje bijna.
Cul bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
voor zulke topics dien je in KLB te zijn
Zo'n kusje is het meest kansloze dat je kunt doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is goed Tong. Lul je er maar uit.
Je meeste reacties op dit forum ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n kusje is het meest kansloze dat je kunt doen
Mwah, hoeft niet vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
voor zulke topics dien je in KLB te zijn
Sinds wanneer voel jij je te goed voor breezers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Popcorn en MSN. Zijn jullie breezers ofzo.
Homofoobquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n kusje is het meest kansloze dat je kunt doen
Ik sta boven dat. Ik doe MILFS.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sinds wanneer voel jij je te goed voor breezers?
Dus eigenlijk ben je gewoon een ordinaire motherfuckerquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik sta boven dat. Ik doe MILFS.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een ordinaire motherfucker
Ik heb een virus en mijn PC start steeds uit zichzelf op.quote:
SCH is mijn beste Fokvriendquote:
Het is te glad buiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:14 schreef Het_hupt het volgende:
al bijna onderweg naar 't Hilton tong?
yes yes hij is aangekomenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een virus en mijn PC start steeds uit zichzelf op.
Vandaar de paar minuten zonder de briljante Tong.
Ik denk dat je dat virus moet zien als teken. Het is blijkbaar ontworpen om jou een tijd van FOK! af te houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een virus en mijn PC start steeds uit zichzelf op.
Vandaar de paar minuten zonder de briljante Tong.
wel effectiefquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is te glad buiten.
Je nek breken als je van de fiets valt is niet heroïsch
Geloof me. Als jij je nek breekt ben je mijn grootste held.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is te glad buiten.
Je nek breken als je van de fiets valt is niet heroïsch
Flauw om over mijn gewicht te beginnen.quote:
Waarom zou ik je niet gelovenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geloof me. Als jij je nek breekt ben je mijn grootste held.
Staan ze daar met die fiets in de hand.quote:
Zwaktebod om zo'n wedervraag te stellen.quote:
Doe jij dat niet meestal als je geen zinnige reactie hebt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zwaktebod om zo'n wedervraag te stellen.
Ja dat doe ik niet meestalquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doe jij dat niet meestal als je geen zinnige reactie hebt?
Ik geef je geen ongelijk in deze.quote:
Trouwens waar ben jij mod van ?quote:
Niks hoor. Wou gewoon even een bevestiging. Beetje hypocriet om te zeggen dat op die manier reageren een zwaktebod is terwijl je het zelf constant doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk in deze.
Maar wat wil je er mee zeggen ?
Ik trol niet. Ik ben geen mod.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens waar ben jij mod van ?
Kende je niet voordat je tegen me ging trollen vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |