meer iets van, hoe houdt je een gek binnen de lijnenquote:
Je hebt vast vaak gespijbeld bij de les nederlands.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer iets van, hoe houdt je een gek binnen de lijnen
iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt vast vaak gespijbeld bij de les nederlands.
Ach het blijkt dat je altijd nog mod kunt worden in onzin.quote:
Dank jequote:
Ja want mod en correcte spelling zijn bijna synoniemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het blijkt dat je altijd nog mod kunt worden in onzin.
Daar nemen ze elke analfabeet aan.
jij zegt hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het blijkt dat je altijd nog mod kunt worden in onzin.
Daar nemen ze elke analfabeet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij zegt hetU voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nee dat is een omgekeerd pleonasmequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja want mod en correcte spelling zijn bijna synoniemen.
Als je correct typt ben je mod? Of als je mod bent dan typ je altijd correct?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat is een omgekeerd pleonasme
Idd, een popcorn topic is het niet geworden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:06 schreef Echo99 het volgende:
Ik heb geen mod ambities ofzo... Maar ehmmm... Hebben jullie geen msn ofzo?
Ik had het over het woordje bijna.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je correct typt ben je mod? Of als je mod bent dan typ je altijd correct?
Je omgekeerde pleonasme klopt niet Tong.
voor zulke topics dien je in KLB te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, een popcorn topic is het niet geworden....
Ja hallo. Ik doe mijn best hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, een popcorn topic is het niet geworden....
Is goed Tong. Lul je er maar uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het over het woordje bijna.
Cul bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
voor zulke topics dien je in KLB te zijn
Zo'n kusje is het meest kansloze dat je kunt doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is goed Tong. Lul je er maar uit.
Je meeste reacties op dit forum ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n kusje is het meest kansloze dat je kunt doen
Mwah, hoeft niet vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
voor zulke topics dien je in KLB te zijn
Sinds wanneer voel jij je te goed voor breezers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Popcorn en MSN. Zijn jullie breezers ofzo.
Homofoobquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n kusje is het meest kansloze dat je kunt doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |