Ja, ik stap zo op. Dit trek ik niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Olep het volgende:
Achter de schermen is het nu een slagveld!
Doe mij je wachtwoord. Dan post ik wel verder voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik stap zo op. Dit trek ik niet.
Is het zo erg Bio?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik stap zo op. Dit trek ik niet.
Anders verzuipen we een katjequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Het_Biertje het volgende:
pak de staking avatars er maar weer bij!
Ja, maar iedere keer als ik voor m'n medemods opkom, word ik genadeloos afgeslacht met non-argumenten zoals; ja, je bent er niet voor de users en je kut stinkt naar zalm.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef Olep het volgende:
[..]
Is het zo erg Bio?Het komt goed! Blijf positief!
die zwarte met dat witte roosje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Het_Biertje het volgende:
pak de staking avatars er maar weer bij!
Gaat het alweer een beetje? Kunnen ze er nog terug aan gezet worden?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar iedere keer als ik voor m'n medemods opkom, word ik genadeloos afgeslacht met non-argumenten zoals; ja, je bent er niet voor de users en je kut stinkt naar zalm. sardientjes
Ik denk het niet, maar goed, dan niet voortplanten en gewoon zo'n klein chinees meisje halen die in China ver weg gestopt in een tehuis zit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Gaat het alweer een beetje? Kunnen ze er nog terug aan gezet worden?
Wie Bio? Wie?! Wie is zo gemeen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar iedere keer als ik voor m'n medemods opkom, word ik genadeloos afgeslacht met non-argumenten zoals; ja, je bent er niet voor de users en je kut stinkt naar zalm.
Zeg ga eens met je tijd meequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar goed, dan niet voortplanten en gewoon zo'n klein chinees meisje halen die in China ver weg gestopt in een tehuis zit.
Dat zijn nu net puzzelstukjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ga eens met je tijd mee
Neem een Palestijns weesje in huis
Ideaal om deze donkere dagen door te komenquote:
Donkere dagen + donkere puzzelstukjes = dat lukt je nooit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ideaal om deze donkere dagen door te komen
Glow in the dark!!1quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Donkere dagen + donkere puzzelstukjes = dat lukt je nooit.
Ohja, ze schieten met verarmd uranium. Ideaal!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |