kritische users mmm?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef Apuleius het volgende:
Met alle respect hoor, niet dat die van mij wat is, maar neem nu de avatars van murp & Het_hupt , dat kan je toch niet serieus nemen? Daar slá je van aan het baggeren. Dat is punt 1 om aan te werken.
He, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar, te hellepe niewaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar het is een incident, niks structureels. Is dicht.
zo zou ik het nu zegge jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar, te hellepe niewaar
ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Paul het volgende:
Bagger wordt heus wel gewoon geslot, niemand die er om zeurt ook als er een slotje op komt, dat snappen de users meestal zelf ook wel
Het valt allemaal reuze mee in ONZ
En als er geen megaleukegrappig topics zijn dan is dat maar zo.
Komt vanzelf wel weer.
ONZ FTW
Inderdaad. Appreciated matequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar, te hellepe niewaar
nee, voor de users, niet voor een enkele azijnzeiker, die denkt te kunnen oordelen naar een avaquote:
Klopt helemaal. Als er geen leuke topics zijn, dan hoef je ONZ niet op te doeken, dan zou ONZ al weg zijn. Geen posts meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Paul het volgende:
Bagger wordt heus wel gewoon geslot, niemand die er om zeurt ook als er een slotje op komt, dat snappen de users meestal zelf ook wel
Het valt allemaal reuze mee in ONZ
En als er geen megaleukegrappig topics zijn dan is dat maar zo.
Komt vanzelf wel weer.
ONZ FTW
ik snap je zin nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Als er geen leuke topics zijn, dan hoef je ONZ niet op te doeken, dan zou ONZ al weg zijn. Geen posts meer.
Er zijn dan voldoende leuke topics (ja subjectief, dus verwijzing naar Google voor Murp) en is het baggeren niet handig.
Ik zei er nog bij 'Met alle respect'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, voor de users, niet voor een enkele azijnzeiker, die denkt te kunnen oordelen naar een ava
af en toe mag lol en gein ook hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Als er geen leuke topics zijn, dan hoef je ONZ niet op te doeken, dan zou ONZ al weg zijn. Geen posts meer.
Maar er zijn best wel veel leuke topics, of topics die anderen leuk vinden en een ander minder leuk. Dat geeft geen vrijbrief om bagger te laten staan op een normaal tijdstip, dus niet in de nacht of komkommertijd, je weet wat ik bedoel.
Er zijn dan voldoende leuke topics (ja subjectief, dus verwijzing naar Google voor Murp) en is het baggeren niet handig.
ik ook van jouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:26 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik zei er nog bij 'Met alle respect'.
Mja, dit heeft geen enkele zin op deze manier. Dan kunnen ze cerror ook wel weer mod maken, die wist het ook zo goed. Maar net als bij hem; succes ermee.quote:
Komt omdat ik in ONZ postquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ONZ nu alweer stukken leuker dan het heel vorig jaar was
we zien het wel, en bedankt voor je kritische nootquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mja, dit heeft geen enkele zin op deze manier. Dan kunnen ze cerror ook wel weer mod maken, die wist het ook zo goed. Maar net als bij hem; succes ermee.
nee, je zou het met Yvonne overleggen zei ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef -SG- het volgende:
H_h vanmiddag zei je dat het op dit tijdstip mocht.
Ja dat heb ik gedaan..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, je zou het met Yvonne overleggen zei ik
zie mijn reactiequote:
Ja geweldig piemels uitlokken en mensen voor pedo uit maken op een site die bovenaankomt zo ongeveer bij elke nederlandse googlesearchquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef blingbling11 het volgende:
TTT!![]()
Pedojacht in 7 eenvoudige stappen, Part II Julia's play
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |