Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
dat moest hier ook ff geplaatst wordenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel een goed idee; er nu al een begin gemaakt en dat kan ook als uitdaging dienen dat begin te toppen. Daarnaast staan er echt een paar goeie soeps in dat topic. Iemand ideeen voor de titel? Ik denk dat het handiger is als die wat breeder word getrokken. Wat van: FOKKE & SUKKE ONZ SPECIAL - Paint® only?
stickyquote:Op zondag 28 december 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
TVP en centraal.
Dat was de verkeerde centraal.
je weets, vergeet mij niet eh?quote:
ik ben in een goede buiquote:Op maandag 29 december 2008 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
FOKKE & SUKKE - Paint® only
TTT waardig?
We doen het andersom, in [homo 2263] waarin CDP verzuimt is al een heel gesprek gaande. Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoi heren en dames.
[homo 2263] waarin CDP verzuimt mag dicht want ik had de 300e post en opende dus (een paar minuten later weliswaar ivm WiFi-falen) [HOMO]#2263: Life's about Dirk and less about mothers.
Je kan de vraag beter omdraaien; wat is er leuk aan die achterlijke paint creatie welke luistert naar de naam edwin emmer?quote:
geef toe dat het een leuke paint was!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kan de vraag beter omdraaien; wat is er leuk aan die achterlijke paint creatie welke luistert naar de naam edwin emmer?
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:05 schreef murp het volgende:
[..]Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
dat dus!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef murp het volgende:
[..]
dus geen goedemiddag topic op deze laatse woensdag van het jaar?
De modjes blijven gewoon doorpostenquote:Op woensdag 31 december 2008 06:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemiddag deze laatste woensdag van het jaar, 31 dec.2008
TT even aanpassen aub
Hij heeft het zelf al aangepast, wat is loos? Enkel dat er al een nieuw topic aangemaakt was terwijl hij de LaPo had?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:39 schreef Gellarboy het volgende:
Kan iemand hier iets aan doen svp? Beetje jammer.
[HOMO] #2267 - Vandaag start 'het jaar van het leuke leven'.
Weet ik het. Regels en plichten enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hij heeft het zelf al aangepast, wat is loos? Enkel dat er al een nieuw topic aangemaakt was terwijl hij de LaPo had?
Oké. Je weet ons te vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet ik het. Regels en plichten enzo.
Never mind..
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef porsche1 het volgende:
over het t-shirt prijsvraag topic:
Basenaad heeft al 3 stemmen op 3 verschilkende shirts, kan hij dan ook 3 shirts winnen?
Want dat vind ik dan wel erg oneerlijk
Inderdaad, verwijderd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
gvd hou eens op met het kicken van dit topic met sc
tevensch ben ik een heel goed alternatief voor modquote:
Ik zou ook een heel goed alternatief voor Moeder Teresa zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevensch ben ik een heel goed alternatief voor mod
In vergelijking met de gros van de topics hier....quote:Op zondag 4 januari 2009 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hilarisch! Nee, echt.
dan ga je iemand anders vingerenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Klacht:
Mijn hond bushbush is net 3 dagen dood gegaan aan balkanker en murp maakt gewoon een grove kwetsende kutopmerking over mijn hond in mijn recentste topic
Beetje jammer voor een mod terwijl hij WEET dat mijn hond dood is
Als we dan toch in ONZ moeten blijven, kun je ons net zo goed onze centrale status terug geven. Dank u vriendelijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef JOPPI3 het volgende:
Kan HOMO niet gewoon bij het kopje: hieronder staan de centrale topics
gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nouja jammer... Ik ben wel lekker mezelf gebleven met een leuke doch originele insteek in plaats van een echt kuttopic te openen. En ik ga een moeilijk woord in de volgende zin posten waardoor deze post nog enig intellectuele inhoud verkrijgt! Edoch, missie geslaagd!
staat dr wel in, laten we je bagger maar ff centraal houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Ik heb op mijn tong gebeten
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Paramnesia het volgende:
Mag ik er een serieus topic over openen in Feedback? Gewoon netjes en alles?
Want het zit me toch dwars.
Ik ga ff een officieel antwoord afwachten tong.quote:
kun je proberen, maar'k geef je weinig kans.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Paramnesia het volgende:
Mag ik er een serieus topic over openen in Feedback? Gewoon netjes en alles?
Want het zit me toch dwars.
Net Feijenoord. Hand in hand maar ze blijven verliezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kun je proberen, maar'k geef je weinig kans.
zeker als het tussen 2 mods gaat
wordt aan gewerktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
Is het ook niet een taak van moderators om 'leuke' bijdrages te leveren aan een topic? IPV alleen maar slotjes te plaatsen als het kuttopics zijn?
Ja, ze kunnen sturen, maar het moet toch echt vooral van de users uitgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Echo99 het volgende:
Is het ook niet een taak van moderators om 'leuke' bijdrages te leveren aan een topic? IPV alleen maar slotjes te plaatsen als het kuttopics zijn?
Eensch. Jammer alleen dat die 'ludieke' oneliners van Tong blijkbaar de standaard zijn gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen sturen, maar het moet toch echt vooral van de users uitgaan.
Wat is er niet ONZ aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Religies en levensovertuigingen.
Waarom staat dit topic nu ineens in ONZ? Ik vind het meer op z'n plaats in WFL...
hogere machten hebben het hier weer geplaatstquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Religies en levensovertuigingen.
Waarom staat dit topic nu ineens in ONZ? Ik vind het meer op z'n plaats in WFL...
Nee, de kwaliteit van een religie wordt altijd beoordeeld aan de hand van of je wel of niet naar de McDonalds mag...quote:
nou, laten we het maar ff aankijken danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef BasEnAad het volgende:
Het vrijdagmiddagverveelspel!
Waarom eigenlijk dicht?
Okequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou, laten we het maar ff aankijken dan
Omdat het bagger is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
OkeMaar wat zou een reden zijn om m te sluiten, ik heb serieus geen idee
leek een potentieel bagger topic te wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
OkeMaar wat zou een reden zijn om m te sluiten, ik heb serieus geen idee
Weten ze in PUB wel raad meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef Olep het volgende:
Je zou het maar hebben
Het_hupt, die kon toch gewoon dicht?Duidelijk niet echt serieus.
Als je ze even terugleest kan je zien dat de topics die ik heb gesloten heb gesloten met een reden, en die reden was niet omdat het bagger is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:40 schreef cerror het volgende:
Remlof. Really? Alleen bagger van Dribbel en een semi-naam topic mag openblijven?
Erg objectief van je.
Laat ik even Tong80 uithangen: Waarom zijn de topics gesloten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je ze even terugleest kan je zien dat de topics die ik heb gesloten heb gesloten met een reden, en die reden was niet omdat het bagger is.
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat ik even Tong80 uithangen: Waarom zijn de topics gesloten?
Ik ben tong80, ik lees geen sluitposts.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.
En anders open ik wel een topic met een semi-grappige oneliner die je dissed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben tong80, ik lees geen sluitposts.
Ik wil in de FB de reden, en een goede. Anders ga ik een topicreeks met klachten aanmaken die je zal sluiten maar waarvoor ik geen ban krijg. Omdat ik tong80 ben. Ik ben net een kitten.
En niet mekkeren over het beleid dat ik voerde, iedereen weet al dat het nazi-beleid was. Oude koeien enzo.
dan verzoek je dat maar in Feedbackquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik stem dat deze smilie tussen de standaard fok! smilies moet
daar komt t dr toch nooit doorheenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan verzoek je dat maar in Feedback
je weet nu de goede datum, ff noteren, en hoppa, volgend jaar ben je op tijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Waarom moet deze nou meteen dicht? Een half uurtje open is toch niet teveel gevraagd?
Overigens: Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Die zit zelden op ONZ, maar als ik het op het forum open waar zij wel altijd zit, krijg ik toch een schopje naar ONZ omdat felicitatietopics daar thuishoren. De reactie "Wie" vind ik dus erg flauw.
Dan feliciteer je ze maar in de topics waar je ze dan tegenkomt, of nog beter, haar fobo. Of gaan we voor de volgende users die vandaag jarig zijn ook maar topics openen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Waarom moet deze nou meteen dicht? Een half uurtje open is toch niet teveel gevraagd?
Overigens: Verlaat: Feliciteer hier Susi!
Die zit zelden op ONZ, maar als ik het op het forum open waar zij wel altijd zit, krijg ik toch een schopje naar ONZ omdat felicitatietopics daar thuishoren. De reactie "Wie" vind ik dus erg flauw.
quote:Verjaardagen op 10-01:
10011984
3p0x
Alfred_E_Neumann
Ali_Kannibali
AngryAngel
Anita-S
anne1982
Ascaroth
Asitis
Baltimore
Barikat
barrykanters
bartje28
basky
Black_Hearted_Angel
bLoemPjUh93
bo-ann
Boiler
breezertrash
Cammetje
Cammmetje
Caylen
chainsaw1984
chainsaw_1984
Chatslet
Chocolat
Com.mentator
crazyabs
Cyberfreak
DaisyJ
DaYwALKuR
Da_Bird
Delicieux
DeRCT14
DeVleermuis
Djois
DoubleUK
DrugTherapy
Dubbeldrank
dus..
Eijking
Eririn
errrrr
Esmeeskeoh
Felinity
ForlornSon
FoXje
FRiNKEL
fysiotje
God_de_Vader
Grand_Admiral_Thrawn
HeNcHeNkO
Hitchhiker
Impactforra
Jack-Black
jeronald
johan-84
josfuchten
Ju-Ny
Kaneelstokje
KEEN
Kerberoz
Lahr
ljpegasus
lucienne2
MagiLune
marcelhier
Master-JiP
meej_sandraatjuh
Metamorph
middag
MikeyB
Mireillesexin
mrhunter
MrKoFFie
Nesta
NurKs
Nyappy
Ororo
Papa_Eend
PartyPooper
PeeCee
peutje
qwerty1973
R2D2
rainmaker2k
remcom
Robbiedepobbie
SanSan
scelly
scelter
serano
SG_Frenk
She_Maiden
Shura
Slappe_hap
sportfreak
STGU
supajip
TheV
the_new_buddy
Ulwembu
Walter.PPK
Waskrijt
wesley_1989
wever
Why_me
x-Lily
_-Nova-_
_JiP_
Waarom mag het dubbeldrankfelicitatie topicdan wel? De users die jij opnoemt ken ik niet, en heb ik niets mee te schaften, daar maak ik dus geen felicitatietopic voor, nee. Maar een user die ik ken, daar dus wel voor. Lijkt mij niet ingewikkeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan feliciteer je ze maar in de topics waar je ze dan tegenkomt, of nog beter, haar fobo. Of gaan we voor de volgende users die vandaag jarig zijn ook maar topics openen?
[..]
Omdat een Dubbeldrank zijn sporen in de afgelopen jaren wel verdient heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag het dubbeldrankfelicitatie topicdan wel? De users die jij opnoemt ken ik niet, en heb ik niets mee te schaften, daar maak ik dus geen felicitatietopic voor, nee. Maar een user die ik ken, daar dus wel voor. Lijkt mij niet ingewikkeld.
Hier worden we het toch niet over eens, laten we er maar over ophoudenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat een Dubbeldrank zijn sporen in de afgelopen jaren wel verdient heeft.
Jij kent die users in dat lijstje niet, ik niet, maar er zijn er vast wel die hen wel kennen. Wanneer zij dan op hetzelfde idee komen als jou dan zou het hier weer een mooie bende worden.
Done.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:26 schreef febster het volgende:
Eindhoven 1444 - Where Justice is 'your friend'
Verander 'were' in 'where' aub![]()
En Snakey.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef porsche1 het volgende:
Wie zijn de mods nou precies? want het is zo veranderd.
Ludo
Murp
Het_Hupt
...
Okay, thxquote:
Deze post staat er al twee dagen, en ik lees er verdomme zo overheen. Wat een goede beslissing. Het was ook wel een beetje overdreven, te veel topics werden op slot gegooid en was het voor niemand meer leuk om in ONZ te posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.
Kan je nagaan, het komt zelden voor dat je ergens om moet lachen terwijl de grap al twee jaar oud is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
Voor die andere post had je twee jaar nodig om erop te reageren
Je bent geweldig.quote:Maar bedankt voor het compliment
probeer het eens in een ander sub-forum, PUB wrsquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraag het (.....)
Mag dit topic nog even open?
Ik ben er oprecht benieuwd naar en heb Google uiteraard al geprobeerd. En het lijkt me niet in strijd met enige huisregel.
gvd je ben blauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
probeer het eens in een ander sub-forum, PUB wrs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
wees blij dat het eerste nog open bleefquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Olep het volgende:
Dat topic had nog potentie het_hupt![]()
Jammer, rellen is al zo lang geleden.
Inderdaad, 3/4e was koffieleut.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wees blij dat het eerste nog open bleef
ja mss is komt het in MUZ beter tot z'n rechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef Mitsurugie het volgende:
Het_hupt, waarom heb je mijn topic gesloten?![]()
Deze: Nieuwe clip Men at Work!
Had ik hem ergens anders moeten posten ofzo?
Dit had nog een matigere rel dan een Palestinabetoging die enkel en alleen uit Berbers bestaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Olep het volgende:
Dat topic had nog potentie het_hupt![]()
Jammer, rellen is al zo lang geleden.
nopequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef -SG- het volgende:
Mag mijn laatste topic over slogan van modjes open?
nopequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Mitsurugie het volgende:
Cerror, mag deze weer open:
Parodie Men at Work
Ik weet dat ik hem op andere plekken ook al gepost heb, maar deze is met het echte verhaal erachter, en in funny links e.d. komt ie niet echt tot zijn recht, dat topic gaat zo snel....
En ik vind hem eigenlijk meer in ONZ passen ipv in MUZ
Ook echt gericht aan cerrorquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Mitsurugie het volgende:
Cerror, mag deze weer open:
Parodie Men at Work
Ik weet dat ik hem op andere plekken ook al gepost heb, maar deze is met het echte verhaal erachter, en in funny links e.d. komt ie niet echt tot zijn recht, dat topic gaat zo snel....
En ik vind hem eigenlijk meer in ONZ passen ipv in MUZ
Alsof ik nog invloed heb.quote:
Ik wat minder. Ik had van het ene op het andere moment modrechten en zojuist van het ene op het andere moment was ik blauw.quote:
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wat minder. Ik had van het ene op het andere moment modrechten en zojuist van het ene op het andere moment was ik blauw..
Best leuk, eigenlijk.
Geen idee. Zodra ze m'n kleurtje weer goed zetten (veel te licht, dit) kijk ik er naar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?
Zou dat een hint zijn? Jij niest een keer en hebt antwoord.. ff nadenken.
Weer als ONZ mod?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?
Zou dat een hint zijn? Jij niest een keer en hebt antwoord.. ff nadenken.
Joodse Frits mijn goede vriend, Wat is jouw nieuws van de dag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik weet dat dit een ONZ forum is, maar moet dit kunnen?:
SIEG HEIL!!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
SIEG HEIL!!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:32 schreef Olep het volgende:
De FB volbaggeren is niet slim, en dat topic van Pony ook niet. Jammer dat er geen FA/mod is.
't is erg genoeg anders wat al die Joden daar doen. Een kritisch tegengeluid moet een keer kunnen op zijn tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
SIEG HEIL!!!!
vind ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Thanks, murp. Ik hoop het, dan lijkt me dat een hele mooie samenstelling.
ik blijf geen plaatjes uit 2005 constant verwijderen waarde Dirkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Dirkh het volgende:
H_h, als je een topickickpost verwijdert, dan hoef je het topic niet op slot te tiefen met een sluitpost. Je verwijdert de post en het topic verdwijnt weer naar de plek waar ie was. Als het een leuke kick was, dan laat je die toch gewoon staan?
WARNING: Creeër je eigen bord.
hij snapt 't nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik blijf geen plaatjes uit 2005 constant verwijderen waarde Dirk
en als de plaatjes mooi zijn, kan men ook een goed topic dr over openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |