Ik wacht de actie van de Crew af, ik zie wel of hij veranderd is en ik opnieuw moet inloggen.quote:Op woensdag 31 december 2008 08:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je morgen al je nieuwe naam, THE_CORE?
Had daar toch wel een topic over verwacht.quote:
zo'n virusje (Voor de lolbroeken, geen HIVquote:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu wel weerquote:
nee dat nietquote:Op woensdag 31 december 2008 09:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nu wel weer![]()
en bij jou? Ga je ook weer Fokke & Sukke paints maken?
neuh, ff geen oliebollen hierquote:
Da's n strak planquote:
en straks de afwas doenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, ff geen oliebollen hier![]()
[..]
Da's n strak plan
och lieffie tochquote:
die beukt je in elkaar, ik ben bang voor haarquote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och lieffie toch
Ik wacht nog op BrandX hier, die zou hier "huishoudstertje" komen spelen
nee hoor, ze houdt van mijquote:Op woensdag 31 december 2008 09:20 schreef murp het volgende:
[..]
die beukt je in elkaar, ik ben bang voor haar
en vuurwerk afsteken, gourmetten, champagne drinken en familie bezoeken.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:12 schreef ioko het volgende:
Goeiemorgen. Nog iemand die wat aparts gaat doen vandaag? Dus behalve schaatsen, oliebollen halen, vuurwerk halen, naar de supermarkt of werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |