Ja, best wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja geweldig piemels uitlokken en mensen voor pedo uit maken op een site die bovenaankomt zo ongeveer bij elke nederlandse googlesearch
Al topics over geweest, en wat maisnon zegt.quote:
En mijne ook. Het Solomio topic staat al bij de TTT's, dit is op een andere website na precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Al topics over geweest, en wat maisnon zegt.
'T kan best grappig zijn, maar erg creatief is het niet.
Nouja, geen TTT materiaal in ieder geval naar mijn mening.
Helemaal solomio vergeten. Machtige kennis daar Ludo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En mijne ook. Het Solomio topic staat al bij de TTT's, dit is op een andere website na precies hetzelfde.
Opzich ook wel logisch, aangezien er ook al in de Goedemorgentopics naar wordt verwezen, maar kunnen dan niet al die klote topics consequent dicht?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Die suggestie had ik inderdaad laatst ook gegeven, maar ik vernam dat dat hem niet ging worden.
Users die veel posten op fok krijgen gewoon soms een verjaardagstopic, niets mis mee toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Opzich ook wel logisch, aangezien er ook al in de Goedemorgentopics naar wordt verwezen, maar kunnen dan niet al die klote topics consequent dicht?Een Goedemorgentopic op zichzelf is al erg genoeg...
Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 centraal topicquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Users die veel posten op fok krijgen gewoon soms een verjaardagstopic, niets mis mee toch?
Er zijn idd een stuk of 100 jarig per dag op fok maar 99 ervan posten niet eens meer op fok
Dus niet helemaal logisch van jou
Waarom? heb je er last van? ik vind nou niet dat er overdreven veel verjaardagtopics zijn in ONZ hoor. Ze vallen mij in ieder geval niet opquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Maar waarom kan dat dan niet gewoon in 1 centraal topic
Neuh hoor geen last, ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom? heb je er last van? ik vind nou niet dat er overdreven veel verjaardagtopics zijn in ONZ hoor. Ze vallen mij in ieder geval niet op
Het GM topic is natuurlijk normaal gesproken maar tot 12:00 geopend. Wel ben ik van mening dat niet iedere user recht heeft op een verjaardagstopic in ONZ. Users die frequent ONZ bezoeken mogen van mij best een topic krijgen, die hier niet tot nauwelijks komen moet mijn inziens maar hopen op een topic in hun eigen subforum.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Opzich ook wel logisch, aangezien er ook al in de Goedemorgentopics naar wordt verwezen, maar kunnen dan niet al die klote topics consequent dicht?Een Goedemorgentopic op zichzelf is al erg genoeg...
Dat ben ik met je eens, ware het niet dat die doorgaans naar ONZ gekickt worden, omdat verjaardagstopics daar thuishoren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het GM topic is natuurlijk normaal gesproken maar tot 12:00 geopend. Wel ben ik van mening dat niet iedere user recht heeft op een verjaardagstopic in ONZ. Users die frequent ONZ bezoeken mogen van mij best een topic krijgen, die hier niet tot nauwelijks komen moet mijn inziens maar hopen op een topic in hun eigen subforum.
2e kans, geen probleem, als je dr wat van maken kanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Apuleius het volgende:
Wat was er mis met dit topic?
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
Niks slecht persoon. Lekker een vissie kanen op b.v. een crackertje, of witbrood met mayo.![]()
[ afbeelding ]
Niks mis met de TT, of OP, het had gewoon een leuk topic kunnen worden.
Bedankt, Het_hupt , maar dat zal wel niets meer worden als het van mij af moet hangen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
2e kans, geen probleem, als je dr wat van maken kan
'k vond het n kantje boord topic, meer qua reactiesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Bedankt, Het_hupt , maar dat zal wel niets meer worden als het van mij af moet hangen.Ik vroeg me gewoon af wat de reden was.
Ah ok. Bedankt voor de feedback.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
'k vond het n kantje boord topic, meer qua reacties
nou ligt het bij jullie om dr wat moois van te maken
npquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ah ok. Bedankt voor de feedback.
Lees het einde van het topic en Webcam beelden openbaar maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:07 schreef zagevent het volgende:
Ik ben het oneens met het feit dat dit Pedojacht in 7 eenvoudige stappen, Part IV Juultje en Elsje! geen vervolg mag krijgen. Wat is er mis mee.
Wat denk je zelf? Die policy is er niet voor niks.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Daeron het volgende:
En als er dan gewoon geen foto's maar alleen nog chatlogs geplaatst worden?
Of als de persoon onherkenbaar gemaakt wordt?
nee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Daeron het volgende:
En als er dan gewoon geen foto's maar alleen nog chatlogs geplaatst worden?
Of als de persoon onherkenbaar gemaakt wordt?
iig in ONZ niet, tenzij Remlof anders besluit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Daeron het volgende:
Waarom mag het breezah-topic dan wel, of uberhaupt heel B&H, of KPD? Daar wordt ook beeldmateriaal verspreid zonder toestemming van de rechthebbende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |