Ga jij nu ook verhuizen naar Eindhoven nu ze naast PSV een groot nieuw Ziggo kantoor aan het voorbereiden zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef Cairon het volgende:
ik had een afspraak staan om 9 uur, om over mijn rooster te praten voor de rest van de week. Is de persoon met wie ik de afspraak heb vrij, en moet ik morgen bellen in de midaag voor mijn planning van de rest van de week. Terwijl ik al maandenlang een vast rooster heb.
ik ben dan ook een macho, dat weet je tochquote:Op maandag 26 januari 2009 12:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weer zo'n übermacho opmerking van onze testosteronkoning
hoezo wat is er goor aan die titel, geloof me ik ben de laatste 2 weken met weinig anders bezigquote:Op maandag 26 januari 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
gore TT
Had er in die TT niet ook een link naar YouTube moeten staan van Paul de Leeuw met Kali Sperme bij ESF ?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo wat is er goor aan die titel, geloof me ik ben de laatste 2 weken met weinig anders bezig
Wie zegt dat het in de mond terecht kwamquote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moeilijk te zien met het blote oog, laat staan in de mond van een ander
kan ik niet vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had er in die TT niet ook een link naar YouTube moeten staan van Paul de Leeuw met Kali Sperme bij ESF ?
oh die had ik niet geplaatst omdat ik bang was dat het een topickiller zou zijn, of zou iedereen nu die filmpjes aan het bekijken zijnquote:
ik ga ze vanavond thuis wel bekijken als ik na de workshop om 21.00 uur de voordeur open maakquote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh die had ik niet geplaatst omdat ik bang was dat het een topickiller zou zijn, of zou iedereen nu die filmpjes aan het bekijken zijn
Zet er dan in ieder geval een plaatje bij om dit bericht op te leuken!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb nieuwe koffie mokken!
Uhm ja, geen camera in de buurt.. Maar als je ooit in de buurt van wageningen bent, mag je ze komen bekijken!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet er dan in ieder geval een plaatje bij om dit bericht op te leuken!
en niet gebruiken ?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm ja, geen camera in de buurt.. Maar als je ooit in de buurt van wageningen bent, mag je ze komen bekijken!
idd, heeft TS mss een andere in gedachten?quote:
we're queer and we're here, get used to it!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, heeft TS mss een andere in gedachten?
zou erg fijn zijn
Nee daar heb ik mijn startbucksmokken voorquote:
eh, np with thatquote:Op maandag 26 januari 2009 15:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we're queer and we're here, get used to it!
Een TT naar je hart?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |