En dan Mike verwijten dat ie niet alles onthoudtquote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
PCD? wat is dat? en 3 gram van wat? (PCD?)
PCD pussycat dolls .... mijn broertje wilde er heen...dus heb ik hem verrast met kaartjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
PCD? wat is dat? en 3 gram van wat? (PCD?)
Maar als je echt wilt komen mag je best wel komen als het af is, maar ik denk eerder dat ik hetero word dan dat jij in mijn huis staat
En handi;s zijn leuk, ik dacht toevallig vanmiddag in de auto dat ik een oud cliënt van mij miste, denk dat ik hem binnenkort ook maar eens opbel om te vragen hoe het gaat.
En dit is trouwens de site waar ook die kunstenaar client van mij op staat:
http://www.verbeelding.de/assorti/
Maar ik had dit dan ook al niet al 3x eerder gevraagdquote:Op maandag 26 januari 2009 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan Mike verwijten dat ie niet alles onthoudt
Nou weet ik het, de PCD... weet ik veel waar het voor staatquote:Op maandag 26 januari 2009 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
PCD pussycat dolls .... mijn broertje wilde er heen...dus heb ik hem verrast met kaartjes.
wat zijn handi's? dat is toch duits voor gsm?
jij hetero? hahahah ja je had het over een housewarming .... mag ik niet komen dan?
Wat ik daarmee bedoel is, is dat ik in 1 keer van iedereen te horen krijg wat ze doen etc...blabla dus dan wil ik nog weleens dingen door elkaar halen...quote:
Ik weet dus niet wat bijv, wat Wonderer uitspookt? (sneeuwschuiven en hometrainen)quote:Op maandag 26 januari 2009 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel is, is dat ik in 1 keer van iedereen te horen krijg wat ze doen etc...blabla dus dan wil ik nog weleens dingen door elkaar halen...
En jullie niet. Jullie maar van 1 persoon. Moi.
Dus Roel heeft het niet overleefd?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
Jezus crisis, van 17:00 tot nu spelletjes gespeeld met Cairon & Rik.
Nou ja, spelletjes.... Keythedral en Vampire: Prince of the City.
En die laatste was weer op leven en dood hoor
ik dacht dat woensdag je nerd avond was?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
Jezus crisis, van 17:00 tot nu spelletjes gespeeld met Cairon & Rik.
Nou ja, spelletjes.... Keythedral en Vampire: Prince of the City.
En die laatste was weer op leven en dood hoor
Vallen bordspellen nu ook al onder nerds?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat woensdag je nerd avond was?
dat waren jouw woorden, niet de mijnequote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vallen bordspellen nu ook al onder nerds?
Of is alles behalve neuken gwoon nerdy?
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:54 schreef Ang3l het volgende:
Nee, mijn woorden waren dat het rollenspel voor nerds was, niet dat bordspellen er ook onder vielen. Pay attention! Or perhaps you couldn't read it properly since your face was down and you cannoyt see with your ass up.
Ze is hier alleen in het nieuws omdat ze een trainwreck is net zoals Amy Huiswijn. hahaquote:
ik vind lilly alleen leuker als amy wijnhuisquote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze is hier alleen in het nieuws omdat ze een trainwreck is net zoals Amy Huiswijn. haha
Ken maar een paar nummers van Lilly. Is ze een big star in Nederland?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik vind lilly alleen leuker als amy wijnhuis
weet ik eigenlijk niet (je weet toch dat mij vaak verweten wordt dat ik onder een steen leef?) maar hoor haar in elk geval bijna nooit op q-musicquote:Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ken maar een paar nummers van Lilly. Is ze een big star in Nederland?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Desmonkey het volgende:
Big wave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doei doei
Wat heb je gewonnen?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:41 schreef Cairon het volgende:
gewonnen!
En ik heb in lange tijd niet meer zo hard gelachen!
And the oscar goes to ......quote:Op maandag 26 januari 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
rollenspellen/bordspellen... je doelde destijds op dat je Merlijn o.i.d. speelt of dat nou een rollenspel of een bordspel is, who cares.
niet altijd ass up...sit ook wel eens on knees and mouth open..
Ik heb twee kinderen die altijd willen blijven liggen, behalve als ze niet naar school hoeven. Dan heb ik al geluk als ze net als vandaag pas om kwart over zeven op staan...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Ang3l het volgende:
O ja, je bent vrij!
Wat doe je dan op inderdaad?!
what a bummerquote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn keuken wordt niet vervangen... Dus dat is jammer en moet ik een beetje een oplossing voor zien te vinden om de keuken op te pimpen...
it really is, maar aan de zonnige kant: Het betekend dat ik er wel straks meteen in kan en niet hoef te wachten op allerlij werkzaamheden...quote:
dan val ik in de catagorie andere mensenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen snollen en sloeries en andere mensen die hier rondhangen![]()
![]()
![]()
en voldoende uitgerust voor een nieuwe werkweek ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen snollen en sloeries en andere mensen die hier rondhangen![]()
![]()
![]()
neeeeeee maar ik lig ook nog in bed,ik doe de "thuis werken" act vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voldoende uitgerust voor een nieuwe werkweek ?
jezelf thuis in bed in het zweet werken voor het dagelijkse brood?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neeeeeee maar ik lig ook nog in bed,ik doe de "thuis werken" act vandaag
ik weet niet of mike met een laptop of zijn schoot "werkt"quote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jezelf thuis in bed in het zweet werken voor het dagelijkse brood?
je lijkt Mike wel![]()
Nee die werkt met iets anders op zijn schoot, of op iemand anders zijn schoot.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik weet niet of mike met een laptop of zijn schoot "werkt"
Oh ze zijn nu vast Schollboys do maths nummer 25 aan het filmenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik weet uit de eerste hand dat dat erg ongezond is voor je zaadquote:Op maandag 26 januari 2009 12:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daar verkopen ze toch best leuke kussens/warmte schilden voor ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet uit de eerste hand dat dat erg ongezond is voor je zaad
ik heb geen problemen met mijn zaadquote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet uit de eerste hand dat dat erg ongezond is voor je zaad
heb je wel genoeg actieve zwemmers gezien in je sample van hedenochtend ?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met mijn zaadtenminste vannacht niet
moeilijk te zien met het blote oog, laat staan in de mond van een anderquote:Op maandag 26 januari 2009 12:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met mijn zaadtenminste vannacht niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |