Ga jij nu ook verhuizen naar Eindhoven nu ze naast PSV een groot nieuw Ziggo kantoor aan het voorbereiden zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef Cairon het volgende:
ik had een afspraak staan om 9 uur, om over mijn rooster te praten voor de rest van de week. Is de persoon met wie ik de afspraak heb vrij, en moet ik morgen bellen in de midaag voor mijn planning van de rest van de week. Terwijl ik al maandenlang een vast rooster heb.
ik ben dan ook een macho, dat weet je tochquote:Op maandag 26 januari 2009 12:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weer zo'n übermacho opmerking van onze testosteronkoning
hoezo wat is er goor aan die titel, geloof me ik ben de laatste 2 weken met weinig anders bezigquote:Op maandag 26 januari 2009 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
gore TT
Had er in die TT niet ook een link naar YouTube moeten staan van Paul de Leeuw met Kali Sperme bij ESF ?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo wat is er goor aan die titel, geloof me ik ben de laatste 2 weken met weinig anders bezig
Wie zegt dat het in de mond terecht kwamquote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moeilijk te zien met het blote oog, laat staan in de mond van een ander
kan ik niet vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had er in die TT niet ook een link naar YouTube moeten staan van Paul de Leeuw met Kali Sperme bij ESF ?
oh die had ik niet geplaatst omdat ik bang was dat het een topickiller zou zijn, of zou iedereen nu die filmpjes aan het bekijken zijnquote:
ik ga ze vanavond thuis wel bekijken als ik na de workshop om 21.00 uur de voordeur open maakquote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh die had ik niet geplaatst omdat ik bang was dat het een topickiller zou zijn, of zou iedereen nu die filmpjes aan het bekijken zijn
Zet er dan in ieder geval een plaatje bij om dit bericht op te leuken!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb nieuwe koffie mokken!
Uhm ja, geen camera in de buurt.. Maar als je ooit in de buurt van wageningen bent, mag je ze komen bekijken!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet er dan in ieder geval een plaatje bij om dit bericht op te leuken!
en niet gebruiken ?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm ja, geen camera in de buurt.. Maar als je ooit in de buurt van wageningen bent, mag je ze komen bekijken!
idd, heeft TS mss een andere in gedachten?quote:
we're queer and we're here, get used to it!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, heeft TS mss een andere in gedachten?
zou erg fijn zijn
Nee daar heb ik mijn startbucksmokken voorquote:
eh, np with thatquote:Op maandag 26 januari 2009 15:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we're queer and we're here, get used to it!
Een TT naar je hart?quote:
ik begrijp hem niet. homozaad gezonder zaad?quote:
Nee, ik doe gewoon normaal werk. En werk veel achter de pc.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee die werkt met iets anders op zijn schoot, of op iemand anders zijn schoot.
Het gaat meestal over wat er in het vorige topic is besproken:Pquote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp hem niet. homozaad gezonder zaad?
ik heb ook vaak normale TT's gemaakt, maar uiteindelijk gaat topic er nooit over
Achter de pc bij de jamin??? Uhm, kun je niet een betere dekmantel bedenken dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon normaal werk. En werk veel achter de pc.
Over dat van de één meer klonterig is dan de ander?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het gaat meestal over wat er in het vorige topic is besproken:P
Maar goed, wil je het over homozaad hebben?
Begin de dag, zuig een lulletje!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Over dat van de één meer klonterig is dan de ander?
Ik zit aan m'n ontbijtje. Dus i'll pass
locaties zoeken etc. komt veel bij kijken hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Achter de pc bij de jamin??? Uhm, kun je niet een betere dekmantel bedenken dan?
en dan de mannenpap je laten welgevallen? hahahahquote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Begin de dag, zuig een lulletje!
Ochtend sexquote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Begin de dag, zuig een lulletje!
Eigenlijk school, maar het is toetsweek en ik heb geen toetsen(alsin op school antwoorden opdraven, alleen 4 verslagen inleveren)quote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
Moet je niet werken? Of heb je nachtdienst?
Echt waar? waren er klachten van mensen buiten dit topic?quote:
De schavuiten, klachten geven, waarom?quote:
ik wou hem toch wat ondeugend houden, weet je toch Mike?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Echt waar? waren er klachten van mensen buiten dit topic?
Ik heb ergere TT's gezien.
En of deze TT nou zo netjes is hahahahahah
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef hierissieweer het volgende:
TMM is helemaal geen pedofiel, hij is efebofiel
En daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef hierissieweer het volgende:
moeten we wel al die views wat te lezen gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De schavuiten, klachten geven, waarom?
overtuig me maar van de noodzaak danquote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, heeft TS mss een andere in gedachten?
zou erg fijn zijn
Het is al veranderd wegens klachtenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
overtuig me maar van de noodzaak dan
Wat een ongeloofelijke onzin, sterker nog, ik vind de huidige titel veel smeriger, en het is een feit dat Homo's gezonder zaad hebben omdat zij meer aan sex doen en dus zorgen voor een betere doorstroming.quote:
Nou dat wordt een volgende afspraak wegens RSI!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijke onzin, sterker nog, ik vind de huidige titel veel smeriger, en het is een feit dat Homo's gezonder zaad hebben omdat zij meer aan sex doen en dus zorgen voor een betere doorstroming.
Sterker nog, ik moet op doktersadvies nu meer sex hebben, en dat is ECHT waar
ook niet want ten eerste bedrijf ik geen sexueele handelingen met pubersquote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef hierissieweer het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijke onzin, sterker nog, ik vind de huidige titel veel smeriger, en het is een feit dat Homo's gezonder zaad hebben omdat zij meer aan sex doen en dus zorgen voor een betere doorstroming.
heb je de nummers van de excortagency's al opgezochtquote:Op maandag 26 januari 2009 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Omdat er vast mensen zijn die daarop vallen hehehe. Ik niet iig. Wat is dat voor een maf plaatjequote:
Feliquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb geen prostaat en testikelproblemen
dat is Kim de Gelder, die jongen die in Dendermonde die baby's heeft vermoordquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef Cairon het volgende:
is dat een jongen dan?
+2quote:Op maandag 26 januari 2009 19:39 schreef Jerruh het volgende:
het begint me allemaal wel een beetje eng te klinken zo.
Hoe kun je nou ooit op zo'n iemand vallen bahquote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is Kim de Gelder, die jongen die in Dendermonde die baby's heeft vermoord
Je doet het er ook om he?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt, zojuist toen je dat niet wist reageerde je totaal andersquote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ooit op zo'n iemand vallen bahdat je er uberhaupt over denkt wtf
Klopt. ik val niet op kindermoordenaren. hoe ze ook uitzienquote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt, zojuist toen je dat niet wist reageerde je totaal anders
ik vroeg je ook niet om een oordeel over zijn karakter, ik vroeg of men hem aantrekkelijk vindquote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt. ik val niet op kindermoordenaren. hoe ze ook uitzien
Like I said before.. als je van iemand weet dat hij een kind vermoord hebt, hoe kun je uberhaupt bij de gedachte komen dat je diegene aantrekkelijk vindt... Daar wil ik niet eens over nadenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vroeg je ook niet om een oordeel over zijn karakter, ik vroeg of men hem aantrekkelijk vind
o dat heb ik gelezen. is dat een jongen? Zelfs zijn naam duidt op iets anders.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Altijd weer dat langharige tuig.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Cairon het volgende:
and he still looks like a chick.
Sickquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
om maar in dezelfde hoek te blijven, waar jullie mij overigens in plaatsen, maar goed ik ga niet vechten tegen de bierkaai.
Ben ik de enige die dit geen lelijke jongen vind?
[ afbeelding ]
Agree!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Altijd weer dat langharige tuig.
Weet je, dit is een suggestie...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef hierissieweer het volgende:
As usual. Nog een weekje en dan heb ik even vakantie.quote:
sorry wat zeg jequote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Altijd weer dat langharige tuig.
Same Shit, Different Dayquote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
As usual. Nog een weekje en dan heb ik even vakantie.
Ik hoop deze week de hoofdlijnen van mijn project af te ronden en daarna de hele hap over te dragen aan anderen.
Na mijn vakantie kan ik dan weer lekker met de business as usual aan de slag!
En hoe is het hier?
TMM moet sex hebben, Nuno heeft genoeg sex, en Cairon loopt weer te piepen?
Have I missed anything?
Ja dat is lastig te verstaan hé, met mij in Amsterdam en jij...weet ik veel waar.quote:
`quote:
quote:
o sorryquote:
Ik reageer ook niet zo vaak (meer)quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o sorry
Is the Hills op tv?![]()
Xie jou niet hier vaak voorbij komen
o die serie was wel leuk. maar is hier gecancelled.quote:
o.k. logisch!quote:
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goh.. je hebt een keer iets leuks uitgezocht
Don't push it!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.
Je lijkt iedere dag een beetje meer op me Vlarp.
Spoedig ben je net zo ver als Ang3l...
Embrace the dark side of the Force Vlarp. You will submit! Resistence is futile!
oh dus Ang3l is zo geworden omdat hij meer met jou om ging en op jou is gaan lijken??quote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.
Je lijkt iedere dag een beetje meer op me Vlarp.
Spoedig ben je net zo ver als Ang3l...
Embrace the dark side of the Force Vlarp. You will submit! Resistence is futile!
GB heeft tegenwoordig ook een baan waarbij hij overdag lekker aan de slag is, dus hier hangen we wat minder rond. En in de sauna zijn we ook al geruime tijd niet geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
`
haha ja ben ook aan het msnen met family, multitasken gaat me niet zo goed meer af denk ik
Hoest met GB? Die zie ik hier nooit meer.
Hangen jullie nog wel in de sauna rond?
kan toch? zijn both bitches! grapje! voordat ik weer iedereen over me heen krijgquote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus Ang3l is zo geworden omdat hij meer met jou om ging en op jou is gaan lijken??
das ook waarquote:
zat vorige week op youtube reclameblokken te kijken van eind jaren 80. Zag steeds Loekie de Leeuw voobij komen...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Cairon het volgende:
en de jongen uit deze onaards knullige reclame... is stiekem aandoenelijk leuk
Die rooie is een musicalactricequote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Cairon het volgende:
en de jongen uit deze onaards knullige reclame... is stiekem aandoenelijk leuk
Ben jij een musicalfreak of zo?quote:
'quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef MisterO het volgende:
Evan Wadle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een jongen?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
om maar in dezelfde hoek te blijven, waar jullie mij overigens in plaatsen, maar goed ik ga niet vechten tegen de bierkaai.
Ben ik de enige die dit geen lelijke jongen vind?
[ afbeelding ]
ja, ik spreek hem nog wel... we zijn ook al met zijn allen uitgeweest. Hij is best fuckable...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
Ja he?![]()
![]()
![]()
Mike heb je nog contact met je date van een week of 2 geleden?
Het gaat om de seksuele voorkeur en dus niet per definitie de handeling opzich. En om een man die de adolesentie is overstegen, dus vanaf de 25, dat ben jij al reeds.. Dus....quote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook niet want ten eerste bedrijf ik geen sexueele handelingen met pubers
en ten tweede ben ik niet midden 20
Mag ik even vermelden dat je smaak hebt!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
Ja he?![]()
![]()
![]()
Mike heb je nog contact met je date van een week of 2 geleden?
of user interface, zoals x-window en het geen wat je ziet als je windows gebruikt. Is voor het eerst begonnen bij de xerox computers...quote:
mooi zo naaper van Ally Mcbealquote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die serie was wel leuk. maar is hier gecancelled.
o god ja, je heb gelij!k!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
mooi zo naaper van Ally Mcbeal
[ afbeelding ]
Ok dan, en is er ook een klik?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik spreek hem nog wel... we zijn ook al met zijn allen uitgeweest. Hij is best fuckable...
en had jij geen date het afgelopen weekend?
Thanks, wat vind jij leuk om naar te kijken dan??quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Mag ik even vermelden dat je smaak hebt!
Ik keer er naar sinds mijn 14equote:Op maandag 26 januari 2009 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, je heb gelij!k!
Ik keek sporadisch naar Ally...
SAM!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
mooi zo naaper van Ally Mcbeal
[ afbeelding ]
Lady GAGAquote:
nee, geen klik... het was ook een date. geen neuksessie hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok dan, en is er ook een klik?![]()
Ik zou een date hebben vorige week vrijdag, na lang plannen, alleen lag hij vrijdag met hoge koorts op bed, dus hebben we de date verschoven. Ik wilde hem best komen knuffelen en beter laten voelen, echter woont hij 250 km van me vandaan, dus gaat t niet zo makkelijk
quote:
Ik weet het, mijn favo nummerquote:Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
haar nieuwste single wordt gewoon Eh, Eh
![]()
you dontme?
![]()
Nee in Tilburg de gekste, je weet wel, Noord Brabant. en ik kom ut Assnquote:Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, geen klik... het was ook een date. geen neuksessie haha
Misschien komt de klik nog.. of ik moet gewoon verder daten.. Niet dat ik vast wil zitten.. maar een vriend is ook leuk, denk ik. tis weer eens wat anders..
250km? waar woont ie? Belgie?
welke single is uit in NEderland? is dat pokerface?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
haar nieuwste single wordt gewoon Eh, Eh
![]()
you dontme?
![]()
is dat niet kut zo'n lange afstand relatie? niet iets dichter bij huis?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee in Tilburg de gekste, je weet wel, Noord Brabant. en ik kom ut Assn
Ze heeft nu Just Dance opnieuw gereleased, daarna wordt het waarschijnlijk Poker Face of Eh, Eh. Ze heeft net de nieuwe clip opgenomen voor Eh, Ehquote:Op maandag 26 januari 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke single is uit in NEderland? is dat pokerface?
Ze staat in voorprogramma van PCD
Voor een leuke jongen heb ik dat er wel voor overquote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat niet kut zo'n lange afstand relatie? niet iets dichter bij huis?
ik word een beetje moe van Just Dance...ik hoor het nou een jaar ofzo... Overkill op de radio...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze heeft nu Just Dance opnieuw gereleased, daarna wordt het waarschijnlijk Poker Face of Eh, Eh. Ze heeft net de nieuwe clip opgenomen voor Eh, Eh![]()
En indd, ik vind het voorprogramma nog leuker dan PCD zelf
o ja, je was niet op zoek naar een relatie, toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor een leuke jongen heb ik dat er wel voor overEn ik vind het ook wel fijn om wat vrijheid te hebben hier.
Nicole!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze heeft nu Just Dance opnieuw gereleased, daarna wordt het waarschijnlijk Poker Face of Eh, Eh. Ze heeft net de nieuwe clip opgenomen voor Eh, Eh![]()
En indd, ik vind het voorprogramma nog leuker dan PCD zelf
Plat gekloond marketingproduct.quote:
Hoe zal ik het uitleggen...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je was niet op zoek naar een relatie, toch?
ik las dat ze de nieuwe Madonna wilde zijn. En de komende 25 jaar de muziekbusiness domineren.quote:
Ik was op msn, dacht dat je bent gaan slapenquote:
Ik ben bijna klaar met mn financiele gedeelte, hallelujaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nicole!
Trouwens is het nog gelukt met je fin stuk?
Naja hij bedankt je nog... dat is toch al een begin?quote:
Ja pull the other one dear.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
ik las dat ze de nieuwe Madonna wilde zijn. En de komende 25 jaar de muziekbusiness domineren.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was op msn, dacht dat je bent gaan slapen
ja dus....quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja hij bedankt je nog... dat is toch al een begin?
En het is wel duidelijk...
Nee vind Hard Candy het minste album.. alhoewel er wel een paar leuke nummers opstaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja pull the other one dear.Dan moet ze toch iets meer originaliteit, karakter en talent tentoonstellen dan ze laten zien heeft.
Hoewel aan Hard Candy ook werkelijk niets origineels te ontdekken valt
quote:
Nou, dat dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, wat vind jij leuk om naar te kijken dan??
Ik vond Confessions veel beter, niet zo Amerikaans. Dat Pharell/andere kerel formulewerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
Nee vind Hard Candy het minste album.. alhoewel er wel een paar leuke nummers opstaan.
maar textueel geen juweeltje, zoals Erotica album of Bedtime Stories.
Talent heeft ze zeker welquote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja pull the other one dear.Dan moet ze toch iets meer originaliteit, karakter en talent tentoonstellen dan ze laten zien heeft.
Dan zal je dit niet lekker vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vond Confessions veel beter, niet zo Amerikaans. Dat Pharell/andere kerel formulewerk.
laten we hopen dat ze nu wel met goeie shit komt. Zeker na de scheiding moet ze wel material hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vond Confessions veel beter, niet zo Amerikaans. Dat Pharell/andere kerel formulewerk.
Lean Back!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan zal je dit niet lekker vinden
![]()
Ze kan wel live zingen.quote:
Clip is geweldig, wel cheapassquote:
jaaaaaaaa hij kon die hit niet evenaren hahahquote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef MisterO het volgende:
Ow deze dan, die vond ik ook geweldig. Die beat!!![]()
![]()
![]()
*zet hem bij mn youtube favorieten![]()
Gewoon wat meer lef. Leading, not followingquote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
laten we hopen dat ze nu wel met goeie shit komt. Zeker na de scheiding moet ze wel material hebben.
maar Ze gaat in juli en aug. weer verder met S&S tour. Dat zijn de geruchten.
ja met die cheap sluts...het JOE aan haar nagels hangen hahahaquote:
Ook overkill hier. Ze is wel goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:49 schreef MisterO het volgende:
De nieuwe beyonce is trouwens ook erg goed, Halo
zet deze ook maar bijquote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef MisterO het volgende:
Ow deze dan, die vond ik ook geweldig. Die beat!!![]()
![]()
![]()
*zet hem bij mn youtube favorieten![]()
pjo is dol op If I were a boyquote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook overkill hier. Ze is wel goed.
Maar live kan ik haar niet pruimen.. ze raffelt liedjes af. Die kut medleys altijd
Is wel een mooi nummer.quote:
Ben je nou nog steeds met D aan 't scharrelen?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor een leuke jongen heb ik dat er wel voor overEn ik vind het ook wel fijn om wat vrijheid te hebben hier.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Weemz het volgende:
Hmpf... Net een brief van de ING. Dat Postbank ING wordt (gôh), met een gelikte folder erbij wat er precies allemaal anders wordt. Laatste zin: Maar voor jou als student verandert er dus niets, je hoeft geen actie te ondernemen...
Waarom stuur je dan zo'n folder?!
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook overkill hier. Ze is wel goed.
Maar live kan ik haar niet pruimen.. ze raffelt liedjes af. Die kut medleys altijd
Ik zie hem niet als een scharrelquote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met D aan 't scharrelen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg mensen...kutmuziek mag pas na 0:00 besproken worden.
Meneer luistert zelf ook genoeg foute muziek hoor, luister niet naar hemquote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kutmuziek![]()
Welke genre vind jij dan leuk?
Ik wil niet eens er over NAdenken of ik iemand met zo'n ziek karakter aantrekkelijk vind. En dat zou jij ook niet moeten doen. Zeker niet over iemand van die leeftijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vroeg je ook niet om een oordeel over zijn karakter, ik vroeg of men hem aantrekkelijk vind
iemand puur op zij uiterlijk is zoooo 1999quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Als wat dan wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een scharrelmaar ja.
Er is een verschil tussen iets aanzetten en het daadwerkelijk luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meneer luistert zelf ook genoeg foute muziek hoor, luister niet naar hem
ja er moet ook wel wat inhoud inzittenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iemand puur op zij uiterlijk is zoooo 1999
in de boxer?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja er moet ook wel wat inhoud inzitten
Nee dat interesseert me niet zo.quote:
Goede vraagquote:
"Was het lekker?"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat interesseert me niet zo.
In het koppie bedoel ik! Je wilt wel een conversatie aan kunnen gaan.
Waarschijnlijk omdat het marketing budget op moest. Anders krijgen ze volgend jaar zeker minder.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Weemz het volgende:
Hmpf... Net een brief van de ING. Dat Postbank ING wordt (gôh), met een gelikte folder erbij wat er precies allemaal anders wordt. Laatste zin: Maar voor jou als student verandert er dus niets, je hoeft geen actie te ondernemen...
Waarom stuur je dan zo'n folder?!
9=).quote:
Niet eens dat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
"Was het lekker?"
-"ja"
"okay dan!"
Meer heb je toch niet nodig?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
"Was het lekker?"
-"ja"
"okay dan!"
Meer heb je toch niet nodig?
Dan klinkt scharrel inderdaad iets te.... uh... nietsbetekenend, dekt de lading niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goede vraagals iemand die ik echt leuk vind, waarbij ook gevoelens mee gaan spelen. Dat heb ik bijvoorbeeld niet bij V
Toriquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan klinkt scharrel inderdaad iets te.... uh... nietsbetekenend, dekt de lading niet helemaal.
Hihi, ik zei dekt!
maar goed, ik ga slapen!
In my head I found you there
And running around and following me
But you don't, oh, dare, now
But I find that I have, now
More then I ever wanted to
Het maakt niet uit hoe knap iemand is als er uiteindelijk geen klik is, gaat het op den duurquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja dat is alleen for one nite stands.
Maar als je toch wat meer wilt, als in fuckbuddies of een vriendje heb je toch meer dan pillow talk nodig
Daar doe ik niet aan...ik heb een imago hoog te houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja dat is alleen for one nite stands.
Als je meer in mensen ziet dan alleen maar iets om op te geilen ga je vanzelf anders met ze om. Dan is de sex de sluitpost van de hele relatie en niet het begin.quote:Maar als je toch wat meer wilt, als in fuckbuddies of een vriendje heb je toch meer dan pillow talk nodig
ja heb vaak genoeg mannen gedate, nou niet echt daten, die er heel goed uitzagen, maar waren zo selfabsorbed. Dan ben je ook er gauw klaar mee..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe knap iemand is als er uiteindelijk geen klik gaat het op den duur![]()
Cuteness, humor, leuk koppie, knap, lief maar ook recht door zee
en natuurlijk wat herseninhoud maakt iemand aantrekkelijk blijvend
Als het puur om geilheid gaat dan boeit het niet voor een relatie is toch iemand van veel hoger kaliber geschikterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja heb vaak genoeg mannen gedate, nou niet echt daten, die er heel goed uitzagen, maar waren zo selfabsorbed. Dan ben je ook er gauw klaar mee..
imago op te houden? voor wie? voor de buurt? Like anyone cares, tenzij je in een dorp woont.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan...ik heb een imago hoog te houden.
[..]
Als je meer in mensen ziet dan alleen maar iets om op te geilen ga je vanzelf anders met ze om. Dan is de sex de sluitpost van de hele relatie en niet het begin.
nee, ik wilde dan ook wat meer i.p.v. one nite standsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als het puur om geilheid gaat dan boeit het niet voor een relatie is toch iemand van veel hoger kaliber geschikter
mimi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef samjustme het volgende:
voor het slapen gaan!
LOVE MIMI, toedels
hoezo?quote:
Dat bedacht ik mij zo ineensquote:
Whehehequote:---------- Forwarded message ----------
From: Twitter <twitter-follow-xxxxx@postmaster.twitter.com>
Date: 2009/1/27
Subject: Barack Obama is now following you on Twitter!
To:xxxxxxxxxx@gmail.com
Hi, pieter020 (pieter020).
Barack Obama (BarackObama) is now following your updates on Twitter.
Check out Barack Obama's profile here:
http://twitter.com/BarackObama
Best,
--
Turn off these emails at: http://twitter.com/account/notifications
Mooi kruisje. Heb jij dat gemaakt ja?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:34 schreef Gellarboy het volgende:
Dames en heren, met gepaste trots presenteer ik u...
[ afbeelding ]
Mijn allereerste Expreszo. Inclusief coverfoto van mijn hand..
.
.
.
.
.
.
.
.
Zie je een kruisje??quote:
Ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zie je een kruisje??
Hebben ze soms http://www.expreszo.nl geblokkeerd op je werk??.
.
Het is dan ook een heftige site..
Your request was denied because of its content categorization: "LGBT"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zie je een kruisje??
Hebben ze soms http://www.expreszo.nl geblokkeerd op je werk??.
.
Het is dan ook een heftige site..
Lesbian, gay, bisexual, transsexualquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "LGBT"
LGBT? Long Gellar Boy Torture?
Lesbian Gay Bisexual Transgender natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LGBT? Long Gellar Boy Torture?
Spuit 11...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lesbian Gay Bisexual Transgender natuurlijk
muy bien? Y tu? No tenés que trabajar?quote:
Wow. Dat vind ik nogal wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
JIj werkte toch al voor dat blad?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:34 schreef Gellarboy het volgende:
Dames en heren, met gepaste trots presenteer ik u...
[ afbeelding ]
Mijn allereerste Expreszo. Inclusief coverfoto van mijn hand..
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muy bien? Y tu? No tenés que trabajar?
Of coursequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel hard aan hetwerk natuurlijk
ik had gisteravond vanaf 16 uur een workshop en kwam uitgeput om 21.00 uur thuis dus ik kon het niet meer opbrengen om nog naar jullie te zwaaienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muy bien? Y tu? No tenés que trabajar?
zul je zien dat een link naar b.v. het blad passie waaar weer wel werktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wow. Dat vind ik nogal wat.
Die site is volkomen onschuldig. Voor jongeren vanaf 15 jaar notabene.
Lekker beleid..
kon je gedachten lezen ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel hard aan hetwerk natuurlijk
Nog niet zo lang hoor. Dit is de eerste die uitkomt waar ik aan meegewerkt heb. En meteen met mijn plaat op de cover. Whooooo-hoooo.quote:
Dat zou wel een beetje jammer zijn, zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef Stroekie het volgende:
zul je zien dat een link naar b.v. het blad passie waaar weer wel werkt
Ja want dat is echt wel een minder onschuldig blad dan dat waar jij voor werktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje jammer zijn, zeg maar..
Naast foto's, schrijf je ook columns?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog niet zo lang hoor. Dit is de eerste die uitkomt waar ik aan meegewerkt heb. En meteen met mijn plaat op de cover. Whooooo-hoooo..
Lieve Miekequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Naast foto's, schrijf je ook columns?
Tuurlijkquote:
Kan je niet ergens een knechtje regelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
TuurlijkIk ben zover achter op dit moment, weet niet hoe ik dat moet inhalen
Passiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want dat is echt wel een minder onschuldig blad dan dat waar jij voor werkt
Mieke?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lieve Mieke![]()
als je had opgelet had je kunnen lezen dat GB BEELD redacteur is bij dit tijdschrift
Haha. "Ietsje" ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Stroekie het volgende:
Ja want dat is echt wel een minder onschuldig blad dan dat waar jij voor werkt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
Naast foto's, schrijf je ook columns?
Wat Stroek zegt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef Stroekie het volgende:
als je had opgelet had je kunnen lezen dat GB BEELD redacteur is bij dit tijdschrift
hub voor straf moet jij vanmiddag in de hoek staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke?![]()
![]()
O, dat had ik niet meegekregen..
die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Passie![]()
dat is toch zo'n soort contactadvertentie achtig iets?
is dat als de seventeen van vroeger?
je neus groeit, pinoccioquote:
da's wel vet. Je hebt dus een soort vrijheid om zelf te kiezen wat voor foto's je erbij doet! (Wel tasteful natuurlijk).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[..]
Wat Stroek zegt..
Ik krijg het hele blad als text-only aangeleverd en dan is het aan mij om te zorgen dat daar beeld bij komt. Dat kunnen foto's zijn, of illustraties. In het geval van de foto's kan ik er voor kiezen om deze zelf te maken, of om het uit te besteden aan een andere fotograaf. Het is dus ook nog eens heel goed voor mijn contacten in die wereld.. In dit aankomende nummer heb ik, naast de cover, ook nog foto's gemaakt voor het onderdeel 'Test'. Hij ligt vanaf 7 februari in de kiosken.
Ja, het is voor jongeren vanaf 15 jaar. Dus 'tasteful' is wel enigszins noodzakelijk ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
da's wel vet. Je hebt dus een soort vrijheid om zelf te kiezen wat voor foto's je erbij doet! (Wel tasteful natuurlijk).
Ken het blad zelf niet, las net dat het voor jonge gays is.
Laten we het rijtje standaard Cairon-opmerkingen even afgaan:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, het is voor jongeren vanaf 15 jaar. Dus 'tasteful' is wel enigszins noodzakelijk ja..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Laten we het rijtje standaard Cairon-opmerkingen even afgaan:Weet jij uberhaupt wel wat 'tasteful' is? Ik dacht dat jouw lijfmotto was: "Sleazy, sleazier, sleaziest"? Heb je niet het idee dat je geen enkele binding hebt met je publiek. Jong, onbevlekt, geen enkele interesse in een harige 30 plusser? Expreszo is dat niet dat blad dat door 35 plussers gelezen wordt, terwijl de doelgroep bestaat uit puberende nichtjes? Ben jij vanaf nu verantwoordelijk voor de oranje pagina's, de slecht geknipte en ongunstige geplaatste insets, de chaotische lay-out die zogenaamd dynamisch en jeugdig is, en het verhullen van het feit dat het blaadje al vijf jaar lang geen relevant woord meer op papier heeft gezet? Een sarcastische gefeliciteerd. Overigere gal dat gespuwd moeten worden om mijn reputatie als verbitterd te bevestigen.
Ben ik een 35-plusser? Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
and ur back!
Jij leest dat blad ook?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ben ik een 35-plusser? Nee.
Ben ik een mode-nicht? Nee.
Ben ik een puberende flikker? Nee.
Dus, nee, ik lees dat blad niet.
euh..ik weet niet wat voor pinoccio film jij kent? maar die ik ken groeit z'n neus.quote:
Daar heb ik toch allemaal geen verstand van!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lesbian, gay, bisexual, transsexual
ik zou zeggen stuur eens wat opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..ik weet niet wat voor pinoccio film jij kent? maar die ik ken groeit z'n neus.
Omdat alleen homo's porno kijken op het werk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik toch allemaal geen verstand van!
Maar ik vind het discriminerend! Waarom staat er geen block op Straight dan?
krijg ik geen ban dan? Ik had ook al iets onschuldigs gepost en kreeg een banquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou zeggen stuur eens wat op![]()
![]()
van je eigen werk
Weet je dat wel zeker? Heb je daar ooit iets van geprobeerd te bekijken dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deed je weer je shadow-reading?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat alleen homo's porno kijken op het werk?
Heb trouwens dat hele exprezzo nog nooit gelezen, wat voor boeiends staat er eigenlijk in?
Nee ben net thuis van de winkelquote:
quote:Volgens mij is het net zoals de sixteen of seventeen.
btw
Gezien de doelgroep...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb trouwens dat hele exprezzo nog nooit gelezen, wat voor boeiends staat er eigenlijk in?
Kijken op mijn werk, neeeee ik kijk thuis al (bijna) niet, en zeeker op mijn werk nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, is voor jouw tijd, denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee ben net thuis van de winkel![]()
[..]
Ken ik ook niet
Geen interview met nick&simonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Gezien de doelgroep...Oei! Ik groei- verhalen van bejaarde lezers die doen alsof ze 16 zijn. Hot Tranny Mess! Hoe verberg ik mijn anorexia het langst mogelijk. OMG! Hoe te klinken als een stereotype nicht in het openbaar. Dress to impress! Hoe er uit te zien als een stereotype nicht in het openbaar. Going Out! Waar haal je de beste sugar-daddies. Rolling out! Hoe het beste klappen te incasseren na uitgemaakt te zijn voor mietje. XOXOXO! Plaatjes van Gossip Girl en Twilight acteurs en stickers voor in je agenda.
mooi punt om eens bij jullie OR neer te leggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
kijk gewoon eens in mijn profiel slimpiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
krijg ik geen ban dan? Ik had ook al iets onschuldigs gepost en kreeg een ban![]()
Of telt via PM niet? Dat zien ze toch ook?
FILM!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..ik weet niet wat voor pinoccio film jij kent? maar die ik ken groeit z'n neus.
Jij denkt dat ze interviews kunnen regelen met mensen die echt beroemd zijn? Nee de enige interviews die daar in staan zijn van voorbeeld flikkers...quote:
Nee, het enige wat ik lees is de Glorix fles als ik aan het schijten ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
FILM!!!
Het woord boek probeer jij uit je vocabulair te houden?
disriminerend!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
beetje opstandig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
disriminerend!
Ik vind het discriminerend dat de oorspronkelijke titel van dit topic veranderd is in een in mijn ogen smerigere titel, wat is er smerig aan het woord zaad.
Of heeft men moeite met de stelling dat homozaad gezonder zaad zou zijn?
Komen de klachten dan alleen uit de heterohoek?
en zou een titel als Kwaad zaad zaaien ook niet kunnen.
Ik vind mannenpap echt smeriger klinken als zaad.
TSSSSK
Als dat het voorbeeld moet geven. Blijf ik wel lekker in de kast.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze interviews kunnen regelen met mensen die echt beroemd zijn? Nee de enige interviews die daar in staan zijn van voorbeeld flikkers...
- Gerard Joling
- Gordon
- Jamai
- Ron-die-tarzan-speelt
- Carlo Boshard
- Wonderer
- Sasha Visser/De Boer
- Joop Braakhekke
altijd!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
disriminerend!
Ik vind het discriminerend dat de oorspronkelijke titel van dit topic veranderd is in een in mijn ogen smerigere titel, wat is er smerig aan het woord zaad.
Of heeft men moeite met de stelling dat homozaad gezonder zaad zou zijn?
Komen de klachten dan alleen uit de heterohoek?
en zou een titel als Kwaad zaad zaaien ook niet kunnen.
Ik vind mannenpap echt smeriger klinken als zaad.
TSSSSK
zangzaad?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Zangzaad dan?
En nee, ik heb niet geklaagd
Als iedereen ook in de kast blijft zijn er geen andere voorbeeldenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als dat het voorbeeld moet geven. Blijf ik wel lekker in de kast.
en wordt dan dan ook gecertificeerd door www.nak.nlquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Zangzaad dan?
En nee, ik heb niet geklaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |