Zulke blasfemie, dit moet ik binnenkort toch zelf gaan beoordelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Cairon het volgende:
Being Human is een volwassen versie van Doctor Who, ..., en een subtielere en smaakvollere versie van Torchwood.
Dit is vooral waar als je de serie vergelijkt met de pilot die een jaar geleden is uitgezonden. Daarin werden de geest en de vampier door andere acteurs gespeeld.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef Cairon het volgende:
Opvallend voor de BBC is dat het gros van de acteurs niet verschrikkelijk lelijk is, of er op de typische BBC-manier uitziet.
...iemand?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Yoewie het volgende:
Waar kan ik gemiste afleveringen bekijken?
Zijn te downloaden via torrents enzo, denk niet dat je er eenvoudig anders aan kunt komen..quote:
Tot ie bij jou in de hal rondzweeft en je nek openscheurt en niet zeker is of ie je wilt laten voortleven of "tsssjik". Ik hoop dat laatste zal je leren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef friekin_ het volgende:
Ja, om te huilen. Ik hecht teveel waarde aan mijn Engelse vampier
Gedownload, nog niet gekeken. Weet ook niet of ik dat wel wil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Empathologica het volgende:
Net een stukje van de US versie gezien, heel snel weer af gezet. Vraag me af of dat nou iets zal worden.. Iemand die al gezien?
Dus eigenlijk gewoon nog even opsnuffelen ergens?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Er gebeurt best veel in seizoen 2. En seizoen 3 gaat verder waar seizoen 2 eindigde.
Mag ik die ook? Want manlief kan ze ook niet vinden. Ik heb nl ook de 3 van US gekeken. En ik vind die wel tof eigenlijk, dus ben benieuwd of UK nog beter is!quote:
zo echt hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef tijdrenner het volgende:
Vorige aflevering was weer heerlijk. Wat vies dat zombie mens!
thx!!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef Empathologica het volgende:
Ondertitels staan altijd heel snel op bierdopje.com
Wij kijken hem op de tv en ik schrok me helemaal de tering. Vind al die schrik momenten niet zo tof. Ben nogal een bange poeperd wat dat betreftquote:Op maandag 21 februari 2011 08:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zo echt heik schrok me ook wezenloos bij haar katermoment, ik kijk deze serie fullscreen met stevig geluid op mn laptop
![]()
britten en hun timing
Volgens mij werd daar toch wel een verklaring oid voor gegeven? Ik kan het me alleen ook niet meer herinneren.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat een STEENGOEIE serie, ik snap alleen niet dat mitchell eerst die stok door zn hart en in 2x07 die explosie overleeft. alleen dat komt ongeloofwaardig over maar voor de rest ... je blijft kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |