Plat gekloond marketingproduct.quote:
Hoe zal ik het uitleggen...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je was niet op zoek naar een relatie, toch?
ik las dat ze de nieuwe Madonna wilde zijn. En de komende 25 jaar de muziekbusiness domineren.quote:
Ik was op msn, dacht dat je bent gaan slapenquote:
Ik ben bijna klaar met mn financiele gedeelte, hallelujaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nicole!
Trouwens is het nog gelukt met je fin stuk?
Naja hij bedankt je nog... dat is toch al een begin?quote:
Ja pull the other one dear.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
ik las dat ze de nieuwe Madonna wilde zijn. En de komende 25 jaar de muziekbusiness domineren.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was op msn, dacht dat je bent gaan slapen
ja dus....quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja hij bedankt je nog... dat is toch al een begin?
En het is wel duidelijk...
Nee vind Hard Candy het minste album.. alhoewel er wel een paar leuke nummers opstaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja pull the other one dear.Dan moet ze toch iets meer originaliteit, karakter en talent tentoonstellen dan ze laten zien heeft.
Hoewel aan Hard Candy ook werkelijk niets origineels te ontdekken valt
quote:
Nou, dat dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, wat vind jij leuk om naar te kijken dan??
Ik vond Confessions veel beter, niet zo Amerikaans. Dat Pharell/andere kerel formulewerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
Nee vind Hard Candy het minste album.. alhoewel er wel een paar leuke nummers opstaan.
maar textueel geen juweeltje, zoals Erotica album of Bedtime Stories.
Talent heeft ze zeker welquote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja pull the other one dear.Dan moet ze toch iets meer originaliteit, karakter en talent tentoonstellen dan ze laten zien heeft.
Dan zal je dit niet lekker vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vond Confessions veel beter, niet zo Amerikaans. Dat Pharell/andere kerel formulewerk.
laten we hopen dat ze nu wel met goeie shit komt. Zeker na de scheiding moet ze wel material hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vond Confessions veel beter, niet zo Amerikaans. Dat Pharell/andere kerel formulewerk.
Lean Back!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan zal je dit niet lekker vinden
![]()
Ze kan wel live zingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |