o die serie was wel leuk. maar is hier gecancelled.quote:
o.k. logisch!quote:
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goh.. je hebt een keer iets leuks uitgezocht
Don't push it!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.
Je lijkt iedere dag een beetje meer op me Vlarp.
Spoedig ben je net zo ver als Ang3l...
Embrace the dark side of the Force Vlarp. You will submit! Resistence is futile!
oh dus Ang3l is zo geworden omdat hij meer met jou om ging en op jou is gaan lijken??quote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.
Je lijkt iedere dag een beetje meer op me Vlarp.
Spoedig ben je net zo ver als Ang3l...
Embrace the dark side of the Force Vlarp. You will submit! Resistence is futile!
GB heeft tegenwoordig ook een baan waarbij hij overdag lekker aan de slag is, dus hier hangen we wat minder rond. En in de sauna zijn we ook al geruime tijd niet geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
`
haha ja ben ook aan het msnen met family, multitasken gaat me niet zo goed meer af denk ik
Hoest met GB? Die zie ik hier nooit meer.
Hangen jullie nog wel in de sauna rond?
kan toch? zijn both bitches! grapje! voordat ik weer iedereen over me heen krijgquote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus Ang3l is zo geworden omdat hij meer met jou om ging en op jou is gaan lijken??
das ook waarquote:
zat vorige week op youtube reclameblokken te kijken van eind jaren 80. Zag steeds Loekie de Leeuw voobij komen...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Cairon het volgende:
en de jongen uit deze onaards knullige reclame... is stiekem aandoenelijk leuk
Die rooie is een musicalactricequote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Cairon het volgende:
en de jongen uit deze onaards knullige reclame... is stiekem aandoenelijk leuk
Ben jij een musicalfreak of zo?quote:
'quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef MisterO het volgende:
Evan Wadle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een jongen?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
om maar in dezelfde hoek te blijven, waar jullie mij overigens in plaatsen, maar goed ik ga niet vechten tegen de bierkaai.
Ben ik de enige die dit geen lelijke jongen vind?
[ afbeelding ]
ja, ik spreek hem nog wel... we zijn ook al met zijn allen uitgeweest. Hij is best fuckable...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
Ja he?![]()
![]()
![]()
Mike heb je nog contact met je date van een week of 2 geleden?
Het gaat om de seksuele voorkeur en dus niet per definitie de handeling opzich. En om een man die de adolesentie is overstegen, dus vanaf de 25, dat ben jij al reeds.. Dus....quote:Op maandag 26 januari 2009 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook niet want ten eerste bedrijf ik geen sexueele handelingen met pubers
en ten tweede ben ik niet midden 20
Mag ik even vermelden dat je smaak hebt!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
Ja he?![]()
![]()
![]()
Mike heb je nog contact met je date van een week of 2 geleden?
of user interface, zoals x-window en het geen wat je ziet als je windows gebruikt. Is voor het eerst begonnen bij de xerox computers...quote:
mooi zo naaper van Ally Mcbealquote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die serie was wel leuk. maar is hier gecancelled.
o god ja, je heb gelij!k!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
mooi zo naaper van Ally Mcbeal
[ afbeelding ]
Ok dan, en is er ook een klik?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik spreek hem nog wel... we zijn ook al met zijn allen uitgeweest. Hij is best fuckable...
en had jij geen date het afgelopen weekend?
Thanks, wat vind jij leuk om naar te kijken dan??quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Mag ik even vermelden dat je smaak hebt!
Ik keer er naar sinds mijn 14equote:Op maandag 26 januari 2009 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, je heb gelij!k!
Ik keek sporadisch naar Ally...
SAM!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
mooi zo naaper van Ally Mcbeal
[ afbeelding ]
Lady GAGAquote:
nee, geen klik... het was ook een date. geen neuksessie hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok dan, en is er ook een klik?![]()
Ik zou een date hebben vorige week vrijdag, na lang plannen, alleen lag hij vrijdag met hoge koorts op bed, dus hebben we de date verschoven. Ik wilde hem best komen knuffelen en beter laten voelen, echter woont hij 250 km van me vandaan, dus gaat t niet zo makkelijk
quote:
Ik weet het, mijn favo nummerquote:Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
haar nieuwste single wordt gewoon Eh, Eh
![]()
you dontme?
![]()
Nee in Tilburg de gekste, je weet wel, Noord Brabant. en ik kom ut Assnquote:Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, geen klik... het was ook een date. geen neuksessie haha
Misschien komt de klik nog.. of ik moet gewoon verder daten.. Niet dat ik vast wil zitten.. maar een vriend is ook leuk, denk ik. tis weer eens wat anders..
250km? waar woont ie? Belgie?
welke single is uit in NEderland? is dat pokerface?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
haar nieuwste single wordt gewoon Eh, Eh
![]()
you dontme?
![]()
is dat niet kut zo'n lange afstand relatie? niet iets dichter bij huis?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee in Tilburg de gekste, je weet wel, Noord Brabant. en ik kom ut Assn
Ze heeft nu Just Dance opnieuw gereleased, daarna wordt het waarschijnlijk Poker Face of Eh, Eh. Ze heeft net de nieuwe clip opgenomen voor Eh, Ehquote:Op maandag 26 januari 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke single is uit in NEderland? is dat pokerface?
Ze staat in voorprogramma van PCD
Voor een leuke jongen heb ik dat er wel voor overquote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat niet kut zo'n lange afstand relatie? niet iets dichter bij huis?
ik word een beetje moe van Just Dance...ik hoor het nou een jaar ofzo... Overkill op de radio...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze heeft nu Just Dance opnieuw gereleased, daarna wordt het waarschijnlijk Poker Face of Eh, Eh. Ze heeft net de nieuwe clip opgenomen voor Eh, Eh![]()
En indd, ik vind het voorprogramma nog leuker dan PCD zelf
o ja, je was niet op zoek naar een relatie, toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor een leuke jongen heb ik dat er wel voor overEn ik vind het ook wel fijn om wat vrijheid te hebben hier.
Nicole!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze heeft nu Just Dance opnieuw gereleased, daarna wordt het waarschijnlijk Poker Face of Eh, Eh. Ze heeft net de nieuwe clip opgenomen voor Eh, Eh![]()
En indd, ik vind het voorprogramma nog leuker dan PCD zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |