Like I said before.. als je van iemand weet dat hij een kind vermoord hebt, hoe kun je uberhaupt bij de gedachte komen dat je diegene aantrekkelijk vindt... Daar wil ik niet eens over nadenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vroeg je ook niet om een oordeel over zijn karakter, ik vroeg of men hem aantrekkelijk vind
o dat heb ik gelezen. is dat een jongen? Zelfs zijn naam duidt op iets anders.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is Kim de Gelder, die jongen die in Dendermonde die baby's heeft vermoord
Altijd weer dat langharige tuig.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:17 schreef Cairon het volgende:
and he still looks like a chick.
Sickquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
om maar in dezelfde hoek te blijven, waar jullie mij overigens in plaatsen, maar goed ik ga niet vechten tegen de bierkaai.
Ben ik de enige die dit geen lelijke jongen vind?
[ afbeelding ]
Agree!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Altijd weer dat langharige tuig.
Weet je, dit is een suggestie...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef hierissieweer het volgende:
TMM is helemaal geen pedofiel, hij is efebofiel
As usual. Nog een weekje en dan heb ik even vakantie.quote:
sorry wat zeg jequote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Altijd weer dat langharige tuig.
Same Shit, Different Dayquote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
As usual. Nog een weekje en dan heb ik even vakantie.
Ik hoop deze week de hoofdlijnen van mijn project af te ronden en daarna de hele hap over te dragen aan anderen.
Na mijn vakantie kan ik dan weer lekker met de business as usual aan de slag!
En hoe is het hier?
TMM moet sex hebben, Nuno heeft genoeg sex, en Cairon loopt weer te piepen?
Have I missed anything?
Ja dat is lastig te verstaan hé, met mij in Amsterdam en jij...weet ik veel waar.quote:
`quote:
quote:
o sorryquote:
Ik reageer ook niet zo vaak (meer)quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o sorry
Is the Hills op tv?![]()
Xie jou niet hier vaak voorbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |