o die serie was wel leuk. maar is hier gecancelled.quote:
o.k. logisch!quote:
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goh.. je hebt een keer iets leuks uitgezocht
Don't push it!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.
Je lijkt iedere dag een beetje meer op me Vlarp.
Spoedig ben je net zo ver als Ang3l...
Embrace the dark side of the Force Vlarp. You will submit! Resistence is futile!
oh dus Ang3l is zo geworden omdat hij meer met jou om ging en op jou is gaan lijken??quote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
joh dat is al de tweede keer, voor je het weet ben je het ineens vaker met me eens... en deel je mijn goede smaak.
Je lijkt iedere dag een beetje meer op me Vlarp.
Spoedig ben je net zo ver als Ang3l...
Embrace the dark side of the Force Vlarp. You will submit! Resistence is futile!
GB heeft tegenwoordig ook een baan waarbij hij overdag lekker aan de slag is, dus hier hangen we wat minder rond. En in de sauna zijn we ook al geruime tijd niet geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
`
haha ja ben ook aan het msnen met family, multitasken gaat me niet zo goed meer af denk ik
Hoest met GB? Die zie ik hier nooit meer.
Hangen jullie nog wel in de sauna rond?
kan toch? zijn both bitches! grapje! voordat ik weer iedereen over me heen krijgquote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus Ang3l is zo geworden omdat hij meer met jou om ging en op jou is gaan lijken??
das ook waarquote:
zat vorige week op youtube reclameblokken te kijken van eind jaren 80. Zag steeds Loekie de Leeuw voobij komen...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Cairon het volgende:
en de jongen uit deze onaards knullige reclame... is stiekem aandoenelijk leuk
Die rooie is een musicalactricequote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Cairon het volgende:
en de jongen uit deze onaards knullige reclame... is stiekem aandoenelijk leuk
Ben jij een musicalfreak of zo?quote:
'quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef MisterO het volgende:
Evan Wadle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |