Goede vraagquote:
"Was het lekker?"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat interesseert me niet zo.
In het koppie bedoel ik! Je wilt wel een conversatie aan kunnen gaan.
Waarschijnlijk omdat het marketing budget op moest. Anders krijgen ze volgend jaar zeker minder.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Weemz het volgende:
Hmpf... Net een brief van de ING. Dat Postbank ING wordt (gôh), met een gelikte folder erbij wat er precies allemaal anders wordt. Laatste zin: Maar voor jou als student verandert er dus niets, je hoeft geen actie te ondernemen...
Waarom stuur je dan zo'n folder?!
9=).quote:
Niet eens dat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
"Was het lekker?"
-"ja"
"okay dan!"
Meer heb je toch niet nodig?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
"Was het lekker?"
-"ja"
"okay dan!"
Meer heb je toch niet nodig?
Dan klinkt scharrel inderdaad iets te.... uh... nietsbetekenend, dekt de lading niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goede vraagals iemand die ik echt leuk vind, waarbij ook gevoelens mee gaan spelen. Dat heb ik bijvoorbeeld niet bij V
Toriquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan klinkt scharrel inderdaad iets te.... uh... nietsbetekenend, dekt de lading niet helemaal.
Hihi, ik zei dekt!
maar goed, ik ga slapen!
In my head I found you there
And running around and following me
But you don't, oh, dare, now
But I find that I have, now
More then I ever wanted to
Het maakt niet uit hoe knap iemand is als er uiteindelijk geen klik is, gaat het op den duurquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja dat is alleen for one nite stands.
Maar als je toch wat meer wilt, als in fuckbuddies of een vriendje heb je toch meer dan pillow talk nodig
Daar doe ik niet aan...ik heb een imago hoog te houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja dat is alleen for one nite stands.
Als je meer in mensen ziet dan alleen maar iets om op te geilen ga je vanzelf anders met ze om. Dan is de sex de sluitpost van de hele relatie en niet het begin.quote:Maar als je toch wat meer wilt, als in fuckbuddies of een vriendje heb je toch meer dan pillow talk nodig
ja heb vaak genoeg mannen gedate, nou niet echt daten, die er heel goed uitzagen, maar waren zo selfabsorbed. Dan ben je ook er gauw klaar mee..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe knap iemand is als er uiteindelijk geen klik gaat het op den duur![]()
Cuteness, humor, leuk koppie, knap, lief maar ook recht door zee
en natuurlijk wat herseninhoud maakt iemand aantrekkelijk blijvend
Als het puur om geilheid gaat dan boeit het niet voor een relatie is toch iemand van veel hoger kaliber geschikterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja heb vaak genoeg mannen gedate, nou niet echt daten, die er heel goed uitzagen, maar waren zo selfabsorbed. Dan ben je ook er gauw klaar mee..
imago op te houden? voor wie? voor de buurt? Like anyone cares, tenzij je in een dorp woont.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan...ik heb een imago hoog te houden.
[..]
Als je meer in mensen ziet dan alleen maar iets om op te geilen ga je vanzelf anders met ze om. Dan is de sex de sluitpost van de hele relatie en niet het begin.
nee, ik wilde dan ook wat meer i.p.v. one nite standsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als het puur om geilheid gaat dan boeit het niet voor een relatie is toch iemand van veel hoger kaliber geschikter
mimi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef samjustme het volgende:
voor het slapen gaan!
LOVE MIMI, toedels
hoezo?quote:
Dat bedacht ik mij zo ineensquote:
Whehehequote:---------- Forwarded message ----------
From: Twitter <twitter-follow-xxxxx@postmaster.twitter.com>
Date: 2009/1/27
Subject: Barack Obama is now following you on Twitter!
To:xxxxxxxxxx@gmail.com
Hi, pieter020 (pieter020).
Barack Obama (BarackObama) is now following your updates on Twitter.
Check out Barack Obama's profile here:
http://twitter.com/BarackObama
Best,
--
Turn off these emails at: http://twitter.com/account/notifications
Mooi kruisje. Heb jij dat gemaakt ja?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:34 schreef Gellarboy het volgende:
Dames en heren, met gepaste trots presenteer ik u...
[ afbeelding ]
Mijn allereerste Expreszo. Inclusief coverfoto van mijn hand..
.
.
.
.
.
.
.
.
Zie je een kruisje??quote:
Ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zie je een kruisje??
Hebben ze soms http://www.expreszo.nl geblokkeerd op je werk??.
.
Het is dan ook een heftige site..
Your request was denied because of its content categorization: "LGBT"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zie je een kruisje??
Hebben ze soms http://www.expreszo.nl geblokkeerd op je werk??.
.
Het is dan ook een heftige site..
Lesbian, gay, bisexual, transsexualquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "LGBT"
LGBT? Long Gellar Boy Torture?
Lesbian Gay Bisexual Transgender natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LGBT? Long Gellar Boy Torture?
Spuit 11...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lesbian Gay Bisexual Transgender natuurlijk
muy bien? Y tu? No tenés que trabajar?quote:
Wow. Dat vind ik nogal wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
JIj werkte toch al voor dat blad?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:34 schreef Gellarboy het volgende:
Dames en heren, met gepaste trots presenteer ik u...
[ afbeelding ]
Mijn allereerste Expreszo. Inclusief coverfoto van mijn hand..
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muy bien? Y tu? No tenés que trabajar?
Of coursequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel hard aan hetwerk natuurlijk
ik had gisteravond vanaf 16 uur een workshop en kwam uitgeput om 21.00 uur thuis dus ik kon het niet meer opbrengen om nog naar jullie te zwaaienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muy bien? Y tu? No tenés que trabajar?
zul je zien dat een link naar b.v. het blad passie waaar weer wel werktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wow. Dat vind ik nogal wat.
Die site is volkomen onschuldig. Voor jongeren vanaf 15 jaar notabene.
Lekker beleid..
kon je gedachten lezen ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel hard aan hetwerk natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |