Clip is geweldig, wel cheapassquote:
jaaaaaaaa hij kon die hit niet evenaren hahahquote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef MisterO het volgende:
Ow deze dan, die vond ik ook geweldig. Die beat!!![]()
![]()
![]()
*zet hem bij mn youtube favorieten![]()
Gewoon wat meer lef. Leading, not followingquote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
laten we hopen dat ze nu wel met goeie shit komt. Zeker na de scheiding moet ze wel material hebben.
maar Ze gaat in juli en aug. weer verder met S&S tour. Dat zijn de geruchten.
ja met die cheap sluts...het JOE aan haar nagels hangen hahahaquote:
Ook overkill hier. Ze is wel goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:49 schreef MisterO het volgende:
De nieuwe beyonce is trouwens ook erg goed, Halo
zet deze ook maar bijquote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef MisterO het volgende:
Ow deze dan, die vond ik ook geweldig. Die beat!!![]()
![]()
![]()
*zet hem bij mn youtube favorieten![]()
pjo is dol op If I were a boyquote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook overkill hier. Ze is wel goed.
Maar live kan ik haar niet pruimen.. ze raffelt liedjes af. Die kut medleys altijd
Is wel een mooi nummer.quote:
Ben je nou nog steeds met D aan 't scharrelen?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor een leuke jongen heb ik dat er wel voor overEn ik vind het ook wel fijn om wat vrijheid te hebben hier.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Weemz het volgende:
Hmpf... Net een brief van de ING. Dat Postbank ING wordt (gôh), met een gelikte folder erbij wat er precies allemaal anders wordt. Laatste zin: Maar voor jou als student verandert er dus niets, je hoeft geen actie te ondernemen...
Waarom stuur je dan zo'n folder?!
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook overkill hier. Ze is wel goed.
Maar live kan ik haar niet pruimen.. ze raffelt liedjes af. Die kut medleys altijd
Ik zie hem niet als een scharrelquote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met D aan 't scharrelen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zeg mensen...kutmuziek mag pas na 0:00 besproken worden.
Meneer luistert zelf ook genoeg foute muziek hoor, luister niet naar hemquote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kutmuziek![]()
Welke genre vind jij dan leuk?
Ik wil niet eens er over NAdenken of ik iemand met zo'n ziek karakter aantrekkelijk vind. En dat zou jij ook niet moeten doen. Zeker niet over iemand van die leeftijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vroeg je ook niet om een oordeel over zijn karakter, ik vroeg of men hem aantrekkelijk vind
iemand puur op zij uiterlijk is zoooo 1999quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vroeg je ook niet om een oordeel over zijn karakter, ik vroeg of men hem aantrekkelijk vind
Als wat dan wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een scharrelmaar ja.
Er is een verschil tussen iets aanzetten en het daadwerkelijk luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meneer luistert zelf ook genoeg foute muziek hoor, luister niet naar hem
ja er moet ook wel wat inhoud inzittenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iemand puur op zij uiterlijk is zoooo 1999
in de boxer?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja er moet ook wel wat inhoud inzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |