Deze post staat er al twee dagen, en ik lees er verdomme zo overheen. Wat een goede beslissing. Het was ook wel een beetje overdreven, te veel topics werden op slot gegooid en was het voor niemand meer leuk om in ONZ te posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.
Kan je nagaan, het komt zelden voor dat je ergens om moet lachen terwijl de grap al twee jaar oud is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
Voor die andere post had je twee jaar nodig om erop te reageren
Je bent geweldig.quote:Maar bedankt voor het compliment
probeer het eens in een ander sub-forum, PUB wrsquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraag het (.....)
Mag dit topic nog even open?
Ik ben er oprecht benieuwd naar en heb Google uiteraard al geprobeerd. En het lijkt me niet in strijd met enige huisregel.
gvd je ben blauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
probeer het eens in een ander sub-forum, PUB wrs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
wees blij dat het eerste nog open bleefquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Olep het volgende:
Dat topic had nog potentie het_hupt![]()
Jammer, rellen is al zo lang geleden.
Inderdaad, 3/4e was koffieleut.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wees blij dat het eerste nog open bleef
ja mss is komt het in MUZ beter tot z'n rechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef Mitsurugie het volgende:
Het_hupt, waarom heb je mijn topic gesloten?![]()
Deze: Nieuwe clip Men at Work!
Had ik hem ergens anders moeten posten ofzo?
Dit had nog een matigere rel dan een Palestinabetoging die enkel en alleen uit Berbers bestaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Olep het volgende:
Dat topic had nog potentie het_hupt![]()
Jammer, rellen is al zo lang geleden.
nopequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef -SG- het volgende:
Mag mijn laatste topic over slogan van modjes open?
nopequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Mitsurugie het volgende:
Cerror, mag deze weer open:
Parodie Men at Work
Ik weet dat ik hem op andere plekken ook al gepost heb, maar deze is met het echte verhaal erachter, en in funny links e.d. komt ie niet echt tot zijn recht, dat topic gaat zo snel....
En ik vind hem eigenlijk meer in ONZ passen ipv in MUZ
Ook echt gericht aan cerrorquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Mitsurugie het volgende:
Cerror, mag deze weer open:
Parodie Men at Work
Ik weet dat ik hem op andere plekken ook al gepost heb, maar deze is met het echte verhaal erachter, en in funny links e.d. komt ie niet echt tot zijn recht, dat topic gaat zo snel....
En ik vind hem eigenlijk meer in ONZ passen ipv in MUZ
Alsof ik nog invloed heb.quote:
Ik wat minder. Ik had van het ene op het andere moment modrechten en zojuist van het ene op het andere moment was ik blauw.quote:
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wat minder. Ik had van het ene op het andere moment modrechten en zojuist van het ene op het andere moment was ik blauw..
Best leuk, eigenlijk.
Geen idee. Zodra ze m'n kleurtje weer goed zetten (veel te licht, dit) kijk ik er naar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?
Zou dat een hint zijn? Jij niest een keer en hebt antwoord.. ff nadenken.
Weer als ONZ mod?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik op 7, 21, 28 september en 11 november 2008 een mail stuur en nog steeds geen definitief antwoord krijg?
Zou dat een hint zijn? Jij niest een keer en hebt antwoord.. ff nadenken.
Joodse Frits mijn goede vriend, Wat is jouw nieuws van de dag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik weet dat dit een ONZ forum is, maar moet dit kunnen?:
SIEG HEIL!!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
SIEG HEIL!!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:32 schreef Olep het volgende:
De FB volbaggeren is niet slim, en dat topic van Pony ook niet. Jammer dat er geen FA/mod is.
't is erg genoeg anders wat al die Joden daar doen. Een kritisch tegengeluid moet een keer kunnen op zijn tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
SIEG HEIL!!!!
vind ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Thanks, murp. Ik hoop het, dan lijkt me dat een hele mooie samenstelling.
ik blijf geen plaatjes uit 2005 constant verwijderen waarde Dirkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Dirkh het volgende:
H_h, als je een topickickpost verwijdert, dan hoef je het topic niet op slot te tiefen met een sluitpost. Je verwijdert de post en het topic verdwijnt weer naar de plek waar ie was. Als het een leuke kick was, dan laat je die toch gewoon staan?
WARNING: Creeėr je eigen bord.
hij snapt 't nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik blijf geen plaatjes uit 2005 constant verwijderen waarde Dirk
en als de plaatjes mooi zijn, kan men ook een goed topic dr over openen.
paul oprotten hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef Paul het volgende:
Het_hupt ik wil je best wel begeleiden hoor
met grijze knopjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef Paul het volgende:
Het_hupt ik wil je best wel begeleiden hoor
precies, van die niet-reageren knopjesquote:
ik snap dat jij dat snap en ik vind het goed dat je je zegje gedaan heb van jij weer goed vind dat je dit gepost heb, daarom stuur ik je zo dit andwoord omdat je dat waarschijnlijk wel erg op prijs stel, helaas kunnen we niet veel vertellen of eigenlijk niets wat te maken heeft met banzaken, wij mods bannen zelf niet en vinden het ook erg vervelend dat wij steeds de boemannen zijn, je moet de FA de schuld geven, die banen, wij niet!!!! wij zijn de vrienden van de users niet de FA'squote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap dat Pony Lover aan het baggeren was met dat sieg heil topic en het is een toffe gast maar komop mensen zijn voor minder voor eeuwig gebanned
Tuurlijk zijn de mods de boemannen, jullie vragen toch de bans aan altijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik snap dat jij dat snap en ik vind het goed dat je je zegje gedaan heb van jij weer goed vind dat je dit gepost heb, daarom stuur ik je zo dit andwoord omdat je dat waarschijnlijk wel erg op prijs stel, helaas kunnen we niet veel vertellen of eigenlijk niets wat te maken heeft met banzaken, wij mods bannen zelf niet en vinden het ook erg vervelend dat wij steeds de boemannen zijn, je moet de FA de schuld geven, die banen, wij niet!!!! wij zijn de vrienden van de users niet de FA's
ik hoopp je hiermee voldoende geinformeerd te hebben
met vriendelijke groet
dhr moderator van het ONZ subforum: murp
kssssssssssssssssst af jijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de mods de boemannen, jullie vragen toch de bans aan altijd
ja, meestal welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de mods de boemannen, jullie vragen toch de bans aan altijd
Mocht ook wel even want er is niets door jullie over gepost in dit topic, er kwam gewoon een moggel-slotje op, that's it.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef murp het volgende:
ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben
met vriendelijke groet
dhr moderator van het ONZ subforum: murp
Linkje naar dat topic, ik ben er een aantal dagen tussenuit geweest.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap dat Pony Lover aan het baggeren was met dat sieg heil topic en het is een toffe gast maar komop mensen zijn voor minder voor eeuwig gebanned
SIEG HEIL!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic, ik ben er een aantal dagen tussenuit geweest.
Heb je helemaal gelijk in, topic en user zijn weg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet helemaal normaal enzo
top, je heb gelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:11 schreef Maisnon het volgende:
En murp, misschien zou het toch een idee zijn om die topics even door te kijken snel voordat je ze 's ochtends op slot gaatook al is het onzin.
P.S. Nu is P-L boos op mij straks
Misschien was hij geen "part of the click", misschien ging hij niet naar meets, misschien had hij niet het niveau van ONZ heden ten dage.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
FB, FBquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien was hij geen "part of the click", misschien ging hij niet naar meets, misschien had hij niet het niveau van ONZ heden ten dage.
Vragen, vragen.
checkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:46 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand dit topic even opschonen?
Van meerdere TT 1 TT maken!
Het_hupt, mijn held. daaro baggefiel.quote:
Zeg, beleidmaker dat je d'r bent. Kan je hier op verzoek ook op terug komen? Of zie je werkelijk het succes van dat beleid?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees ze even door, zoals ik al zei. De tijd dat alles rucksichtloos dicht ging in ONZ is voorbij cerror, daarmee mod je het forum alleen maar dood.
Nee, maar Gaza is wel in een paar dagen helemaal plat geschoten. Zie je het verschil?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef murp het volgende:
rome is ook niet in 1 dag gebouwd [ afbeelding ]
afbreken gaat inderdaad sneller dan opbouwen, snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar Gaza is wel in een paar dagen helemaal plat geschoten. Zie je het verschil?
Ik vind ONZ nu alweer stukken leuker dan het heel vorig jaar wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, beleidmaker dat je d'r bent. Kan je hier op verzoek ook op terug komen? Of zie je werkelijk het succes van dat beleid?
Huh? Je meent dat serieus dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ONZ nu alweer stukken leuker dan het heel vorig jaar was
Je kin viel op de T Dirkh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh? Je meent dat serieus dus.
Eh ja, daar kan ik niet tegen op. Mond op toetsenbord gevallen is.
TTT Bielebale-bakker TTT
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar Gaza is wel in een paar dagen helemaal plat geschoten. Zie je het verschil?
mijn quote, wat doe jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef murp het volgende:
rome is ook niet in 1 dag gebouwd [ afbeelding ]
Hoe kan het dan dat twee beleid-uitvoerende mods daar enthousiast in mee posten (baggeren).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kin viel op de T Dirkh.
En nee, dat is bagger.
ik zit een keer aan de drank en ik kan er niet goed mee omgaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat twee beleid-uitvoerende mods daar enthousiast in mee posten (baggeren).
Het is geen komkommertijd, het is nog net geen nacht, het is geen vakantie en voor zover ik weet is Bassie of Adriaan niet zojuist overleden, wat het dan wel weer een leuk topic zou hebben gemaakt.
nou Peppie & Kokkie doen vrolijk mee hoor, zijn ook userts hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat twee beleid-uitvoerende mods daar enthousiast in mee posten (baggeren).
Het is geen komkommertijd, het is nog net geen nacht, het is geen vakantie en voor zover ik weet is Bassie of Adriaan niet zojuist overleden, wat het dan wel weer een leuk topic zou hebben gemaakt.
Je hebt een punt, maar het is een incident, niks structureels. Is dicht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou persoonlijk aan wil vallen vanwege het verschil van humor, dan was de kans vrij groot geweest dat ik een post van jou in de quote had gezet. Maar dat is niet het geval. Humor is subjectief. (zie google voor uitleg)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef murp het volgende:
maar ik zal het topic wel dichtgooien omdat het jouw humor niet is maar misschien wel die van andere
mag ik hierop terug komen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou persoonlijk aan wil vallen vanwege het verschil van humor, dan was de kans vrij groot geweest dat ik een post van jou in de quote had gezet. Maar dat is niet het geval. Humor is subjectief. (zie google voor uitleg)
Maar aangezien je mijn gevoel van humor graag met de humor van anderen wil vergelijken, dan verzoek ik je om dat iets meer te onderbouwen. Ik snap niet helemaal wat er humor is aan copy paste? Vertel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |