Ik niet, want er rijden maar weinig auto's op de fietspaden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
met fiets voel ik me minder veilig als in auto hier in het centrum
Valt mee hoor. Pijn begint al af te zakken maar ik had er vannacht veel last van. Had een kruik gemaakt van een colafles met heet water erin, maar echt helpen deed dat niet. Oh en ik had ook nog migraine.quote:
Kinderen, hun ouders en misverstanden; ze horen bij elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mn moeder had hier meegelezen en gelezen dat ik 't niet zo leuk vond hoe ze gisteren reageerde toen ik zei dat we later waren en ook niet zo laat weer weggingen. Ze was er helemaal van slag door toen ze dit las/hoorde en bleek het totaal niet zo bedoeld te hebben (je had gelijk Liejan) maargoed, ik was ook weer van slag door de manier waarop ze het zei, dus het was gewoon een naar misverstand..
wat heb jij een hippe moeder! die leest op Fokquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet aangekomen! Ik herhaal: ik ben niet aangekomen!zat nog op het zelfde gewicht als voor de kerst
Mn moeder had hier meegelezen en gelezen dat ik 't niet zo leuk vond hoe ze gisteren reageerde toen ik zei dat we later waren en ook niet zo laat weer weggingen. Ze was er helemaal van slag door toen ze dit las/hoorde en bleek het totaal niet zo bedoeld te hebben (je had gelijk Liejan) maargoed, ik was ook weer van slag door de manier waarop ze het zei, dus het was gewoon een naar misverstand..
heb jij een seksleven dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
En een moeder die mee leest op Fok! The horror. Ik zou niks meer over m'n seksleven posten
.
Uhhh, jawel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een nieuwe goeroe
maar wacht.. 't ging niet helemaal gezond hè?
oh, dan ben je wel gewoon heel terecht mijn nieuwe goeroequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh, jawel hoorDe kinderen waren met de teiltjes in de weer. Ik niet hoor
Ja met m'n wekker jeweettogquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij een seksleven dan?![]()
Greyssie!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Wat goed Elisa!
Mo, ook super dat je qua gewicht gelijk bent gebleven!En je moeder op Fok!
![]()
Vikje!
Die 256MB had ik dus ook, voor het roze netbookje, kan je nagaan hoe ik zat te vloeken af en toe, zo traag!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greyssie!.
Wij zijn hier met pc's aan het klooien vandaag. Als het even mee zit heb ik aan het einde van de dag een 'nieuwe' pc met dual core en als mijn ouders geluk hebben krijgen zij ook een 'nieuw' pc'tje van de overgebleven onderdelen(ze hebben nu slechts 256 mb geheugen en hun pc is retetraag
).
tip: ga tussen 18 en 20 uur, stuk rustigerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:15 schreef Greys het volgende:
DML
Héél goed van je dat je daarna verder bent gereden. Erg knap van je. Dat maakt ook dat je morgen naar Thialf kunt rijden, komt helemaal goed!
Ik blijf ook lekker thuis, het hele weekend. Nog wel even de deur uit om boodschapjes te doen enzo, maar geen gekke dingen, druk genoeg geweest gister en eergister. Gister ook weer laat geworden en vanmorgen vroeg de crematie gehad, dus misschien straks even een tukkie doen tussendoor. Merk nu pas hoe moe ik ben na al dat gehol en gevlieg.
Heer G wil nog naar de Ikea vanmiddag voor een nieuwe stoel. De Ikea. Zaterdag. Drukte. Hmpf.
+1 ik ga vaak nog ff om 19:30 boodschappen doen op zaterdag, dan heb je geen blérende kinderen in overvolle winkelkarren voor je bij de kassaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
bleeeghh Ikea op zaterdag... the horror...
ik vind de supermarkt op zaterdag al walgelijk
dat zeg ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
tip: ga tussen 18 en 20 uur, stuk rustiger
Ja, afgelopen woensdag al bij het afscheid nemen. Zijn broer heeft de rest van de tijd met de foto aan zijn hart gedrukt gestaan en was er heel blij mee. Hij had het er nu weer over. Heel fijn dat het zo goed vielquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, heb je de foto nog gegeven?
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef sigme het volgende:
Sperziebonen doppen?
Ben je al bij de huisarts geweest?
Dat je de boontjes uit de sperzieboon haalt? Waarom?quote:
Nee, dat je de puntjes eraf haaltquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat je de boontjes uit de sperzieboon haalt? Waarom?
Doe dat. gvd.
De kuikens leven weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yeuj voor Elisa![]()
Hoe is het met je kuikens?
dan gefelie met je na-kerst-fok-secret-santa-pakje!quote:
Ik kom pas net in mijn eigen huisje aan, dus weet niet of de post al is geweest. Maar als ik de enige ben die niks heeft zou ik het gewoon door laten gaan hoor! Stel dat er veel meer zijn, dan is het misschien beter om het wat later te doen. Ik geloof sws dat PF het om 22 uur had geplanned, maar dan ben ik al weg, ik ga hier rond half 9 de deur uit....quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:31 schreef mspoez het volgende:
Is de post al geweest Conleche? Misschien komt het vandaag... en anders stellen we het openmaken toch nog een dagje of twee uit, er waren er meer die nog niets hadden geloof ik. Is dat een idee?
Mijn favoriete schrijverquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:31 schreef kwakveense het volgende:
en een boek van haruki murakami "what i talk about when i talk about running")
Ahja? Ik ben Hard Boiled Wonderland and the End of the World van hem aan het lezen. Ik vind het zeker goed, maar kom er toch niet zo makkelijk doorheen als door sommige andere boekenquote:
Da's ook wel één van zijn minst toegankelijke boeken...op zijn korte verhalen na, want die zijn écht ontzettend vaag af en toe...quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja? Ik ben Hard Boiled Wonderland and the End of the World van hem aan het lezen. Ik vind het zeker goed, maar kom er toch niet zo makkelijk doorheen als door sommige andere boeken![]()
Moet er trouwens ook deze kerstvakantie een essay over schrijven, daar kan mijn gebrek aan enthousiasme ook wel een beetje aan liggen, al vind ik het wel interessant allemaal!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef conleche het volgende:
Tot half een in coma gelegen![]()
Ik ben zó blij dat alles weer gewoon is! Ik hou best van mensen heur, maar dit was een beetje een overdaad.
Mijn pakje heeft het niet gehaald. Of de Secret Santa is me vergeten![]()
Ik ga zo in bad en daarna op de weegschaal: ik denk dat er niets bij is. Nou ja misschien een halve kilo...
Vievje! Voor hoeveel mensen was dat 6 gangen diner?
Is je huissie al klaar Sjors? Ben benieuwd hoe het is gewordenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:17 schreef SHE het volgende:
Christus wat een kou.
Ik wil sjokomelk![]()
Het is echter groene thee geworden
Anyhow; een huis vol troep en ellende en verre van gekuisd, dus ik ben weer doei
D'r komt geen geluid uit bij mij!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:18 schreef Vivi het volgende:
En ik gooi er even een rustig muzakje in (heel erg mooi, vind ik)
Raar?!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
[..]
D'r komt geen geluid uit bij mij!
Dat heb ik dus geprobeerd, maar terwijl ik met mijn hand voor mijn ogen naar de badkamer probeerde te lopen struikelde ik over de dozen, papierresten, bouwmaterialen en emmers.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
o en hier is er ook een bom ontploft, maar ik doe of ik dat niet zie.
Hey! Dat heb ik ook, die bultjes!? Ik had vanavond al een total face & decolleté-mask avond geplannedquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
@ Vief: WelneeHeeft een week stil gelegen en de lijst van todo's is oneindig
@ Co: Je hebt geen seconde stil gezeten toch; drukte en kerststress doet wonderen voor je metabolisme!
En ik heb trouwens met kerst blijkbaar iets gegeten waar ik niet tegen kan. Werd vanochtend wakker met een hele rits piepkleine rode bultjes op mijn borst![]()
Ik kan echt niet verzinnen wat..behalve de ladingen suiker
Dat is het! En door de drukte ook weinig trek. Nou ja. Ik vind het best!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
@ Vief: WelneeHeeft een week stil gelegen en de lijst van todo's is oneindig
@ Co: Je hebt geen seconde stil gezeten toch; drukte en kerststress doet wonderen voor je metabolisme!
En ik heb trouwens met kerst blijkbaar iets gegeten waar ik niet tegen kan. Werd vanochtend wakker met een hele rits piepkleine rode bultjes op mijn borst![]()
Ik kan echt niet verzinnen wat..behalve de ladingen suiker
Wtf?? dat hele tjoep doet het niet meer, qua geluid dan, ff checken wat jhier nu weer aan de hand is!quote:
Daar gaat een masker niet tegen helpen..dat komt van binnenuitquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey! Dat heb ik ook, die bultjes!? Ik had vanavond al een total face & decolleté-mask avond geplanned.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:31 schreef SHE het volgende:
Fijn trouwens dat kerst weer voorbij is. Ik kan eindelijk weer hartgrondig vloeken.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Mute?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Wtf?? dat hele tjoep doet het niet meer, qua geluid dan, ff checken wat jhier nu weer aan de hand is!
Gisteren deed hij het nog. Ik ga eens afsluiten en het met firefox proberenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mute?
Bij mij doen ze het alletwee, dus het ligt idd aan die stomme Mac van jou.
Het is een kalmerend masker met kamillequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar gaat een masker niet tegen helpen..dat komt van binnenuit
Alhoewel een masker altijd yummy is..goed plan, ik doe met je mee.
Ik heb met wat kamille gedept om het rustig te houden, maar verder weet ik ook niet wat ik ermee moet. Zal wel wegtrekken denk ik?
@ CO: hp's gaan je wel aan die 300gr helpen heur
Ik heb de verwarming helemaal niet aan nu, want de zon heeft de hele dag in m'n kamer geschenenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:07 schreef kwakveense het volgende:
ik ben zo slim geweest om in mn huisje de verarming in t kader van besparing helemaal uit te zetten.
in 2 kerstdagen is de temperatuur gedaald tot 8 graden hier binnenbibber...
nu als een gek aan t stoken, al een uur, en t is hier inmiddels al 12,5 graad!!!
volgens mij zijn al mijn kamers op t noorden ofzo, en t tocht als de hel, omdat de ventilaieroosters bij de kozijnen stuk zijn. ik heb ze afgeplakt maar t helpt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming helemaal niet aan nu, want de zon heeft de hele dag in m'n kamer geschenen.
Mark loopt zelfs in t-shirt rond.
Dat heet afhalenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, dat je de puntjes eraf haalt
Denk erom hoor! Ik blijf informeren. En niet iets voorzichtigs mompelen tegen die doc he. Desnoods overdrijf je wat, als ze die test maar doen.quote:gaat nou best goed maar ik weet het
Ik denk eerder dat het in de hel stikheet isquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij zijn al mijn kamers op t noorden ofzo, en t tocht als de hel, omdat de ventilaieroosters bij de kozijnen stuk zijn. ik heb ze afgeplakt maar t helpt niet.
12 januari komen ze ze dicht maken!! jeej
Oh. Tip: zet de verwarming liever iets hoger & constanter dan te laag & met pieken & dalen. Te ver laten afkoelen kost meer energie (geld) om weer op te warmen dan de boel op temperatuur houden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:07 schreef kwakveense het volgende:
ik ben zo slim geweest om in mn huisje de verarming in t kader van besparing helemaal uit te zetten.
in 2 kerstdagen is de temperatuur gedaald tot 8 graden hier binnenbibber...
nu als een gek aan t stoken, al een uur, en t is hier inmiddels al 12,5 graad!!!
ja, dat wist ik ook eigenlijk wel, maar ik was vergeten dat t zó koud zou worden en dat mn huis zó tocht.... ik vermoedde dat t een graad of 15 zou worden...geen 8quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Tip: zet de verwarming liever iets hoger & constanter dan te laag & met pieken & dalen. Te ver laten afkoelen kost meer energie (geld) om weer op te warmen dan de boel op temperatuur houden.
Dan heb ik alsnog koude handen en voeten en het is ook niet handig. Ik wil het gewoon behaaglijk warm hebben. Dan maar een paar honderd euro per jaar meer betalen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef kwakveense het volgende:
ik mag m van mezelf nooit hoger dan 21 zetten. eigenlijk 20. dan moet ik van mezefl eerst een deken over/om doen en dan heb ik t idd. vaak al warm zat weer.
Niet iedereen is per definitie irritant of opgefokt hoor. En door mijn ADHD-achtige natuur heeft coke op mij altijd een kalmerende werking. Ik word er lekker stoned van.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Coke trekt mij absoluut niet. Mensen op coke zijn irritant, opgefokt e.d. Doe mij maar liefheidspiletjes.
Bij ADHD-achtigen kan het idd een omgekeerde werking hebben. Maar ik houd het op pillen. En ik wil beslist een keer LSD proberen als ik de kans krijg. Dat spul ligt alleen niet echt voor het oprapen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet iedereen is per definitie irritant of opgefokt hoor. En door mijn ADHD-achtige natuur heeft coke op mij altijd een kalmerende werking. Ik word er lekker stoned van.
Oeh, veel plezier. Misschien kun je nog naakt op een schapenvel liggen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:43 schreef sigme het volgende:
Wel, ik heb 15 jaar verkering vandaag, dus ik ga me maar eens douchen en in een feestelijk verleidelijk ponnetje hijsen.
hmmm dat is wel zo, ´t geeft alleen geen satisfaction vind ik. Als je goeie hebt is ´t wel oké, maar dat kom je zelden tegen want ´t is bijna altijd versneden met speed oidquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet iedereen is per definitie irritant of opgefokt hoor. En door mijn ADHD-achtige natuur heeft coke op mij altijd een kalmerende werking. Ik word er lekker stoned van.
Second that.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:48 schreef Greys het volgende:
Over drugs kan ik echt totaal niet meepraten.
En dat hou ik ook lekker zo. Dan maar een provinciaaltje
quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet zwaar anti ofzo hoor, mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen. Heb 15 jaar geleden eens een paar hijsjes van een joint genomen en ik merkte echt nietser dan niets. En toen was ik teleurgesteld en dat was dat, nooit meer iets geprobeerd
Ja maar je kan overal van naar de klote gaan als je er niet mee om kan gaan. Ook van alcohol.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind joints veel enger, omdat dat zo onvoorspelbaar is: vind er echt niets aan. Je raakt niet direct verslaafd aan drugs hoor. Bij mij is het nu een half jaar geleden dat ik een half pilletje heb gehad en daarvoor een jaar niet en in de tijd dat ik nog weleens coke deed, was dat eens in de maand of zo. Hoewel coke wel linke soep is, ik heb daar wel gevallen van gezien die er helemaal van naar de klote zijn gegaan...
o en heroine zal ik ook NOOIT proberen. Dat vind ik echt eng.
Ik heb mquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:45 schreef P.F het volgende:
Even hoi zeggenHoe is het hier? Lekker gegeten? Heeft iedereen zijn pakje? Zijn er problemen?
Ik denk dat je gelijk hebt hoor! Je moet met alle drugs oppassen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja maar je kan overal van naar de klote gaan als je er niet mee om kan gaan. Ook van alcohol.![]()
Een joint vind ik btw een stuk onschuldiger dan pillen. Je moet toch uitkijken met die dingen. Volgens mij is ´t niet zo goed voor je hersenen. Ook ´t idee dat je op chemische wijze je neurotransmitters activeert beangstigd me een beetje.
De een is gewoon gevoeliger voor verslaving en misbruik dan de ander. Ik kan een paar keer per jaar een pilletje doen zonder problemen en ik denk dat dat bij mij voor de meeste drugs geldt (al zal ik me ook niet aan heroïne wagen). Maar er zijn mensen die de verleiding niet kunnen weerstaan en/of het om de verkeerde redenen gaan gebruiken. Of steeds meer, of steeds vaker etc. Als je verstandig met drugs omgaat, je goed inleest, het spul laat testen etc. dan is er in principe weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind joints veel enger, omdat dat zo onvoorspelbaar is: vind er echt niets aan. Je raakt niet direct verslaafd aan drugs hoor. Bij mij is het nu een half jaar geleden dat ik een half pilletje heb gehad en daarvoor een jaar niet en in de tijd dat ik nog weleens coke deed, was dat eens in de maand of zo. Hoewel coke wel linke soep is, ik heb daar wel gevallen van gezien die er helemaal van naar de klote zijn gegaan...
o en heroine zal ik ook NOOIT proberen. Dat vind ik echt eng.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De een is gewoon gevoeliger voor verslaving en misbruik dan de ander. Ik kan een paar keer per jaar een pilletje doen zonder problemen en ik denk dat dat bij mij voor de meeste drugs geldt (al zal ik me ook niet aan heroïne wagen). Maar er zijn mensen die de verleiding niet kunnen weerstaan en/of het om de verkeerde redenen gaan gebruiken. Of steeds meer, of steeds vaker etc. Als je verstandig met drugs omgaat, je goed inleest, het spul laat testen etc. dan is er in principe weinig aan de hand.
Mensen vergeten vaak dat alcohol ook gewoon een behoorlijk zware drug is, die alleen toevalligerwijs legaal is gebleven / geworden.
Pillen zijn een stuk minder schadelijk dan alcohol. Daar is serieus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Verstandig gebruik van mdma heeft nauwelijks of geen negatieve bijwerkingen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja maar je kan overal van naar de klote gaan als je er niet mee om kan gaan. Ook van alcohol.![]()
Een joint vind ik btw een stuk onschuldiger dan pillen. Je moet toch uitkijken met die dingen. Volgens mij is ´t niet zo goed voor je hersenen. Ook ´t idee dat je op chemische wijze je neurotransmitters activeert beangstigd me een beetje.
Of je haalt alleen de kastjes van MP en koopt er een nieuw aanrechtblad bij. Dan heb je opeens veel meer keus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:25 schreef Laureline het volgende:
Pfffft, wij moeten het nog steeds doen zonder afwasmachine.![]()
Ik ben depressief geworden van alle keukenboeren, hun idiote offertes, en mijn gebrek aan grote opdrachten dit jaar, dus ik zit nu voor de zoveelste keer uren met kleine oogjes Marktplaats af te speuren naar een keuken die op magische wijze precies in ons kippenhok zou passen. Onmogelijk.
En daarna maak je een gezellig holletje op de bank met dekbedje en zo. Steek veel kaarsjes aan, daar verwarmt een kleine kamer ook best van!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef kwakveense het volgende:
oh brrrrr.... t wordt hier niet warmer dan 15 graden... verwarmingselement in huiskamer doet t niet goed en ik heb geen obntluchtingstang ofzo... bah....
ik ga maar klusjes doen waarbij ik beweeg...mn boekenkasten eindelijk eens echt inrichten ofzo...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit n joint gerookt. Qua drugs ben ik echt nog groener dan gras.
het kan een psychose/schizofrenie veroorzaken toch? Als je er gevoelig voor bent, maar dat weet je misschien niet voordat het te laat is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:34 schreef conleche het volgende:
Ook jointjes zijn erg slecht voor je bij dagelijks gebruik, vooral als je bv al een paranoia inslag hebt.
Dat moet Laureline zijn, ik doe niet mee ivm drukte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef mspoez het volgende:
PF: Volgens mij had Laureline of Loveli (een van de twee, in elk geval met een l) ook geen pakje, dat was in gijzeling bij de post.
Er zijn idd drugs die dat kunnen triggeren / verergeren, dus als je zulke dingen in je familie hebt, moet je voorzichtig zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
het kan een psychose/schizofrenie veroorzaken toch? Als je er gevoelig voor bent, maar dat weet je misschien niet voordat het te laat is.
Nou ik ben geen geleerde, maar er was een kennis van me, een best getalenteerde kunstenaar, maar ongekend en miskend en die zat de hele dag in zijn huis te blowen en aan z'n installaties te werken. Die jongen werd echt steeds vreemder en op het laatst, toen zag ik hem overigens niet meer, want hij woonde in R'dam, werd hij echt gevaarlijk en idd schizofreen. Dat was wel het ergste geval dat ik ken. Er zijn er ook zat die van die hele slome duikelaren worden; ook niet echt charmant in mijn optiek.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
het kan een psychose/schizofrenie veroorzaken toch? Als je er gevoelig voor bent, maar dat weet je misschien niet voordat het te laat is.
Ahum. Ik werd misselijk, kotsmisselijk. Gekotst als een malle.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
Bijna niemand merkt iets van z'n eerste joint.
De keer daarna duurde een jaar voor me ongeveer. Eerst eens wat anders geëxperimenteerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef zwahiel het volgende:
@Paaskonijn ik had ongeveer 't zelfde, daarna ipv shag eens vanilletabak erin gedaan, dat scheelde aanzienlijk!
Ik had altijd meer dat ik me gewoon meer relaxed voelde, maar niet echt dat ik er meer lol door beleefde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
Ik vind joints eng. Ik gebruik ze alleen medicinaal, ter vervanging van pijnstillers.
Kan me niet voorstellen dat iemand er lol aan beleefd
Dat heb ik nooit gebruiktquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef zwahiel het volgende:
haha ik ook wel...
Genoeg uitgeprobeerd maar van verslavingen snap ik nog steeds niets van. Begrijp niet hoe iemand verslaafd kan raken aan iets als coke ben 't ook wel met ConLeche eens daarover. Verslavingen creëer je deels zelf. Als je dit soort dingen als escape gaat doen, dan gaat 't mis in mijn ogen. Maar als je 't alleen maar doet om 't te proberen of heel af en toe, dan valt 't nog best wel mee.
Snap van die colombiaanse poedersuiker snuivende mensen ook niet echt. Je hebt een avondje dat je jezelf onoverwinnelijk voelt gevolgd door praktisch een complete week waarin je helemaal ingestort bent en dat je geen energie hebt. Waar is de verslaving? Die week leerde mij 't wel af
Ik had zorgvuldig afgekeken hoe zo'n ding gemaakt werd, en ik wist waar het spul te koop was, dus ik eigenhandig de eerste joint gebouwd. Ik had alleen totaal niet opgelet hoeveel stuff er in 1 joint ging, dus toen heb ik maar de helft genomen. Van het gekochte stuk hash.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
Bijna niemand merkt iets van z'n eerste joint.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had zorgvuldig afgekeken hoe zo'n ding gemaakt werd, en ik wist waar het spul te koop was, dus ik eigenhandig de eerste joint gebouwd. Ik had alleen totaal niet opgelet hoeveel stuff er in 1 joint ging, dus toen heb ik maar de helft genomen. Van het gekochte stuk hash.
De Martinitoren zwabberde. En iemand heeft me thuisgebracht.
ach ieder zijn ding zeg maar. Zat toen nog in de 'fase' ik moet alles 's uitgeprobeerd hebben. Alleen dat dat naalden gedoe vind ik doodeng. Begrijp mensen die dat doen ook niet. Vind bloedprikken al eng laat staat jezelf met rotzooi injecteren, dat is echt achterlijk!quote:
Ja, zoiets zal het wel worden: overal iets 2ehands vandaan. Ik merk dat ik, ook al heb/had ik het geld, gewoon een veel te zuinig persoon ben om in één keer hatsekidee minstens 15.000 euro te besteden aan een keuken. Dat is meer dan al onze inboedel bij elkaar heeft gekost! Ik kan het gewoon niet uitgeven. Ook al koken we nu in model 'Srebrenica'.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je haalt alleen de kastjes van MP en koopt er een nieuw aanrechtblad bij. Dan heb je opeens veel meer keus.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had zorgvuldig afgekeken hoe zo'n ding gemaakt werd, en ik wist waar het spul te koop was, dus ik eigenhandig de eerste joint gebouwd. Ik had alleen totaal niet opgelet hoeveel stuff er in 1 joint ging, dus toen heb ik maar de helft genomen. Van het gekochte stuk hash.
De Martinitoren zwabberde. En iemand heeft me thuisgebracht.
koppie krauwquote:
Lekker aan de bar hangen, slap lullen en flirten met lekkete wijven, bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pfff een feestjedaar heb k stiekem ook wel een beetje zin in; dansen
nee meer losgaan op de dancefloor met 10 lekkere chicks om je heenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker aan de bar hangen, slap lullen en flirten met lekkete wijven, bedoel je?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 20:37 schreef Greys het volgende:
Veel plezier Co!
Oh en MissBliss, wat leuk, jij ook al aan de netbook! Ik zit nu te internetten vanaf mijn Pink Puppel netbookje!Draadloos uiteraard
Nee veels te hardquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Die daim snoepjes van de Ikea zijn écht te verslavend
Hup, vervul je taak als vrouw en ga ff langs de nachtsuper!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Zo, hebben de puppels deontdekt ofzo?
Dikke pc-ellende hier. Precies dezelfde onderdelen in een andere kast, maar de monitor valt toch steeds uit. Mark is al vanaf een uur of 10 vanochtend bezigen er is ook al geen bier meer voor hem
.
Ik dacht 'waar hééft ze het over?' maar inderdaad! Nu ik terug kijk zie ik het.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Oh wat frustrerend!quote:Dikke pc-ellende hier. Precies dezelfde onderdelen in een andere kast, maar de monitor valt toch steeds uit. Mark is al vanaf een uur of 10 vanochtend bezigen er is ook al geen bier meer voor hem
.
Ja Vik! Hup! Vervul je taak als vrouw!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hup, vervul je taak als vrouw en ga ff langs de nachtsuper!
bwah ik heb best zin ofzo maar:quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef mspoez het volgende:
Ben gister op stap geweest. Wel gelachen, we hadden nergens gereserveerd (handig op tweede kerstdag) maar de meneer met wie ik was vertelde een verhaaltje over kerst en herbergen en weetikveel en toen werd er een tafeltje bijgezet. Leuk! Een vreselijk campy dinnershowtoestand compleet met ShirleyBasseytravo en glitterkerstfinale.
Fijne avond Conleche! En waarom ga je niet gewoon stappen dan KP?
Nee, het ligt niet aan de monitor zelf, want bij beide monitoren treedt hetzelfde probleem op en voordat we met de pc's gingen prutsen deden ze het allebei nog. Mark is nu met een nerd-vriend aan het overleggen op MSN en hij heeft nu wel weer nieuwe ideeën, dus hij gaat dadelijk met frisse moed weer verderquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht 'waar hééft ze het over?' maar inderdaad! Nu ik terug kijk zie ik het.
Wat jou al niet opvalt!
[..]
Oh wat frustrerend!
Maar ligt het dan niet gewoon aan de monitor zelf?
Of testen jullie gewoon beide kasten op dezelfde monitor, dan slaat het nergens op natuurlijk
@Adelante: hárd? Ik kauw die dingen met 3 per minuut weg ofzo
Jaja, ik heb het al verbeterdquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij DRINGT maar? Vik! Ga je mond spoelen!
En dat... gaat ie dat op prijs stellen denk je?
(Eigenlijk gewoon een serieuze vraag... als jij op mannen zou vallen, denk je dat jij en Mark dan wat met elkaar zouden hebben?)
Waar woon je? Ik zoek nog iemand om bij mij thuis schoon te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef zwahiel het volgende:
Zeg heeft er niemand een bijbaantje nog in de aanbieding of zo? Want 't begrotingsgat begint nu toch wel proporties aan te nemen hiero
No stings attached vrienden zijn altijd fijn Viking84
Niet over haar pocket rocket struikelen dan, Zwahielquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik zoek nog iemand om bij mij thuis schoon te maken.
AH is nog open!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Dikke pc-ellende hier. Precies dezelfde onderdelen in een andere kast, maar de monitor valt toch steeds uit. Mark is al vanaf een uur of 10 vanochtend bezigen er is ook al geen bier meer voor hem
.
quote:
Whehehe kaas waarom gooi je je pakje in het vuurquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt hoor! Je moet met alle drugs oppassen.
Ook jointjes zijn erg slecht voor je bij dagelijks gebruik, vooral als je bv al een paranoia inslag hebt.
Die ruim ik altijd netjes op.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet over haar pocket rocket struikelen dan, Zwahiel.
22.00 uur stond in jouw PM! Dus denk dat men daar van uit gaat! Behalve als iedereen het vergeet natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:27 schreef P.F het volgende:
Hoe laat zouden we uit gaan pakken want ik ben moeee!
Antwerpenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik zoek nog iemand om bij mij thuis schoon te maken.
haha dat doet ie al sinds 2001quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zwahiel zn icon verandert steedstaart en een blauw dinges is het! Edit: en nou weer een rode muzieknoot!
![]()
Wie doen er eigenlijk allemaal mee met de kerst-kadootjes shizzle?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zwahiel zn icon verandert steedstaart en een blauw dinges is het! Edit: en nou weer een rode muzieknoot!
![]()
Wie doen er eigenlijk allemaal mee met de kerst-kadootjes shizzle?
En net was het ook nog eens een engerd met een blauw pakkie aan!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
haha dat doet ie al sinds 2001
Spaar ze alle 8
ghehe, die engerd is Frans Pollux zanger van Neet oét Lottum die een carnavalsnummer zingt met een pakje aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En net was het ook nog eens een engerd met een blauw pakkie aan!*baffled*
![]()
Yay DaD! \o/ Het loopt nog niet echt storm ofzo he![]()
Oe, Hallelujah liedje in Shrek! Maar dan niet J. Buckley zeg maar!
M'n nichtje van drie is dól op Shrek en zingt dat hele liedje mee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En net was het ook nog eens een engerd met een blauw pakkie aan!*baffled*
![]()
Yay DaD! \o/ Het loopt nog niet echt storm ofzo he![]()
Rufus Wainwrightquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Idem.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Wat leuk DaD! Gaan jullie ook raden en later toegeven wie wiens Secret Santa was?
Ik vind het nu uiteraard heel stom dat ik geen zin had om mee te doen![]()
Maar ik ga lekker mee loeren met jullie kadootjes!
Hehe ik dacht 23:00 uurquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
22.00 uur stond in jouw PM! Dus denk dat men daar van uit gaat! Behalve als iedereen het vergeet natuurlijk![]()
*burp* weer een gourmet overleefd zonder over-prop-volheid! mwahaha. Het helpt als je al een beetje misselijk bent als je begint![]()
Ik hou nie zo van dat vettige gedoe eigenlijk - dan heb ik liever bouillon fondue zoals bij m'n mams! Maarja.
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Wel een beetje gek dat de organisatrice van dit geheel nu niet aanwezig is
Riiight!! Slaapkop Santa was zeker een beetje ingestort zojuist?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistWhoops!
Volgens mij was je niet de enigequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistWhoops!
idd Chile ja, 't land dat mijn hart al zo'n 10 jaar en 8 dagen geleden gestolen heeft al heeft Bolivia ook een poging gewaagd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chile?![]()
Hm okee, eh, 22.00 de 27e was het toch?of was er een briefing dat het een andere dag werd en heb ik die gemist?
Andes! Atacama woestijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef zwahiel het volgende:
[..]
idd Chile ja, 't land dat mijn hart al zo'n 10 jaar en 8 dagen geleden gestolen heeft al heeft Bolivia ook een poging gewaagd.
[ afbeelding ]
![]()
Koekje voor wie raad waar dit is (en 't land alleen is niet goed)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik het spits afbijten?
[ afbeelding ]
Een pràchtig notitieboek in precies de kleur roze die ik geweldig vind, en oh wat een lieve vogeltjes erop.. En ook nog een heerlijke bodybutter in de geur papaya babassu, maar ik weet niet wat babassu is.
. En een superlief kaartje.
. Ik denk ook dat ik weet wie m'n Secret Santa was!
Atacama ja, in Bolivia. Saltar de Uyuni (voor wie Peking Express Z.A. route gezien heeft, die waren op exact dezelfde plek een half jaar later)quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Andes! Atacama woestijn?
Gaaf Zwahiel! Ik ben er geweest toen ik net 4 was, om opa en oma en de rest van de familie te bezoeken![]()
Geinige dingetjes Mspoez!
Ik post zo foto, moet even uploaden!
Er staat HEMA achterop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]wat mooi!
Secret Santa van DaD: waar komt dat notitieboek vandaan?
Roze.
Ja he!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk Maria!.
En dat is mijn post op de achtergrond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Och gerumquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef mspoez het volgende:
vraagje
Is er op fok al een topic over Sandra?
/back to santa
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja he!En ik vergeet nog bijna te zeggen dat er zelfs een soort comic-indiaantje getekend was op de kaart die erbij zat!
(heb ook een foto gemaakt van de kaart maar weet niet of Santa wil dat zijn/haar woorden vereeuwigd worden op da interwebs!)
En in de doos zat een soort sterretjesslingerding, die heb ik nog wel even vereeuwigd![]()
(met gaar hoofd en slobbertrui)
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef mspoez het volgende:
vraagje
Is er op fok al een topic over Sandra?
/back to santa
Is er iets poetsbaars te zien op die foto dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!
Dat was ik.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!
Dat dacht ik nou ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:18 schreef Isegrim het volgende:
Dit lijkt mij een beetje te veel op de tientallen bedelmailtjes die over het web zwerven.
quote:Mijn kadootjes zijn leuk! Ik heb het pakje natuurlijk al eerder uitgepakt, foto's gemaakt ... en juist die avond ging mn pc raar doen en kon mijn camera niet meer herkennen. Het is me niet gelukt om de foto's op de pc te krijgen, dus ook niet online, maar hier een impressie van het uitpakken:
Pakje rammelt een beetje, zitten waarschijnlijk meerdere pakjes in. Als ik het dan eindelijk open mag maken zie ik 4 pakjes en een kaartje. Eerst het kaartje lezen "Lieve *insert echte naam, laten we zeggen Chico* Als scheikundestudent zul je het zeker druk hebben. Een warm bad is daarom soms erg ontspannend, zeker na het snowboarden.
Een pakje met heerlijke badparels
Verder is een lichtje om de donkere dagen door te komen ook erg fijn.
Een pakje met superlieve kaarsjes
Tot slot heeft de kerstman gehoord dat je van fotografie houdt: dit pakje bevat iets waar je je werk in kunt stoppen.
Een fotoboekje
Fijne dagen gewenst! -xxx- Your secret Santa"
En nog een geursample. Ik zal laten weten of het lekker ruimt zodra ik niet verkouden meer ben, want nu ruik ik helemaal niets
.
Oh en raden wie het is: ik herkende het adres op het pakje al, volgens mij had Ewelina mij. Echt leuke pakketjes, bedankt!
Ja dat is echt naar!! Ik weet wie haar heeft maar ik weet even niet wat ik daar nu aan kan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik begreep dat Co in elk geval nog geen pakje heeft PF!
O zo ben ik op alcoholquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
Coke heet hier in deze contreien: dingetje Ik heb al in geen 10 jaar coke gebruikt. Ik vind het een beetje een asociale drug. In de letterlijke zin dan he. Wat wel een fijn gevoel geeft is dat je hersenen allemaal connecties maken die ze normaal niet doen! Maar dat je dan ellenlange betogen gaat houden tegen wildvreemden vind ik dan weer minder...
Heeeequote:
Wat betekent dat? Dit is al de zoveelste variatie op dat woord die ik zie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Och gerumwat zielig, krijg er kippenvel van
Wat jij zeg?quote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet betekent dat? Dit is al de zoveelste variatie op dat woord die ik zie.
Ja, die 'moet' hoorde daar natuurlijk nietquote:
Ah, gossiequote:Op zondag 28 december 2008 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan weet ik nog niet wat och gerum betekent
Nou, dat dusquote:Op zondag 28 december 2008 00:59 schreef ShadyLane het volgende:
"och arm" ----> och errum -----> ochgerum etc etc
Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is er iets poetsbaars te zien op die foto dan?(tis de badkamer!)
Tis alleen helaas niet *mijn* huisje, daar moet ik nog even op wachten!
Baai de wee: Santiago nog wel! Mn oma woont in MaipúDa's het randje. En m'n oom middenin Santiago. Grappig dat je er zo dol op bent! De meeste Chilenen hebben wel een soort humor waar je van moet houden zeg maar
Oh en danku Poez!
Ah, oepsie haalde ik jullie door elkaarquote:
Dank je, nu kan ik rustig slapenquote:Op zondag 28 december 2008 @ 00:59 schreef ShadyLane het volgende:
"och arm" ----> och errum -----> ochgerum etc etc
Ahja is waar ook, zus is pas terug geweest en toen zei ze idd dat tegenwoordig Maipú echt een deel van Santiago geworden is. Vroegah (toen de visjes nog achteruit zwommen) was het nog wel het randje, en was het echt een stukje platteland. Nu is het gewoon een wijkquote:Op zondag 28 december 2008 01:04 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.
Woonde er (buiten die disco naast mijn huis) best wel prima. Vond 't pas na een jaar weer in Nederland weer normaal dat er warm water uit de kraan kwam zonder dat ik er iets voor moest doen. Geen geisers die je aan moet sluiten en wekelijks met gasflessen schouwen hoefde ook ineens niet meer. Mis die tijd wel zeg, niet alleen dat ik er gewoond heb maar die hele periode in mijn leven mag best nog wel eens een keer opnieuw gedaan worden. Zou dan meer dingen bekeken hebben denk ik.
"¿El primero hombre de la Luna? ¡CHILENO!"
"Christal, asi me gusto"
Die humor kon ik wel waarderen. Nam ook bepaalde dingen mee over. Heb er ook gezeten toen Pinochet overleed en 't land letterlijk in tweeën gedeeld werd door gevoelens. Erg vreemde tijd toen.
Zo op 't randje is Maipu niet hoor, valt best wel mee, Santiago is een grote stad, eigenlijk zijn 't twee steden en 't verschil tussen arm en rijk is behoorlijk te merken in de delen. Vind 't nog steeds een heerlijke stad en zou er zo heen terug gaan.
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag alleen de deurklink vanuit mijn raam.
Dito! Hopelijk heeft diegene mn pakje wel gekregenquote:Op zondag 28 december 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
En diegene die ik een pakje heb gestuurd is al heel lang niet meer in Slank geweest...
Jij ook! Slaap lekker.quote:
Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehadquote:Op zondag 28 december 2008 06:27 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer thuis!! Ik heb de hele nacht gedanst en het was echt, echt erg leuk!![]()
Dank je wel lieffie!! Jij bent zeker aan het werk nu he??quote:Op zondag 28 december 2008 06:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehadSlaap lekker, Con!
Hoelaat kom je me ophalen?quote:Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga zometeen richting Thialf
Rustig maar, dat ben je zo weer kwijt.quote:Op zondag 28 december 2008 10:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh halp! Ik ben 2 kilo zwaarder dan voor de kerst.
Dat moet toch wel deels vocht zijn, het is niet dat ik 14.000 extra kcals heb gegeten binnen twee dagen, ofzo.![]()
Ah, naar het NK schaatsen! Leuk, ging ik vroeger ook altijd heen. Veel plezier...quote:Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga zometeen richting Thialf
quote:Op zondag 28 december 2008 06:31 schreef Isabeau het volgende:
JaIk doe weinig aan beweging op mijn werk. Vroeger wandelde ik nog wel rond of ging ik touwtje springen (heus!), maar sinds er beveiliging is en die steeds komen kijken hoe het met me gaat durf ik geen touwtje meer te springen.
柴犬quote:Op zondag 28 december 2008 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me gister op de valreep nog even ongans gegeten aan kerstkransjes die ik niet eens lekker vond.![]()
Mijn vriendje is trouwens om: hij wil ook een hondje!Eerst viel ons oog op het kooikerhondje, maar nu zijn we erg gecharmeerd van Shiba Inu's.
[ afbeelding ]!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |