Heb alleen het vorige topic gelezen;
DML

. Wat een debiel!
Een aantal jaar geleden had ik ook zoiets. Toen had ik mijn rotte mini nog, die 80km per uur ging

. Toen was net het dodelijke ongeluk met mijn beste vriendin geweest en ging ik op tweede kerstdag naar de vriend toe die de motor bestuurde waarop ze verongelukt zijn. Hij wilde voor het eerst sinds de weken dat hij er lag bezoek hebben, dus daar ging ik. Op de heenweg stond ik bij het invoegen op de snelweg al achterstevoren door een zachte achterband (ik zag idd ook het verkeer zo op me afkomen) en ik ben toen achterstevoren tegen de vangrail gekomen (lastig uitstappen ook

. )
Toen ik uiteindelijk weer goed stond ben ik gelijk van de snelweg afgegaan om mijn band op te pompen en weer terug naar huis te gaan. Toen ik daarna weer de snelweg opging om terug te rijden kwam er een Chevrolet Avalanche snoeihard achterop rijden. Die heeft een stukje naast me gereden om gebaren te maken en daar heb ik mijn middelvinger naar opgestoken. Vlak voordat ik de afrit afging, zag ik het raampje opengaan en kreeg ik een bierblik tegen mijn voorruit gekegeld, die wonder boven wonder niet stuk was.
Ik had het kenteken genoteerd en heb TWEE uur bij de politie gezeten om aangifte te doen. Ze konden niet eerder tijd maken omdat ze aan de kerstdis zaten

. Nadat ik aangifte gedaan heb, heb ik nooit meer wat gehoord, want ze hadden geen bewijsmateriaal. Dus aangifte doen had waarschijnlijk geen reet uitgemaakt

. Maar een goed (en in dit geval driedubbel) kutgevoel hou je er wel aan over

.