idd Chile ja, 't land dat mijn hart al zo'n 10 jaar en 8 dagen geleden gestolen heeft al heeft Bolivia ook een poging gewaagd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chile?![]()
Hm okee, eh, 22.00 de 27e was het toch?of was er een briefing dat het een andere dag werd en heb ik die gemist?
Andes! Atacama woestijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef zwahiel het volgende:
[..]
idd Chile ja, 't land dat mijn hart al zo'n 10 jaar en 8 dagen geleden gestolen heeft al heeft Bolivia ook een poging gewaagd.
[ afbeelding ]
![]()
Koekje voor wie raad waar dit is (en 't land alleen is niet goed)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik het spits afbijten?
[ afbeelding ]
Een pràchtig notitieboek in precies de kleur roze die ik geweldig vind, en oh wat een lieve vogeltjes erop.. En ook nog een heerlijke bodybutter in de geur papaya babassu, maar ik weet niet wat babassu is.
. En een superlief kaartje.
. Ik denk ook dat ik weet wie m'n Secret Santa was!
Atacama ja, in Bolivia. Saltar de Uyuni (voor wie Peking Express Z.A. route gezien heeft, die waren op exact dezelfde plek een half jaar later)quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Andes! Atacama woestijn?
Gaaf Zwahiel! Ik ben er geweest toen ik net 4 was, om opa en oma en de rest van de familie te bezoeken![]()
Geinige dingetjes Mspoez!
Ik post zo foto, moet even uploaden!
Er staat HEMA achterop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]wat mooi!
Secret Santa van DaD: waar komt dat notitieboek vandaan?
Roze.
Ja he!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk Maria!.
En dat is mijn post op de achtergrond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Och gerumquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef mspoez het volgende:
vraagje
Is er op fok al een topic over Sandra?
/back to santa
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja he!En ik vergeet nog bijna te zeggen dat er zelfs een soort comic-indiaantje getekend was op de kaart die erbij zat!
(heb ook een foto gemaakt van de kaart maar weet niet of Santa wil dat zijn/haar woorden vereeuwigd worden op da interwebs!)
En in de doos zat een soort sterretjesslingerding, die heb ik nog wel even vereeuwigd![]()
(met gaar hoofd en slobbertrui)
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef mspoez het volgende:
vraagje
Is er op fok al een topic over Sandra?
/back to santa
Is er iets poetsbaars te zien op die foto dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!
Dat was ik.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |