ghehe, die engerd is Frans Pollux zanger van Neet oét Lottum die een carnavalsnummer zingt met een pakje aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En net was het ook nog eens een engerd met een blauw pakkie aan!*baffled*
![]()
Yay DaD! \o/ Het loopt nog niet echt storm ofzo he![]()
Oe, Hallelujah liedje in Shrek! Maar dan niet J. Buckley zeg maar!
M'n nichtje van drie is dól op Shrek en zingt dat hele liedje mee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En net was het ook nog eens een engerd met een blauw pakkie aan!*baffled*
![]()
Yay DaD! \o/ Het loopt nog niet echt storm ofzo he![]()
Rufus Wainwrightquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Idem.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Wat leuk DaD! Gaan jullie ook raden en later toegeven wie wiens Secret Santa was?
Ik vind het nu uiteraard heel stom dat ik geen zin had om mee te doen![]()
Maar ik ga lekker mee loeren met jullie kadootjes!
Hehe ik dacht 23:00 uurquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
22.00 uur stond in jouw PM! Dus denk dat men daar van uit gaat! Behalve als iedereen het vergeet natuurlijk![]()
*burp* weer een gourmet overleefd zonder over-prop-volheid! mwahaha. Het helpt als je al een beetje misselijk bent als je begint![]()
Ik hou nie zo van dat vettige gedoe eigenlijk - dan heb ik liever bouillon fondue zoals bij m'n mams! Maarja.
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Wel een beetje gek dat de organisatrice van dit geheel nu niet aanwezig is
Riiight!! Slaapkop Santa was zeker een beetje ingestort zojuist?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistWhoops!
Volgens mij was je niet de enigequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistWhoops!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |