ghehe, die engerd is Frans Pollux zanger van Neet oét Lottum die een carnavalsnummer zingt met een pakje aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En net was het ook nog eens een engerd met een blauw pakkie aan!*baffled*
![]()
Yay DaD! \o/ Het loopt nog niet echt storm ofzo he![]()
Oe, Hallelujah liedje in Shrek! Maar dan niet J. Buckley zeg maar!
M'n nichtje van drie is dól op Shrek en zingt dat hele liedje mee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En net was het ook nog eens een engerd met een blauw pakkie aan!*baffled*
![]()
Yay DaD! \o/ Het loopt nog niet echt storm ofzo he![]()
Rufus Wainwrightquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Idem.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Wat leuk DaD! Gaan jullie ook raden en later toegeven wie wiens Secret Santa was?
Ik vind het nu uiteraard heel stom dat ik geen zin had om mee te doen![]()
Maar ik ga lekker mee loeren met jullie kadootjes!
Hehe ik dacht 23:00 uurquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
22.00 uur stond in jouw PM! Dus denk dat men daar van uit gaat! Behalve als iedereen het vergeet natuurlijk![]()
*burp* weer een gourmet overleefd zonder over-prop-volheid! mwahaha. Het helpt als je al een beetje misselijk bent als je begint![]()
Ik hou nie zo van dat vettige gedoe eigenlijk - dan heb ik liever bouillon fondue zoals bij m'n mams! Maarja.
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
Wel een beetje gek dat de organisatrice van dit geheel nu niet aanwezig is
Riiight!! Slaapkop Santa was zeker een beetje ingestort zojuist?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistWhoops!
Volgens mij was je niet de enigequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik was er wel maar ik had mij in de tijd vergistWhoops!
idd Chile ja, 't land dat mijn hart al zo'n 10 jaar en 8 dagen geleden gestolen heeft al heeft Bolivia ook een poging gewaagd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chile?![]()
Hm okee, eh, 22.00 de 27e was het toch?of was er een briefing dat het een andere dag werd en heb ik die gemist?
Andes! Atacama woestijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef zwahiel het volgende:
[..]
idd Chile ja, 't land dat mijn hart al zo'n 10 jaar en 8 dagen geleden gestolen heeft al heeft Bolivia ook een poging gewaagd.
[ afbeelding ]
![]()
Koekje voor wie raad waar dit is (en 't land alleen is niet goed)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik het spits afbijten?
[ afbeelding ]
Een pràchtig notitieboek in precies de kleur roze die ik geweldig vind, en oh wat een lieve vogeltjes erop.. En ook nog een heerlijke bodybutter in de geur papaya babassu, maar ik weet niet wat babassu is.
. En een superlief kaartje.
. Ik denk ook dat ik weet wie m'n Secret Santa was!
Atacama ja, in Bolivia. Saltar de Uyuni (voor wie Peking Express Z.A. route gezien heeft, die waren op exact dezelfde plek een half jaar later)quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Andes! Atacama woestijn?
Gaaf Zwahiel! Ik ben er geweest toen ik net 4 was, om opa en oma en de rest van de familie te bezoeken![]()
Geinige dingetjes Mspoez!
Ik post zo foto, moet even uploaden!
Er staat HEMA achterop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]wat mooi!
Secret Santa van DaD: waar komt dat notitieboek vandaan?
Roze.
Ja he!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk Maria!.
En dat is mijn post op de achtergrond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Och gerumquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef mspoez het volgende:
vraagje
Is er op fok al een topic over Sandra?
/back to santa
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja he!En ik vergeet nog bijna te zeggen dat er zelfs een soort comic-indiaantje getekend was op de kaart die erbij zat!
(heb ook een foto gemaakt van de kaart maar weet niet of Santa wil dat zijn/haar woorden vereeuwigd worden op da interwebs!)
En in de doos zat een soort sterretjesslingerding, die heb ik nog wel even vereeuwigd![]()
(met gaar hoofd en slobbertrui)
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:01 schreef mspoez het volgende:
vraagje
Is er op fok al een topic over Sandra?
/back to santa
Is er iets poetsbaars te zien op die foto dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!
Dat was ik.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
met al die chocolade en die thee kom ik je huisje wel poetsen hoor!
Dat dacht ik nou ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:18 schreef Isegrim het volgende:
Dit lijkt mij een beetje te veel op de tientallen bedelmailtjes die over het web zwerven.
quote:Mijn kadootjes zijn leuk! Ik heb het pakje natuurlijk al eerder uitgepakt, foto's gemaakt ... en juist die avond ging mn pc raar doen en kon mijn camera niet meer herkennen. Het is me niet gelukt om de foto's op de pc te krijgen, dus ook niet online, maar hier een impressie van het uitpakken:
Pakje rammelt een beetje, zitten waarschijnlijk meerdere pakjes in. Als ik het dan eindelijk open mag maken zie ik 4 pakjes en een kaartje. Eerst het kaartje lezen "Lieve *insert echte naam, laten we zeggen Chico* Als scheikundestudent zul je het zeker druk hebben. Een warm bad is daarom soms erg ontspannend, zeker na het snowboarden.
Een pakje met heerlijke badparels
Verder is een lichtje om de donkere dagen door te komen ook erg fijn.
Een pakje met superlieve kaarsjes
Tot slot heeft de kerstman gehoord dat je van fotografie houdt: dit pakje bevat iets waar je je werk in kunt stoppen.
Een fotoboekje
Fijne dagen gewenst! -xxx- Your secret Santa"
En nog een geursample. Ik zal laten weten of het lekker ruimt zodra ik niet verkouden meer ben, want nu ruik ik helemaal niets
.
Oh en raden wie het is: ik herkende het adres op het pakje al, volgens mij had Ewelina mij. Echt leuke pakketjes, bedankt!
Ja dat is echt naar!! Ik weet wie haar heeft maar ik weet even niet wat ik daar nu aan kan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik begreep dat Co in elk geval nog geen pakje heeft PF!
O zo ben ik op alcoholquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
Coke heet hier in deze contreien: dingetje Ik heb al in geen 10 jaar coke gebruikt. Ik vind het een beetje een asociale drug. In de letterlijke zin dan he. Wat wel een fijn gevoel geeft is dat je hersenen allemaal connecties maken die ze normaal niet doen! Maar dat je dan ellenlange betogen gaat houden tegen wildvreemden vind ik dan weer minder...
Heeeequote:
Wat betekent dat? Dit is al de zoveelste variatie op dat woord die ik zie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Och gerumwat zielig, krijg er kippenvel van
Wat jij zeg?quote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet betekent dat? Dit is al de zoveelste variatie op dat woord die ik zie.
Ja, die 'moet' hoorde daar natuurlijk nietquote:
Ah, gossiequote:Op zondag 28 december 2008 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan weet ik nog niet wat och gerum betekent
Nou, dat dusquote:Op zondag 28 december 2008 00:59 schreef ShadyLane het volgende:
"och arm" ----> och errum -----> ochgerum etc etc
Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is er iets poetsbaars te zien op die foto dan?(tis de badkamer!)
Tis alleen helaas niet *mijn* huisje, daar moet ik nog even op wachten!
Baai de wee: Santiago nog wel! Mn oma woont in MaipúDa's het randje. En m'n oom middenin Santiago. Grappig dat je er zo dol op bent! De meeste Chilenen hebben wel een soort humor waar je van moet houden zeg maar
Oh en danku Poez!
Ah, oepsie haalde ik jullie door elkaarquote:
Dank je, nu kan ik rustig slapenquote:Op zondag 28 december 2008 @ 00:59 schreef ShadyLane het volgende:
"och arm" ----> och errum -----> ochgerum etc etc
Ahja is waar ook, zus is pas terug geweest en toen zei ze idd dat tegenwoordig Maipú echt een deel van Santiago geworden is. Vroegah (toen de visjes nog achteruit zwommen) was het nog wel het randje, en was het echt een stukje platteland. Nu is het gewoon een wijkquote:Op zondag 28 december 2008 01:04 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.
Woonde er (buiten die disco naast mijn huis) best wel prima. Vond 't pas na een jaar weer in Nederland weer normaal dat er warm water uit de kraan kwam zonder dat ik er iets voor moest doen. Geen geisers die je aan moet sluiten en wekelijks met gasflessen schouwen hoefde ook ineens niet meer. Mis die tijd wel zeg, niet alleen dat ik er gewoond heb maar die hele periode in mijn leven mag best nog wel eens een keer opnieuw gedaan worden. Zou dan meer dingen bekeken hebben denk ik.
"¿El primero hombre de la Luna? ¡CHILENO!"
"Christal, asi me gusto"
Die humor kon ik wel waarderen. Nam ook bepaalde dingen mee over. Heb er ook gezeten toen Pinochet overleed en 't land letterlijk in tweeën gedeeld werd door gevoelens. Erg vreemde tijd toen.
Zo op 't randje is Maipu niet hoor, valt best wel mee, Santiago is een grote stad, eigenlijk zijn 't twee steden en 't verschil tussen arm en rijk is behoorlijk te merken in de delen. Vind 't nog steeds een heerlijke stad en zou er zo heen terug gaan.
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag alleen de deurklink vanuit mijn raam.
Dito! Hopelijk heeft diegene mn pakje wel gekregenquote:Op zondag 28 december 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
En diegene die ik een pakje heb gestuurd is al heel lang niet meer in Slank geweest...
Jij ook! Slaap lekker.quote:
Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehadquote:Op zondag 28 december 2008 06:27 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer thuis!! Ik heb de hele nacht gedanst en het was echt, echt erg leuk!![]()
Dank je wel lieffie!! Jij bent zeker aan het werk nu he??quote:Op zondag 28 december 2008 06:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehadSlaap lekker, Con!
Hoelaat kom je me ophalen?quote:Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga zometeen richting Thialf
Rustig maar, dat ben je zo weer kwijt.quote:Op zondag 28 december 2008 10:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh halp! Ik ben 2 kilo zwaarder dan voor de kerst.
Dat moet toch wel deels vocht zijn, het is niet dat ik 14.000 extra kcals heb gegeten binnen twee dagen, ofzo.![]()
Ah, naar het NK schaatsen! Leuk, ging ik vroeger ook altijd heen. Veel plezier...quote:Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga zometeen richting Thialf
quote:Op zondag 28 december 2008 06:31 schreef Isabeau het volgende:
JaIk doe weinig aan beweging op mijn werk. Vroeger wandelde ik nog wel rond of ging ik touwtje springen (heus!), maar sinds er beveiliging is en die steeds komen kijken hoe het met me gaat durf ik geen touwtje meer te springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |