Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is er iets poetsbaars te zien op die foto dan?(tis de badkamer!)
Tis alleen helaas niet *mijn* huisje, daar moet ik nog even op wachten!
Baai de wee: Santiago nog wel! Mn oma woont in MaipúDa's het randje. En m'n oom middenin Santiago. Grappig dat je er zo dol op bent! De meeste Chilenen hebben wel een soort humor waar je van moet houden zeg maar
Oh en danku Poez!
Ah, oepsie haalde ik jullie door elkaarquote:
Dank je, nu kan ik rustig slapenquote:Op zondag 28 december 2008 @ 00:59 schreef ShadyLane het volgende:
"och arm" ----> och errum -----> ochgerum etc etc
Ahja is waar ook, zus is pas terug geweest en toen zei ze idd dat tegenwoordig Maipú echt een deel van Santiago geworden is. Vroegah (toen de visjes nog achteruit zwommen) was het nog wel het randje, en was het echt een stukje platteland. Nu is het gewoon een wijkquote:Op zondag 28 december 2008 01:04 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.
Woonde er (buiten die disco naast mijn huis) best wel prima. Vond 't pas na een jaar weer in Nederland weer normaal dat er warm water uit de kraan kwam zonder dat ik er iets voor moest doen. Geen geisers die je aan moet sluiten en wekelijks met gasflessen schouwen hoefde ook ineens niet meer. Mis die tijd wel zeg, niet alleen dat ik er gewoond heb maar die hele periode in mijn leven mag best nog wel eens een keer opnieuw gedaan worden. Zou dan meer dingen bekeken hebben denk ik.
"¿El primero hombre de la Luna? ¡CHILENO!"
"Christal, asi me gusto"
Die humor kon ik wel waarderen. Nam ook bepaalde dingen mee over. Heb er ook gezeten toen Pinochet overleed en 't land letterlijk in tweeën gedeeld werd door gevoelens. Erg vreemde tijd toen.
Zo op 't randje is Maipu niet hoor, valt best wel mee, Santiago is een grote stad, eigenlijk zijn 't twee steden en 't verschil tussen arm en rijk is behoorlijk te merken in de delen. Vind 't nog steeds een heerlijke stad en zou er zo heen terug gaan.
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag alleen de deurklink vanuit mijn raam.
Dito! Hopelijk heeft diegene mn pakje wel gekregenquote:Op zondag 28 december 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
En diegene die ik een pakje heb gestuurd is al heel lang niet meer in Slank geweest...
Jij ook! Slaap lekker.quote:
Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehadquote:Op zondag 28 december 2008 06:27 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer thuis!! Ik heb de hele nacht gedanst en het was echt, echt erg leuk!![]()
Dank je wel lieffie!! Jij bent zeker aan het werk nu he??quote:Op zondag 28 december 2008 06:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehadSlaap lekker, Con!
Hoelaat kom je me ophalen?quote:Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga zometeen richting Thialf
Rustig maar, dat ben je zo weer kwijt.quote:Op zondag 28 december 2008 10:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh halp! Ik ben 2 kilo zwaarder dan voor de kerst.
Dat moet toch wel deels vocht zijn, het is niet dat ik 14.000 extra kcals heb gegeten binnen twee dagen, ofzo.![]()
Ah, naar het NK schaatsen! Leuk, ging ik vroeger ook altijd heen. Veel plezier...quote:Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga zometeen richting Thialf
quote:Op zondag 28 december 2008 06:31 schreef Isabeau het volgende:
JaIk doe weinig aan beweging op mijn werk. Vroeger wandelde ik nog wel rond of ging ik touwtje springen (heus!), maar sinds er beveiliging is en die steeds komen kijken hoe het met me gaat durf ik geen touwtje meer te springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |