abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 01:04:21 #276
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64418602
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is er iets poetsbaars te zien op die foto dan? (tis de badkamer!)
Tis alleen helaas niet *mijn* huisje, daar moet ik nog even op wachten!
Baai de wee: Santiago nog wel! Mn oma woont in Maipú Da's het randje. En m'n oom middenin Santiago. Grappig dat je er zo dol op bent! De meeste Chilenen hebben wel een soort humor waar je van moet houden zeg maar

Oh en danku Poez!
Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.
Woonde er (buiten die disco naast mijn huis) best wel prima. Vond 't pas na een jaar weer in Nederland weer normaal dat er warm water uit de kraan kwam zonder dat ik er iets voor moest doen. Geen geisers die je aan moet sluiten en wekelijks met gasflessen schouwen hoefde ook ineens niet meer. Mis die tijd wel zeg, niet alleen dat ik er gewoond heb maar die hele periode in mijn leven mag best nog wel eens een keer opnieuw gedaan worden. Zou dan meer dingen bekeken hebben denk ik.

"¿El primero hombre de la Luna? ¡CHILENO!"
"Christal, asi me gusto"

Die humor kon ik wel waarderen. Nam ook bepaalde dingen mee over. Heb er ook gezeten toen Pinochet overleed en 't land letterlijk in tweeën gedeeld werd door gevoelens. Erg vreemde tijd toen.
Zo op 't randje is Maipu niet hoor, valt best wel mee, Santiago is een grote stad, eigenlijk zijn 't twee steden en 't verschil tussen arm en rijk is behoorlijk te merken in de delen. Vind 't nog steeds een heerlijke stad en zou er zo heen terug gaan.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat was ik.
Ah, oepsie haalde ik jullie door elkaar
Over welke tarieven hebben we het dan? Moet natuurlijk wel geld eraan verdienen als arme student zijnde
Ik kan ook koken
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 28 december 2008 @ 01:06:45 #277
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64418665
quote:
Op zondag 28 december 2008 @ 00:59 schreef ShadyLane het volgende:
"och arm" ----> och errum -----> ochgerum etc etc
Dank je, nu kan ik rustig slapen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 28 december 2008 @ 01:57:18 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64419817
quote:
Op zondag 28 december 2008 01:04 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Santiago ¡si! heb een half jaar op Constitución 285 (zijstraat van de Pio Nono vlak bij die Plaza Italia metro Baquadano) gewoond, op de grens van Providencía en Recoletta onder aan de cerro Snt. Christobal met dat grote Maria beeld en die twee zwembaden erop.
Woonde er (buiten die disco naast mijn huis) best wel prima. Vond 't pas na een jaar weer in Nederland weer normaal dat er warm water uit de kraan kwam zonder dat ik er iets voor moest doen. Geen geisers die je aan moet sluiten en wekelijks met gasflessen schouwen hoefde ook ineens niet meer. Mis die tijd wel zeg, niet alleen dat ik er gewoond heb maar die hele periode in mijn leven mag best nog wel eens een keer opnieuw gedaan worden. Zou dan meer dingen bekeken hebben denk ik.

"¿El primero hombre de la Luna? ¡CHILENO!"
"Christal, asi me gusto"

Die humor kon ik wel waarderen. Nam ook bepaalde dingen mee over. Heb er ook gezeten toen Pinochet overleed en 't land letterlijk in tweeën gedeeld werd door gevoelens. Erg vreemde tijd toen.
Zo op 't randje is Maipu niet hoor, valt best wel mee, Santiago is een grote stad, eigenlijk zijn 't twee steden en 't verschil tussen arm en rijk is behoorlijk te merken in de delen. Vind 't nog steeds een heerlijke stad en zou er zo heen terug gaan.
[..]
Ahja is waar ook, zus is pas terug geweest en toen zei ze idd dat tegenwoordig Maipú echt een deel van Santiago geworden is. Vroegah (toen de visjes nog achteruit zwommen) was het nog wel het randje, en was het echt een stukje platteland. Nu is het gewoon een wijk
Dat verhaal van dat water enzo klinkt bekend (van zus dus ), water moeten opwarmen om te wassen enzo Mooie conversatie tussen mn oma en mn zus:
Oma: "Sorry kind, dat het hier niet zo makkelijk gaat allemaal, in Nederland hoeven jullie vast geen water op te warmen enzo "
Zus: "Ach oma, valt nog hartstikke mee! Toen ik in Peru waste ik me met ijskoud water, kwam zo uit de bergen!"
Oma: "Oh. Dan heb ik het zo slecht nog niet! "
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64420239
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag alleen de deurklink vanuit mijn raam .
Ik moest hardop lachen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64420377
Ik heb mijn Secretsanta pakje nog in de kerstboom (ja, in ) liggen omdat ik me grandioos verslapen heb vandaag en ik het pakje per se thuis bij kerstboomlicht wil openmaken en niet op mijn werk. Morgen dus!

En diegene die ik een pakje heb gestuurd is al heel lang niet meer in Slank geweest...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 december 2008 @ 02:49:08 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64420696
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:

En diegene die ik een pakje heb gestuurd is al heel lang niet meer in Slank geweest...
Dito! Hopelijk heeft diegene mn pakje wel gekregen !

En nu ga ik slapen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64420737
Slaap lekker, Maria! En wie weet horen we er ooit nog iets van
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 december 2008 @ 03:00:15 #283
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64420871
Truste allen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64420883
quote:
Op zondag 28 december 2008 03:00 schreef ElisaB het volgende:
Truste allen
Jij ook! Slaap lekker.
pi_64422044
Ik ben weer thuis!! Ik heb de hele nacht gedanst en het was echt, echt erg leuk!

Afterparty overgeslagen, want Koekie was anders te lang alleen....

Wat een leuke pakjes! Dat van mij zal begin volgende week wel komen!

Nu ga ik maar wat slapen
pi_64422050
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:27 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer thuis!! Ik heb de hele nacht gedanst en het was echt, echt erg leuk!

Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehad Slaap lekker, Con!
pi_64422056
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo hey, jij zal een flinke work-out hebben gehad Slaap lekker, Con!
Dank je wel lieffie!! Jij bent zeker aan het werk nu he??
pi_64422062
Ja Ik doe weinig aan beweging op mijn werk. Vroeger wandelde ik nog wel rond of ging ik touwtje springen (heus!), maar sinds er beveiliging is en die steeds komen kijken hoe het met me gaat durf ik geen touwtje meer te springen.
  zondag 28 december 2008 @ 07:01:08 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64422125
Rot Ollie
Rotkatten

!!!!!!!!!!!!!
pi_64422414
She, watskeburt?

Kim, wat een verhaal ook! En in zo'n lage mini tegenover zo'n grote bak, brrr. En de timing ook.

Ik ga zometeen richting Thialf

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 28-12-2008 09:05:06 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 28 december 2008 @ 09:01:18 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64422453
Goedemorgen (en in het bijzonder voor SHE ).

Wat een leuke pakjes . Volgend jaar doe ik ook mee, maar ik weet niet of ik wel zo inventief ben . Valt me trouwens mee hoeveel er blijkbaar nog door de brievenbus past .
Ik ga vandaag nuttige dingen doen, maar eerst even ontbijten. Was vanochtend 74,8 en voor kerst was ik 73,5, dus 1,3 kg aangekomen. Nu maar snel zorgen dat ik weer op 73 kom .

Lijstje vandaag:

O: Brinta
T: appel
L: ws brood met gebakken ei of evt brood met tomaat
D: rijst met kip kerrie met banaan
Niet meer actief op Fok!
pi_64422670
quote:
Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Hoelaat kom je me ophalen?
pi_64422904
Oh halp! Ik ben 2 kilo zwaarder dan voor de kerst.
Dat moet toch wel deels vocht zijn, het is niet dat ik 14.000 extra kcals heb gegeten binnen twee dagen, ofzo.
  zondag 28 december 2008 @ 10:13:49 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64422998
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh halp! Ik ben 2 kilo zwaarder dan voor de kerst.
Dat moet toch wel deels vocht zijn, het is niet dat ik 14.000 extra kcals heb gegeten binnen twee dagen, ofzo.
Rustig maar, dat ben je zo weer kwijt.
Ik ben ook aangekomen afgelopen week en zo extreem veel heb ik ook weer niet gegeten.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 december 2008 @ 10:19:23 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64423064
Rustig maar cinna, ik ben vandaag 1 kg lichter dan gisteren en zit nu op 64.5 kg
En nu ga ik 2 uur wandelen, het is schitterend weer

Mooie meid ben jij Maria
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64423108
Thanks girls. Ik weet natuurlijk ook wel dat het grotendeels vocht is. Gewoon ff verstandig eten de komende dagen en bewegen.
quote:
Op zondag 28 december 2008 08:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ah, naar het NK schaatsen! Leuk, ging ik vroeger ook altijd heen. Veel plezier...
pi_64423272
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja Ik doe weinig aan beweging op mijn werk. Vroeger wandelde ik nog wel rond of ging ik touwtje springen (heus!), maar sinds er beveiliging is en die steeds komen kijken hoe het met me gaat durf ik geen touwtje meer te springen.
Denk je dat dat verdacht gedrag is?
pi_64423830
Ik heb me gister op de valreep nog even ongans gegeten aan kerstkransjes die ik niet eens lekker vond.

Mijn vriendje is trouwens om: hij wil ook een hondje! Eerst viel ons oog op het kooikerhondje, maar nu zijn we erg gecharmeerd van Shiba Inu's.

!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 28 december 2008 @ 11:12:04 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64423859
Ik heb mijn pakje al opengemaakt! Mocht dat Ik heb niet zoveel tijd gehad om mee te lezen de afgelopen dagen!!
  zondag 28 december 2008 @ 11:17:16 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64423954
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:21 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')