Ahum. Ik werd misselijk, kotsmisselijk. Gekotst als een malle.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
Bijna niemand merkt iets van z'n eerste joint.
De keer daarna duurde een jaar voor me ongeveer. Eerst eens wat anders geëxperimenteerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef zwahiel het volgende:
@Paaskonijn ik had ongeveer 't zelfde, daarna ipv shag eens vanilletabak erin gedaan, dat scheelde aanzienlijk!
Ik had altijd meer dat ik me gewoon meer relaxed voelde, maar niet echt dat ik er meer lol door beleefde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
Ik vind joints eng. Ik gebruik ze alleen medicinaal, ter vervanging van pijnstillers.
Kan me niet voorstellen dat iemand er lol aan beleefd
Dat heb ik nooit gebruiktquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef zwahiel het volgende:
haha ik ook wel...
Genoeg uitgeprobeerd maar van verslavingen snap ik nog steeds niets van. Begrijp niet hoe iemand verslaafd kan raken aan iets als coke ben 't ook wel met ConLeche eens daarover. Verslavingen creëer je deels zelf. Als je dit soort dingen als escape gaat doen, dan gaat 't mis in mijn ogen. Maar als je 't alleen maar doet om 't te proberen of heel af en toe, dan valt 't nog best wel mee.
Snap van die colombiaanse poedersuiker snuivende mensen ook niet echt. Je hebt een avondje dat je jezelf onoverwinnelijk voelt gevolgd door praktisch een complete week waarin je helemaal ingestort bent en dat je geen energie hebt. Waar is de verslaving? Die week leerde mij 't wel af
Ik had zorgvuldig afgekeken hoe zo'n ding gemaakt werd, en ik wist waar het spul te koop was, dus ik eigenhandig de eerste joint gebouwd. Ik had alleen totaal niet opgelet hoeveel stuff er in 1 joint ging, dus toen heb ik maar de helft genomen. Van het gekochte stuk hash.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
Bijna niemand merkt iets van z'n eerste joint.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had zorgvuldig afgekeken hoe zo'n ding gemaakt werd, en ik wist waar het spul te koop was, dus ik eigenhandig de eerste joint gebouwd. Ik had alleen totaal niet opgelet hoeveel stuff er in 1 joint ging, dus toen heb ik maar de helft genomen. Van het gekochte stuk hash.
De Martinitoren zwabberde. En iemand heeft me thuisgebracht.
ach ieder zijn ding zeg maar. Zat toen nog in de 'fase' ik moet alles 's uitgeprobeerd hebben. Alleen dat dat naalden gedoe vind ik doodeng. Begrijp mensen die dat doen ook niet. Vind bloedprikken al eng laat staat jezelf met rotzooi injecteren, dat is echt achterlijk!quote:
Ja, zoiets zal het wel worden: overal iets 2ehands vandaan. Ik merk dat ik, ook al heb/had ik het geld, gewoon een veel te zuinig persoon ben om in één keer hatsekidee minstens 15.000 euro te besteden aan een keuken. Dat is meer dan al onze inboedel bij elkaar heeft gekost! Ik kan het gewoon niet uitgeven. Ook al koken we nu in model 'Srebrenica'.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je haalt alleen de kastjes van MP en koopt er een nieuw aanrechtblad bij. Dan heb je opeens veel meer keus.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had zorgvuldig afgekeken hoe zo'n ding gemaakt werd, en ik wist waar het spul te koop was, dus ik eigenhandig de eerste joint gebouwd. Ik had alleen totaal niet opgelet hoeveel stuff er in 1 joint ging, dus toen heb ik maar de helft genomen. Van het gekochte stuk hash.
De Martinitoren zwabberde. En iemand heeft me thuisgebracht.
koppie krauwquote:
Lekker aan de bar hangen, slap lullen en flirten met lekkete wijven, bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pfff een feestjedaar heb k stiekem ook wel een beetje zin in; dansen
nee meer losgaan op de dancefloor met 10 lekkere chicks om je heenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekker aan de bar hangen, slap lullen en flirten met lekkete wijven, bedoel je?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 20:37 schreef Greys het volgende:
Veel plezier Co!
Oh en MissBliss, wat leuk, jij ook al aan de netbook! Ik zit nu te internetten vanaf mijn Pink Puppel netbookje!Draadloos uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |