Ik niet, want er rijden maar weinig auto's op de fietspaden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
met fiets voel ik me minder veilig als in auto hier in het centrum
Valt mee hoor. Pijn begint al af te zakken maar ik had er vannacht veel last van. Had een kruik gemaakt van een colafles met heet water erin, maar echt helpen deed dat niet. Oh en ik had ook nog migraine.quote:
Kinderen, hun ouders en misverstanden; ze horen bij elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mn moeder had hier meegelezen en gelezen dat ik 't niet zo leuk vond hoe ze gisteren reageerde toen ik zei dat we later waren en ook niet zo laat weer weggingen. Ze was er helemaal van slag door toen ze dit las/hoorde en bleek het totaal niet zo bedoeld te hebben (je had gelijk Liejan) maargoed, ik was ook weer van slag door de manier waarop ze het zei, dus het was gewoon een naar misverstand..
wat heb jij een hippe moeder! die leest op Fokquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet aangekomen! Ik herhaal: ik ben niet aangekomen!zat nog op het zelfde gewicht als voor de kerst
Mn moeder had hier meegelezen en gelezen dat ik 't niet zo leuk vond hoe ze gisteren reageerde toen ik zei dat we later waren en ook niet zo laat weer weggingen. Ze was er helemaal van slag door toen ze dit las/hoorde en bleek het totaal niet zo bedoeld te hebben (je had gelijk Liejan) maargoed, ik was ook weer van slag door de manier waarop ze het zei, dus het was gewoon een naar misverstand..
heb jij een seksleven dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
En een moeder die mee leest op Fok! The horror. Ik zou niks meer over m'n seksleven posten
.
Uhhh, jawel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een nieuwe goeroe
maar wacht.. 't ging niet helemaal gezond hč?
oh, dan ben je wel gewoon heel terecht mijn nieuwe goeroequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh, jawel hoorDe kinderen waren met de teiltjes in de weer. Ik niet hoor
Ja met m'n wekker jeweettogquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij een seksleven dan?![]()
Greyssie!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Wat goed Elisa!
Mo, ook super dat je qua gewicht gelijk bent gebleven!En je moeder op Fok!
![]()
Vikje!
Die 256MB had ik dus ook, voor het roze netbookje, kan je nagaan hoe ik zat te vloeken af en toe, zo traag!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greyssie!.
Wij zijn hier met pc's aan het klooien vandaag. Als het even mee zit heb ik aan het einde van de dag een 'nieuwe' pc met dual core en als mijn ouders geluk hebben krijgen zij ook een 'nieuw' pc'tje van de overgebleven onderdelen(ze hebben nu slechts 256 mb geheugen en hun pc is retetraag
).
tip: ga tussen 18 en 20 uur, stuk rustigerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:15 schreef Greys het volgende:
DML
Héél goed van je dat je daarna verder bent gereden. Erg knap van je. Dat maakt ook dat je morgen naar Thialf kunt rijden, komt helemaal goed!
Ik blijf ook lekker thuis, het hele weekend. Nog wel even de deur uit om boodschapjes te doen enzo, maar geen gekke dingen, druk genoeg geweest gister en eergister. Gister ook weer laat geworden en vanmorgen vroeg de crematie gehad, dus misschien straks even een tukkie doen tussendoor. Merk nu pas hoe moe ik ben na al dat gehol en gevlieg.
Heer G wil nog naar de Ikea vanmiddag voor een nieuwe stoel. De Ikea. Zaterdag. Drukte. Hmpf.
+1 ik ga vaak nog ff om 19:30 boodschappen doen op zaterdag, dan heb je geen blérende kinderen in overvolle winkelkarren voor je bij de kassaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
bleeeghh Ikea op zaterdag... the horror...
ik vind de supermarkt op zaterdag al walgelijk
dat zeg ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
tip: ga tussen 18 en 20 uur, stuk rustiger
Ja, afgelopen woensdag al bij het afscheid nemen. Zijn broer heeft de rest van de tijd met de foto aan zijn hart gedrukt gestaan en was er heel blij mee. Hij had het er nu weer over. Heel fijn dat het zo goed vielquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, heb je de foto nog gegeven?
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef sigme het volgende:
Sperziebonen doppen?
Ben je al bij de huisarts geweest?
Dat je de boontjes uit de sperzieboon haalt? Waarom?quote:
Nee, dat je de puntjes eraf haaltquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat je de boontjes uit de sperzieboon haalt? Waarom?
Doe dat. gvd.
De kuikens leven weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yeuj voor Elisa![]()
Hoe is het met je kuikens?
dan gefelie met je na-kerst-fok-secret-santa-pakje!quote:
Ik kom pas net in mijn eigen huisje aan, dus weet niet of de post al is geweest. Maar als ik de enige ben die niks heeft zou ik het gewoon door laten gaan hoor! Stel dat er veel meer zijn, dan is het misschien beter om het wat later te doen. Ik geloof sws dat PF het om 22 uur had geplanned, maar dan ben ik al weg, ik ga hier rond half 9 de deur uit....quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:31 schreef mspoez het volgende:
Is de post al geweest Conleche? Misschien komt het vandaag... en anders stellen we het openmaken toch nog een dagje of twee uit, er waren er meer die nog niets hadden geloof ik. Is dat een idee?
Mijn favoriete schrijverquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:31 schreef kwakveense het volgende:
en een boek van haruki murakami "what i talk about when i talk about running")
Ahja? Ik ben Hard Boiled Wonderland and the End of the World van hem aan het lezen. Ik vind het zeker goed, maar kom er toch niet zo makkelijk doorheen als door sommige andere boekenquote:
Da's ook wel één van zijn minst toegankelijke boeken...op zijn korte verhalen na, want die zijn écht ontzettend vaag af en toe...quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja? Ik ben Hard Boiled Wonderland and the End of the World van hem aan het lezen. Ik vind het zeker goed, maar kom er toch niet zo makkelijk doorheen als door sommige andere boeken![]()
Moet er trouwens ook deze kerstvakantie een essay over schrijven, daar kan mijn gebrek aan enthousiasme ook wel een beetje aan liggen, al vind ik het wel interessant allemaal!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef conleche het volgende:
Tot half een in coma gelegen![]()
Ik ben zó blij dat alles weer gewoon is! Ik hou best van mensen heur, maar dit was een beetje een overdaad.
Mijn pakje heeft het niet gehaald. Of de Secret Santa is me vergeten![]()
Ik ga zo in bad en daarna op de weegschaal: ik denk dat er niets bij is. Nou ja misschien een halve kilo...
Vievje! Voor hoeveel mensen was dat 6 gangen diner?
Is je huissie al klaar Sjors? Ben benieuwd hoe het is gewordenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:17 schreef SHE het volgende:
Christus wat een kou.
Ik wil sjokomelk![]()
Het is echter groene thee geworden
Anyhow; een huis vol troep en ellende en verre van gekuisd, dus ik ben weer doei
D'r komt geen geluid uit bij mij!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:18 schreef Vivi het volgende:
En ik gooi er even een rustig muzakje in (heel erg mooi, vind ik)
Raar?!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
[..]
D'r komt geen geluid uit bij mij!
Dat heb ik dus geprobeerd, maar terwijl ik met mijn hand voor mijn ogen naar de badkamer probeerde te lopen struikelde ik over de dozen, papierresten, bouwmaterialen en emmers.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:20 schreef conleche het volgende:
o en hier is er ook een bom ontploft, maar ik doe of ik dat niet zie.
Hey! Dat heb ik ook, die bultjes!? Ik had vanavond al een total face & decolleté-mask avond geplannedquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
@ Vief: WelneeHeeft een week stil gelegen en de lijst van todo's is oneindig
@ Co: Je hebt geen seconde stil gezeten toch; drukte en kerststress doet wonderen voor je metabolisme!
En ik heb trouwens met kerst blijkbaar iets gegeten waar ik niet tegen kan. Werd vanochtend wakker met een hele rits piepkleine rode bultjes op mijn borst![]()
Ik kan echt niet verzinnen wat..behalve de ladingen suiker
Dat is het! En door de drukte ook weinig trek. Nou ja. Ik vind het best!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
@ Vief: WelneeHeeft een week stil gelegen en de lijst van todo's is oneindig
@ Co: Je hebt geen seconde stil gezeten toch; drukte en kerststress doet wonderen voor je metabolisme!
En ik heb trouwens met kerst blijkbaar iets gegeten waar ik niet tegen kan. Werd vanochtend wakker met een hele rits piepkleine rode bultjes op mijn borst![]()
Ik kan echt niet verzinnen wat..behalve de ladingen suiker
Wtf?? dat hele tjoep doet het niet meer, qua geluid dan, ff checken wat jhier nu weer aan de hand is!quote:
Daar gaat een masker niet tegen helpen..dat komt van binnenuitquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey! Dat heb ik ook, die bultjes!? Ik had vanavond al een total face & decolleté-mask avond geplanned.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:31 schreef SHE het volgende:
Fijn trouwens dat kerst weer voorbij is. Ik kan eindelijk weer hartgrondig vloeken.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Mute?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Wtf?? dat hele tjoep doet het niet meer, qua geluid dan, ff checken wat jhier nu weer aan de hand is!
Gisteren deed hij het nog. Ik ga eens afsluiten en het met firefox proberenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mute?
Bij mij doen ze het alletwee, dus het ligt idd aan die stomme Mac van jou.
Het is een kalmerend masker met kamillequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar gaat een masker niet tegen helpen..dat komt van binnenuit
Alhoewel een masker altijd yummy is..goed plan, ik doe met je mee.
Ik heb met wat kamille gedept om het rustig te houden, maar verder weet ik ook niet wat ik ermee moet. Zal wel wegtrekken denk ik?
@ CO: hp's gaan je wel aan die 300gr helpen heur
Ik heb de verwarming helemaal niet aan nu, want de zon heeft de hele dag in m'n kamer geschenenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:07 schreef kwakveense het volgende:
ik ben zo slim geweest om in mn huisje de verarming in t kader van besparing helemaal uit te zetten.
in 2 kerstdagen is de temperatuur gedaald tot 8 graden hier binnenbibber...
nu als een gek aan t stoken, al een uur, en t is hier inmiddels al 12,5 graad!!!
volgens mij zijn al mijn kamers op t noorden ofzo, en t tocht als de hel, omdat de ventilaieroosters bij de kozijnen stuk zijn. ik heb ze afgeplakt maar t helpt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming helemaal niet aan nu, want de zon heeft de hele dag in m'n kamer geschenen.
Mark loopt zelfs in t-shirt rond.
Dat heet afhalenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, dat je de puntjes eraf haalt
Denk erom hoor! Ik blijf informeren. En niet iets voorzichtigs mompelen tegen die doc he. Desnoods overdrijf je wat, als ze die test maar doen.quote:gaat nou best goed maar ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |