dag allemaal!!
geen tijd om op iedereen te reageren, maar alleen even een snelle

voor de schrik van DML... bah, wat naar...
kerst was lekker ontspannen hier. bij zieke opa op bezoek geweest, samen met mn moeder gekookt, Harry Potter 7 gelezen, love actually gekeken, leuke kerstcadeautjes gekregen
(jamie oliver kookboek, 365 recepten scheurkalender, rundvleeskookboekje (gratis extra kadootje) een boek over stadstuinen en een boek van haruki murakami "what i talk about when i talk about running")
we hebben maar 1 keer ruzie gehad (als in dat ik met de deur knallend en "bekijk t allemaal maar, gatverdamme" roepend naar boven verdween) en ik heb tweede kerstdag 3,75 km hardgelopen

heeeeerlijk
verder heb ik mn icesave geld terug, en ben ik momenteel overlijdensrisicoverzekeiringen aan t uitzoeken

klinkt heel raar, zo met kerst, en zo uit t niks, maar ik regel dat soort dingen liever wel zelf. mn vader is steenhouwer (maakt grafstenen) dus ik weet dat begrafenissen etc. erg duur zijn, en stél dat mij ooit/op jonge leeftijd iets overkomt wil ik niet dat mn ouders er voor op moeten draaien, of later mn gezin....maar goed, ik heb niks gekozen of geregeld, alleen nagedacht over mn wensen...das alvast iets...(ik wil gecremeerd worden trouwens, en verstrooid p de hoge veluwe. helaas voor mn vader...geen steentje....

)
dusch. euhh ben nog bij mn ouders, zo hopelijk naar huis gebracht worden. xx
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.