i agreequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef sjimz het volgende:
Ik kan me nog wel een topic herinneren dat dezelfde strekking had.
Maar ik walg het meeste van Lurling.
Die vuistslag zegt al genoeg.
Waarom dan Nedved?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef mrsjaak2 het volgende:
nedved, redenen bekent neem ik aan? snap ook niet dat die vent fans heeft.
voor suarez bashers: wij zijn blij met 'm!!!
Wat snap je er niet aan?quote:
Tuurlijk zijn jullie blij met hem: hij sleept punten binnen die jullie met normaal voetbal niet kunnen winnen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef mrsjaak2 het volgende:
nedved, redenen bekent neem ik aan? snap ook niet dat die vent fans heeft.
voor suarez bashers: wij zijn blij met 'm!!!
weet ik eigenlijk niet, op de een of andere manier kan ik het van suarez wel verdragenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom dan Nedved?
[..]
Wat snap je er niet aan?
Wat kan je wel van Suarez verdragen en wat niet van Nedved?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet, op de een of andere manier kan ik het van suarez wel verdragen
de welbekende schwalbes, al vind ik nedved nog erger op het gebied van het immiteren van helse pijnen en het letterlijke vragen om kaartenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat kan je wel van Suarez verdragen en wat niet van Nedved?
Ik heb nedved dat nog nooit zien doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:54 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
de welbekende schwalbes, al vind ik nedved nog erger op het gebied van het immiteren van helse pijnen en het letterlijke vragen om kaarten
Denk dat je de rode kaart van Heitinga op het EK 2004 tegen Tsjechie nog wel herinnert.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nedved dat nog nooit zien doen eigenlijk.
Al moet ik wel bekennen dat ik Juve niet zo volg.
dat zal t zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nedved dat nog nooit zien doen eigenlijk.
Al moet ik wel bekennen dat ik Juve niet zo volg.
Jij bent ook wel rancuneus om iemand die zn halve leven op de tribune doorbrengt vanwege blessures een rit op de tribune toe te wensenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robben mag wat mij betreft ook wel een tijdje op de tribune zitten. Ook een jankerig schijnheilig duikerig huftertje.
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef sjutt het volgende:
[..]
Denk dat je de rode kaart van Heitinga op het EK 2004 tegen Tsjechie nog wel herinnert.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef KirkLazarus het volgende:
psv koopt zonder uitzondering klootzakken, volgens mij scouten ze daar echt op kutpersoonlijkheid.
Oh en voor alle Suarez-haters post ik 'm alvast, hebben we dat in ieder geval al gehad:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een hekel aan het hele teamquote:
Eensch: Lulringquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef sjimz het volgende:
Maar ik walg het meeste van Lurling.
Die vuistslag zegt al genoeg.
gerrard??? ben je niet goed?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.
Steven Gerrardquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar als ik aan duikelaars denk dan komen eerder de namen van Figo, Gilardino, Steven Gerrard, Suarez en Farfan op.
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij het Engels voetbal niet goed.
1 noemenswaardige duikquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'
Maar je moet het ook zelf weten, ik vind het geen speler of van te walgen. Verre van zelfs.
Idd, Gerrard is vuil ..quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij het een walgelijke speler vindtquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
1 noemenswaardige duik![]()
En ik zeg nergens dat ik het een walgelijke speler vind
je noemt hem in het topic: welke speler walg je echt vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
1 noemenswaardige duik![]()
En ik zeg nergens dat ik het een walgelijke speler vind
Die eerstequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij het een walgelijke speler vindt
En ja 1!
Nee ik zei dat ik eerder Gerrard dan Nedved als duikelaar zie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
je noemt hem in het topic: welke speler walg je echt van
Mooi voor je knul, je punt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezien
Die tegen Andorra was een dikke schwalbe
Die tegen AC Milan was een dikke schwalbe
Die tegen Sheffield (?) was een hele dikke schwalbe
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die tegen Atletico was een dikke schwalbe, een van de ergste die ik ooit heb gezien
Die tegen Andorra was een dikke schwalbe
Die tegen AC Milan was een dikke schwalbe
Die tegen Sheffield (?) was een hele dikke schwalbe
Ja klopt en nu?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat er meer dan 1 schwalbe instaat.
Dat was inderdaad de meest erge die ik ooit had gezien.quote:
Tja.... Robben kan in principe goed voetballen, maar hij is vaak veels te veel bezig met die onzin van vallen en janken. Als je niet wilt voetballen en alleen maar wilt rollen en acteren, dan hoef ik je ook niet op een voetbalveld te zien. Ik kots op figuren als Robben. En ja, ook wanneer hij het in de finale van een world cup zou doen waarna we winnen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jij bent ook wel rancuneus om iemand die zn halve leven op de tribune doorbrengt vanwege blessures een rit op de tribune toe te wensen
quote:
I rest my casequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'
Maar je moet het ook zelf weten, ik vind het geen speler of van te walgen. Verre van zelfs.
die is inderdaad erg,quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de meest erge die ik ooit had gezien.
Die van Gilardino was ook te erg.
Wat begrijp je niet aan noemenswaardig, knul?quote:
Wat jij wil schatje!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan noemenswaardig, knul?
Ik heb nergens gezegd dat er niet meer duiken in staan, ik vind slechts 1 noemenswaardig.
Als er zoveel rommel uitkomt zoals er uit je toetsenbord komt zal dat nog zwaar worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel doorslikken hè, geen rommel achteraf
[HOMO 2260] Waar allen VREDIG(!)* kerstfeest vieren. Hohohoquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel doorslikken hè, geen rommel achteraf
Ach wat jij wil mop!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er zoveel rommel uitkomt zoals er uit je toetsenbord komt zal dat nog zwaar worden.
Sorry three is a crowdquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
[HOMO 2260] Waar allen VREDIG(!)* kerstfeest vieren. Hohoho
Wat heb je tegen Joegoslaven dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic en Kezman... Om dezelfde reden
De meeste zijn vieze racisten, en ook nog eens vaak extreem nationalistisch.quote:
Oh ja, die was me even ontschoten, onze voetballende 010 hooligan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:09 schreef ub40_bboy het volgende:
oja ook nog danny buijs
Yep. Maar geen achterbakse sukkeltjes, zoals Lurling enz.. Dat vind ik persoonlijk nog veel walgelijker. Maar idd, hard (atteveld) en smerig (gorter) konden ze zeker zijn.. Zal nooit vergeten.. dat vingertje van Gorter bij Van der Doelen in het oog (FCU - Psv).. Remember?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:32 schreef popolon het volgende:
Gorter en Atteveld, dat waren pas echte klootzakken.
Klopt, klootzakken waren het maar niet zo achter de ellebogen als Lurling bijv.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep. Maar geen achterbakse sukkeltjes, zoals Lurling enz.. Dat vind ik persoonlijk nog veel walgelijker. Maar idd, hard (atteveld) en smerig (gorter) konden ze zeker zijn.. Zal nooit vergeten.. dat vingertje van Gorter bij Van der Doelen in het oog (FCU - Psv).. Remember?
Die pingel die hij miste bij z'n afscheid bij FCU.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:35 schreef Twerk het volgende:
Pascal Bosschaart kan ik me ook vreselijk aan ergeren. In zijn Utrecht tijd al een hele modale speler en schaamteloos solliciteren bij Feyenoord. Waar hij vervolgens wekelijks werd weggespeeld.. Toen eindelijk weer naar het niveau waar hij thuishoort (ado, met alle respect) en ook daar vrijwel niets brengen.. Nooit echt ingrijpen en constant achter de feiten aanslenteren... Saillant detail: In 300 wedstrijden heeft de beste man nog nooit een goal kunnen maken.. Zelfs niet per ongeluk ff tegen een balletje aangelopen die erinvloog.. Nee, gewoon 0 goals..
Omg ja. Zo kansloos, zo illustratief voor de voetballer Bosschaart ook. Ik heb ook altijd het idee dat ie elk moment een zenuwinzinking kan krijgen als hij per ongeluk weereens een balletje in de voeten krijgt geschoven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die pingel die hij miste bij z'n afscheid bij FCU.!
Kuijt jah, geweldige spelert om bij je club te hebben maar zoals hij praat stopt hij op z'n 30ste om te beginnen aan zijn afscheidstournee.. Die duurt dan tot z'n 65stequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:21 schreef ub40_bboy het volgende:
ik walg van dirk kuijt.
"Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug. Utrecht is mijn favoriete club ik keer hier zeker terug. Feyenoord is mijn favoriete club, ooit speel ik weer voor Feyenoord."
Heb'em nooit horen zeggen dat'ie terug wil in Oranje?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef rompompom het volgende:
Momenteel heb ik Hofland niet echt hoog zitten. Alleen maar geblesseerd en maar blaten dat-ie terug wil in oranje. En als-ie al speelt is dat wel zo walgelijk slecht, dat het eigenlijk meer naar medelijden gaat dan naar antipathie.
Qua trainers krijg ik ontzettende jeuk van Stevens trouwens. Die stem, huuuuu.
Di Canioquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste zijn vieze racisten, en ook nog eens vaak extreem nationalistisch.
Lazovic
Paolo di Canio (Vies mannetje)
Rooney
Beckham
Liever dit als een matennaaier die om kaarten gaat vragen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:14 schreef Twerk het volgende:
Henk Timmer (chronische zelfoverschatting + theatraal)
Hofland (wijzen, wijs doen, nogeens wijzen, veel praten en spelen als een zak hooi)
Suarez + Lurling (matennaaiers + aanstellerige mannetjes)
Guijo-Velasco.. Een hitergroet uitbrengen op een voetbalveld...Too bad. ==>
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Richard K.
Waarom de Guzman en NKufo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:47 schreef denthemen het volgende:
Van Bommel, Guzman, , N'Kufo , Nicky Hofs, Soll Campbell en er zullen er vast nog wel wat bij komen
Hun provocerende juichen richting de Ajax fansquote:
Nee.quote:
Lekker boeiend. Ik kan het ook waarderen wanneer Ajacieden in de Kuip los gaan voor een Feyenoord vak. Als ik zou scoren in tegen een gehate club zou ik ook provoceren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hun provocerende juichen richting de Ajax fans
Volgens mij doet ie dat niet. Ben geen fan van m en zijn spel (als Feyenoorder) maar dat kun je hem niet verwijten hoor!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef rompompom het volgende:
Momenteel heb ik Hofland niet echt hoog zitten. Alleen maar geblesseerd en maar blaten dat-ie terug wil in oranje. En als-ie al speelt is dat wel zo walgelijk slecht, dat het eigenlijk meer naar medelijden gaat dan naar antipathie.
Qua trainers krijg ik ontzettende jeuk van Stevens trouwens. Die stem, huuuuu.
quote:Hofland: "Ik heb niets te zoeken in Oranje"
Zaterdag 5 april 12:40 - Jasper Wiss
Hofland: "Ik heb niets te zoeken in Oranje"
Foto: Jeroen Kemp
Europees kampioenschap 2008 - Kevin Hofland is niet met zijn gedachte bij het aanstaande Europees kampioenschap. De verdediger maakt zichzelf geen illusies over een uitnodiging voor het Nederlands Elftal. De zevenvoudig-international kwam bijna vier jaar geleden voor het laatst in actie voor Oranje. Tegen Zweden speelde hij in augustus 2004 zijn laatste interland. Voor Marco van Basten was het zijn debuut als bondscoach.
Daarna speelde de speler van Feyenoord geen minuut meer voor Oranje. Hij verwacht ook niet dat hier onder Van Basten snel verandering in zal komen. “Gepasseerd voel ik me al lang niet meer", zegt de mandekker in AD/Sportwereld. "Daarvoor is het te lang geleden dat ik erbij zat.”
Volgens Hofland zelf is het ook terecht dat hij niet uitgenodigd wordt. “Ik ben heel realistisch: op dit moment heb ik helemaal niets in Oranje te zoeken. Absoluut niet.” Dit komt vooral vanwege zijn zwakke seizoensstart, weet de Limburger. “Voor het Nederlands elftal moet je over een langere periode goed presteren. Dat heb ik niet gedaan. Verre van. Ik heb in die periode gewoon heel slecht gespeeld, klaar.”
http://www.voetbalcourant.nl/pagina/archief/18505
Dirk gaat echt nooit voor Katwijk spelen hoor...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:21 schreef ub40_bboy het volgende:
ik walg van dirk kuijt.
"Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug. Utrecht is mijn favoriete club ik keer hier zeker terug. Feyenoord is mijn favoriete club, ooit speel ik weer voor Feyenoord."
Ik kan er ook van genieten ja, maar dan kan ik toch nog wel een hekel hebben aan de spelers die het richting de Ajax fans doen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Fides het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik kan het ook waarderen wanneer Ajacieden in de Kuip los gaan voor een Feyenoord vak. Als ik zou scoren in tegen een gehate club zou ik ook provoceren.
of ijsselmeervogels of hoe die lelijke clubs van kuijt ook maar heten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dirk gaat echt nooit voor Katwijk spelen hoor...
En Danny Buijs ook veel genoemd, terwijl het zo'n aardige jongen is.
Dat is het hem nou juist. Hij is een jongen en wil zich bewijzen als manquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef methodmich het volgende:
En Danny Buijs ook veel genoemd, terwijl het zo'n aardige jongen is.
Haha, ach, op het veld wil hij wel eens wat overdrijven in zijn acties inderdaad. Maar als hij puur dienend zou spelen in een draaiend team, mwah, dan is ie best okee hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist. Hij is een jongen en wil zich bewijzen als man
Ik doelde meer op de opmerking van Davids na Feyenoord - Ajaxquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, ach, op het veld wil hij wel eens wat overdrijven in zijn acties inderdaad. Maar als hij puur dienend zou spelen in een draaiend team, mwah, dan is ie best okee hoor.
Ja, toen ging hij ook overdrijven in zijn pogingen Davids te schoppen / te stoppen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de opmerking van Davids na Feyenoord - Ajax
Weet eigenlijk niet waarom, maar heb me altijd al aan hem lopen irriteren. En nu zie ik die kop van hem nog vaker op eredivisielive bij een promotiefilmpje, dat was de druppel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En waarom Swerts, venom?
Ik vind het ook een kutventje eigenlijk. Weet niet goed waarom, het is geen type voor schwalbes ofzo volgens mij. Dat ie dan Berbatov noemt snap ik weer niet, mooiere voetballers om naar te kijken zijn er niet als dat soort types, bovendien maakt hij nooit een overtreding en zelden een schwalbe.quote:
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hij heeft omtrent het hele Oranje-B verhaal gezegd dat hij dat wilde gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij Van Marwijk richting het WK 2010.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat niet. Ben geen fan van m en zijn spel (als Feyenoorder) maar dat kun je hem niet verwijten hoor!
[..]
Ik erger me aan zijn gedrag in het veld. Hij probeert stoer en als leider over te komen maar dat lukt totaal niet. Maakt hij een fout dan durft hij nog te zeuren op anderen ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
Waarom nou weer Vermaelen. Is een hartstikke, lieve Belg.
Is dat die foto van het Putas moment in Madrid?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dat die foto van het Putas moment in Madrid?
En waarom mag dat niet? Een voetballer mag toch een streven hebben? Hij heeft ook duidelijk gezegd dat hij daar op dit moment totaal niet voor in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hij heeft omtrent het hele Oranje-B verhaal gezegd dat hij dat wilde gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij Van Marwijk richting het WK 2010.
Edit: Bingo! Zie hier!
Voor zo iemand kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben,, die vent kan eigenlijk niks, heeft krukken nodig om te lopen,, en zonder krukken loopt ie per ongeluk tegen een bal aan, die dan altijd in het doel belandt.. om vervolgens spontaan klaar te komen,, want daar draait het om,, scoren is de orgamse van sporten,,quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef trifko het volgende:
alleen al het gejuich na een doelpunt van deze spaghettivleermuis word ik al misselijk..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:16 schreef DAMH het volgende:
[..]
Voor zo iemand kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben,, die vent kan eigenlijk niks, heeft krukken nodig om te lopen,, en zonder krukken loopt ie per ongeluk tegen een bal aan, die dan altijd in het doel belandt.. om vervolgens spontaan klaar te komen,, want daar draait het om,, scoren is de orgamse van sporten,,
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef trifko het volgende:
alleen al het gejuich na een doelpunt van deze spaghettivleermuis word ik al misselijk..
[ afbeelding ]
Je weet dat het de bedoeling bij voetbal is om te scoren he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die goal tegen Ajax vergeef ik hem ook nooit meer
Ik was nog iemand vergeten. Micheal Dingsdag: een achterbakse jankbek die pretendeert een leider te zijn. Overschat zichzelf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef The_Verve het volgende:
Henk Timmer. Reden: zijn zelfoverschatting.
Bruno Silva. Gewoon een hoer.
Onzin! Gewoon een goede voetballer en doet nooit wat vervelends.quote:
Wat is er mis met Johnny?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef TvhN het volgende:
Walgen gaat te ver, maar ik ben niet zo'n fan van:
- Frankel;
- Lurling;
- Lucius;
- Guijo-Velasco;
- Heitinga;
- Van Bommel.
Hehequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je weet dat het de bedoeling bij voetbal is om te scoren he?
Dit is sarcastisch toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef pos het volgende:
Onzin! Gewoon een goede voetballer en doet nooit wat vervelends.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef alors het volgende:
Suarez natuurlijk, als ik zijn kop zie, krijg ik spontaan zin om die tanden van hem eens flink zn keel in te rammen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef alors het volgende:
Suarez natuurlijk, als ik zijn kop zie, krijg ik spontaan zin om die tanden van hem eens flink zn keel in te rammen.
Dit heb ik even gemist, denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen voetballer, dat is een crimineel sex en vuurwerk delinquentquote:
Jeremies heeft echt zo'n duits hoofd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef trifko het volgende:
2 vliegen in 1 klap, Sinisa Mihajlovic en Jens Jeremies..
[ afbeelding ]
Per ongeluk schijnt ie ook nog weleens een balletje te trappen.. Niet dat het enig effect sorteert.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is geen voetballer, dat is een crimineel sex en vuurwerk delinquent
Familie van Stevie Me ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach wat jij wil mop!
Bestempel jij een andere mening lekker als rommel
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik vind het alleen onbegrijpelijk en sneu dat hij er überhaupt aan durft te denken met het niveau dat-ie haalt. Ronduit meelijwekkend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet? Een voetballer mag toch een streven hebben? Hij heeft ook duidelijk gezegd dat hij daar op dit moment totaal niet voor in aanmerking komt.
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven. Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Bij sommige namen vraag ik me echt af hoe je daar in hemelsnaam een eversie tegen kan ontwikkelen. Ik bedoel: Sander van Gessel, Alfred Schreuder, Penders....dat zijn toch gewoon totaal onopvallende voetballers?
Gaarne dan ook uw keuzes beargumenteren!
Tsja, hij heeft dat niveau ooit wel gehaald, dus hij hoopt dat het ergens ver weggestopt nog aanwezig is. Dat vind ik wel een verschil met spelers die echt nooit wat gepresteerd hebben en toch denken de beste te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:53 schreef rompompom het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik vind het alleen onbegrijpelijk en sneu dat hij er überhaupt aan durft te denken met het niveau dat-ie haalt. Ronduit meelijwekkend.
Ok, dan sta je er denk ik dichter op dan ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven.
Dan kan je de halve eredivisie wel hatenquote:Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.
Dan heb je vast ook een hekel aan Paul Matthijs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven. Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.
Danny Buys jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef thewishmaster het volgende:
Tot mijn grote verbazing moet ik dan weer toegeven dat er bij aartsrivaal Feyenoord niemand rondloopt waaraan ik me kan ergeren. Of het moet Danny Buys zijn, maar die speelt niet al te vaak meer.
Davids zette hem toen een keer na een wedstrijd Ajax-Feyenoord ongelooflijk voor lul toen hij zei dat er wel vaker jongetjes waren die zich tegen hem wilden bewijzen.quote:
OMG ik vergeet de belangrijkste: RONALDO!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic en Kezman... Om dezelfde reden
Gatusso is juist een held. Er schuilt gewoon een enorm ruige Ier in die ventquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
- Alle Italiaanse voetballers (Inzaghi, Totti, Gattuso, Pirlo etc.)
De Portugezen alweer vergeten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
- Lazovic
- Tomasson
- Barton
- Lulring
Dat zijn de namen die direct in me opkomen.
Maniche, Deco, Scolari, etc.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Portugezen alweer vergeten?
Die zou inderdaad zo aan dat lijstje toegevoegd kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook een hekel aan Paul Matthijs.
Viel opzich wel mee. Kreeg af en toe een minimaal duwtje en dan gelijk naar de scheidsrechter kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Was hij vandaag ook weer op dreef?
Inderdaad. 2e Mark van Bommel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kots op Schaars. Wel de stoere jongen uithangen qua uitdelen, maar bij elk tikje ligt hij te janken. Ik gun hem nog wel een keer zo'n zware blessure.
quote:Lurling moet mogelijk onder het mes
Anthony Lurling moet wellicht worden geopereerd, zo meldt Omroep Brabant vrijdagavond. De aanvaller van NAC Breda heeft waarschijnlijk vorige week tegen Vitesse (2-0 winst) een scheurtje in zijn buikvlies opgelopen. Lurling houdt eerst een week absolute rust, waarna wordt bekeken of een operatie noodzakelijk zal zijn. Vrijdag speelde hij wel op pijnstillers en medicijnen mee in de uitwedstrijd tegen Feyenoord (3-1 verlies), maar werd twintig minuten voor het eindsignaal bij een 3-0 achterstand door coach Robert Maaskant van het veld gehaald.
Het is voor de geboren Bosschenaar mogelijk de tweede persoonlijke tegenslag van het lopende seizoen. De aanvaller werd eerder vier wedstrijden geschorst nadat hij FC Twente-speler Niels Wellenberg in diens buik sloeg. De voormalig speler van onder andere Feyenoord was tot dusverre drie keer trefzeker, onder meer tegen Vitesse.
Dat is een van de triestere opmerkingen ooit. Davids werd die wedstrijd helemaal dolgetikt door Vincken en in mindere mate Buijs. Was alleen maar aan het natrappen en opstootjes aan het veroorzaken. Buijs is absoluut een kneus, maar deze opmerking was zo misplaatst.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Davids zette hem toen een keer na een wedstrijd Ajax-Feyenoord ongelooflijk voor lul toen hij zei dat er wel vaker jongetjes waren die zich tegen hem wilden bewijzen.
Davids was niet best die wedstrijd en sowieso de laatste 1,5 jaar bij Ajax, maar dolgetikt worden door Buys? Overdrijven is een vak natuurlijk. De wedstrijd eindigde in 4-1. Vincken was die wedstrijd wel op dreef, maar dat kan niet anders met Urby als directe tegenstander.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat is een van de triestere opmerkingen ooit. Davids werd die wedstrijd helemaal dolgetikt door Vincken en in mindere mate Buijs. Was alleen maar aan het natrappen en opstootjes aan het veroorzaken. Buijs is absoluut een kneus, maar deze opmerking was zo misplaatst.
Maar goed Davids de laatste jaren is sowieso:.
Verder respect voor zijn carriere.
[Per Seconde Wijzer-mode on]quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat is een van de triestere opmerkingen ooit. Davids werd die wedstrijd helemaal dolgetikt door Vincken en in mindere mate Buijs. Was alleen maar aan het natrappen en opstootjes aan het veroorzaken. Buijs is absoluut een kneus, maar deze opmerking was zo misplaatst.
Maar goed Davids de laatste jaren is sowieso:.
Verder respect voor zijn carriere.
Stijn Vreeven. Zachtgekookt eitje buiten het veld.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe hij heette maar die over het paard getilde Indiaan van FC Utrecht, later Vitese ofzo
Beter dan een zachtgekookt eitje binnen het veld, zoals de gehele selectie van Feyenoordquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef Kopbal het volgende:
Stijn Vreeven. Zachtgekookt eitje buiten het veld.
Zo kun je alles wel op Feyenoord gaan betrekken, maar wat heeft het voor zin in een topic als deze?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Beter dan een zachtgekookt eitje binnen het veld, zoals de gehele selectie van Feyenoord
Ja, maar dat is toch juist heel voorbeeldig. Als hij buiten het veld ook zo deed, zat hij nu in een TBS-inrichtingquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel op Feyenoord gaan betrekken, maar wat heeft het voor zin in een topic als deze?
Doelde er meer op dat hij af en toe echt een viezerik kon zijn in het veld en eigenlijk altijd wel agressief was.
Toen werd hij een keer geinterviewd op TV bleek het een hele correcte en lieve man te zijn met een voorliefde voor Indianen
Nog een Van der Kruijs-hater?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Kan me herinneren dat Michael van der Kruijs in zijn eredivisie-periode (Zwolle?) eens drie rode kaarten in drie opeenvolgende wedstrijden had gefixed door vijandige elleboogstoten te simuleren.
[ afbeelding ]
Tsja, ben je dan een lul of een genie?
Het valt me al mee dat er twee mensen zijn die hem kennenquote:
3. En hij speelde bij de Graafschap toen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat er twee mensen zijn die hem kennen
Ik kwam al met hem op pagina #1!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ook jarenlang een hekel gehad aan Michael van der Kruis van De Graafschap. Hij had ooit een hele vieze naaiactie naar Mido toe en was ook niet vies van een overtreding.
Scheidsrechters doen dit ook vaak! Maarja dat is een ander topic...quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:36 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik walg trouwens ook van types die voor de camera beweren iemand niet geslagen te hebben, terwijl de beelden tijdens het interview van 6 verschillende hoeken voorbij komen. Krijg je van die dingen als 'hij liep tegen m'n arm op'.
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
- Lazovic
- Danny Buijs
- Etc.
- Barton
- Lurling
- Nani
- Figo
Demy heeft dat net zo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kots op Schaars. Wel de stoere jongen uithangen qua uitdelen, maar bij elk tikje ligt hij te janken. Ik gun hem nog wel een keer zo'n zware blessure.
Ik kan me nog herinneren dat er in een stadion een spandoek hing met de tekst: Van der Kruis, het zal je maat maar wezen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Kan me herinneren dat Michael van der Kruijs in zijn eredivisie-periode (Zwolle?) eens drie rode kaarten in drie opeenvolgende wedstrijden had gefixed door vijandige elleboogstoten te simuleren.
Stijn Vreven is een cultheldquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe hij heette maar die over het paard getilde Indiaan van FC Utrecht, later Vitese ofzo
Jammer dat ie niet kon voetballenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Stijn Vreven is een cultheld
Vinnie Jones.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef tong80 het volgende:
Die speler die enkels brak uit Wales en ooit aanvoerder was tegen Nederland en met 5-0 verloor. Hij kon niet voetballen maar sommigen noemen hem een held. Het was een loser die later door zijn kop nog in films ging spelen hetgeen ie ook niet kon.
Hat zal je voetbalheld maar zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Vinnie Jones.
Hij heeft ook een paar goede filmrollen op zijn naam staan inderdaad. Acteren kan ie dus ook.
Houthakker met een voetbaltunue aanquote:
Wel een houthakker met een FA-Cup op zijn palmares...quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Houthakker met een voetbaltunue aan
Beetje raar. Jullie haten lurling. Maar over Suarez zeggen jullie niks en als ik die lopende drol een wedstrijd tegen mij clubje zie voetballen, dan zie ik die gozer de meest smerige overtredingen maken. Elleboogjes, natrappen enz. EN regelmatig zien we hem dat ook doen op tv. Maar die lopende drol komt er steeds meeweg om dat de knvb niks tegen ajaxspelers durft of wil doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eensch: Lulring![]()
![]()
Verder vind ik Lucius ook maar een eikel
Dat is toch met iedereen zo? Van Bommel wordt ook door veel Ajacieden gehaat. En psv-ers lopen weg met hem. Overigens heb ik niet zo snel een hekel aan spelers. Danny Buijs vind ik een kneus en Stijn Schaars mag van mij ook een afgescheurde knieband krijgen, maar verder boeit het me niet zoveel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Beetje raar. Jullie haten lurling. Maar over Suarez zeggen jullie niks en als ik die lopende drol een wedstrijd tegen mij clubje zie voetballen, dan zie ik die gozer de meest smerige overtredingen maken. Elleboogjes, natrappen enz. EN regelmatig zien we hem dat ook doen op tv. Maar die lopende drol komt er steeds meeweg om dat de knvb niks tegen ajaxspelers durft of wil doen.
of te wel. Ik walg van Suarez.
Niks raars aan hoor. Suarez is een Fenomenale voetballer met wat mindere trekjes. Lurling is een lul die af en toe tegen een balletje traptquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Beetje raar. Jullie haten lurling. Maar over Suarez zeggen jullie niks en als ik die lopende drol een wedstrijd tegen mij clubje zie voetballen, dan zie ik die gozer de meest smerige overtredingen maken. Elleboogjes, natrappen enz. EN regelmatig zien we hem dat ook doen op tv. Maar die lopende drol komt er steeds meeweg om dat de knvb niks tegen ajaxspelers durft of wil doen.
of te wel. Ik walg van Suarez.
Hoe kan je in godsnaam een hekel hebben aan Pirlo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
- Lazovic
- Tomasson
- Barton
- Lulring
Aan deze joker heb ik dus echt een poephekel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:36 schreef DemonCleaner het volgende:
Keown (ex-houthakker)...er zijn er teveel om op te noemen
Ja, dat begrijp ik dus ook niet, zoals wel bij meer namen hier. Pirlo doet echt geen vlieg kwaad, naait nooit een kaart aan, breekt geen benen. Gewoon een introvert genie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe kan je in godsnaam een hekel hebben aan Pirlo?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:31 schreef Kopbal het volgende:
Was dat niet bij de Graafschap.
Ik had vroeger echt een bloedhekel aan Richard Witschge, de rede zal bekend zijn.
Mwah, matige voetballer, hij deed het in een jaar waarin het niet zo handig van hem was én hij zei achteraf dat het hij het niet bewust deed.quote:
Hij was alles behalve een matige voetballer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, matige voetballer, hij deed het in een jaar waarin het niet zo handig van hem was én hij zei achteraf dat het hij het niet bewust deed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een actie
Ik vond het altijd een matige voetballer. Maar ik ben dan ook niet echt objectief.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij was alles behalve een matige voetballer.
Had alleen niet de mentaliteit in het begin van zijn carriere.
ach zulke belachelijke overtredingen worden in de helft van de wedstrijden wel gemaakt. hij had alleen de 'pech' dat hij iemand invalide schopte. blijft natuurlijk een belachelijke actie, maar die worden er wel meer gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
- Bouaouzan![]()
![]()
Die mag van mij nog steeds doormidden worden geschopt.
Dat is inderdaad een walgelijke voetballer en ik wist het al voor de wedstrijd tegen Twente.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:26 schreef Sieps het volgende:
Rafinha
Ik had nog nooit zo op hem gelet eigenlijk maar na Twente - Schalke mag die man van mij nooit meer op de voetbalvelden verschijnen, bah
Legendarischquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een actie
Volgens mij moet zelfs z'n grootste vijand toegeven dat Witschge een zeer begenadigde voetballer was. Perfecte balbehandeling, techniek, inzicht en een linker waar je stil van wordt. Van dat soort spelers kan je er niet genoeg hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik vond het altijd een matige voetballer. Maar ik ben dan ook niet echt objectief.
Hij had wel gelijk, Ajax heeft altijd een grote bek maar winnen doen ze niks meer. En dan die nieuwe directeur die zegt dat Ajax nog wel de CL kan winnen, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Daarnaast heb ik echt een hekel aan Affelay. Zijn speech na de kampioenswedstrijd over Ajax met hun grote bek blabla sloeg echt helemaal nergens op.
Wimbledon F.C. "The Crazy Gang"quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wel een houthakker met een FA-Cup op zijn palmares...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:40 schreef ES57 het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk, Ajax heeft altijd een grote bek maar winnen doen ze niks meer. En dan die nieuwe directeur die zegt dat Ajax nog wel de CL kan winnen, ik bedoel maar.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef tong80 het volgende:
Die speler die enkels brak uit Wales en ooit aanvoerder was tegen Nederland en met 5-0 verloor. Hij kon niet voetballen maar sommigen noemen hem een held. Het was een loser die later door zijn kop nog in films ging spelen hetgeen ie ook niet kon.
Moraalridder-alert.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef Yozzz het volgende:
Patrick Pothuizen, in elke willekeurige wedstrijd van Vitesse. Wát is die man een schoft, en wat verdient hij zo'n geweldig beroep niet.
Care.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze constructieve en toevoegende bijdrage.
Terug aan de ketting, kreng!
Ook hoor van Nec supporters ook eigenlijk alleen maar goede verhalen. Echte gangmaker daar in Nijmegen en ook relax tegenover de supporters. Dat hij soms een actje opvoert in een derby is voor bepaalde tere zieltjes blijkbaar onverteerbaar.. Ik denk dat hij daar wel mee kan levenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Pothuizen een leuke gast. Ooit een pilsje met hem gedronken.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik hoor van Nec supporters ook eigenlijk alleen maar goede verhalen. Echte gangmaker daar in Nijmegen en ook relax tegenover de supporters. Dat hij soms een actje opvoert in een derby is voor bepaalde tere zieltjes blijkbaar onverteerbaar.. Ik denk dat hij daar wel mee kan leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |