Hehequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je weet dat het de bedoeling bij voetbal is om te scoren he?
Dit is sarcastisch toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef pos het volgende:
Onzin! Gewoon een goede voetballer en doet nooit wat vervelends.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef alors het volgende:
Suarez natuurlijk, als ik zijn kop zie, krijg ik spontaan zin om die tanden van hem eens flink zn keel in te rammen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef alors het volgende:
Suarez natuurlijk, als ik zijn kop zie, krijg ik spontaan zin om die tanden van hem eens flink zn keel in te rammen.
Dit heb ik even gemist, denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen voetballer, dat is een crimineel sex en vuurwerk delinquentquote:
Jeremies heeft echt zo'n duits hoofd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef trifko het volgende:
2 vliegen in 1 klap, Sinisa Mihajlovic en Jens Jeremies..
[ afbeelding ]
Per ongeluk schijnt ie ook nog weleens een balletje te trappen.. Niet dat het enig effect sorteert.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is geen voetballer, dat is een crimineel sex en vuurwerk delinquent
Familie van Stevie Me ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach wat jij wil mop!
Bestempel jij een andere mening lekker als rommel
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik vind het alleen onbegrijpelijk en sneu dat hij er überhaupt aan durft te denken met het niveau dat-ie haalt. Ronduit meelijwekkend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet? Een voetballer mag toch een streven hebben? Hij heeft ook duidelijk gezegd dat hij daar op dit moment totaal niet voor in aanmerking komt.
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven. Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Bij sommige namen vraag ik me echt af hoe je daar in hemelsnaam een eversie tegen kan ontwikkelen. Ik bedoel: Sander van Gessel, Alfred Schreuder, Penders....dat zijn toch gewoon totaal onopvallende voetballers?
Gaarne dan ook uw keuzes beargumenteren!
Tsja, hij heeft dat niveau ooit wel gehaald, dus hij hoopt dat het ergens ver weggestopt nog aanwezig is. Dat vind ik wel een verschil met spelers die echt nooit wat gepresteerd hebben en toch denken de beste te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:53 schreef rompompom het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik vind het alleen onbegrijpelijk en sneu dat hij er überhaupt aan durft te denken met het niveau dat-ie haalt. Ronduit meelijwekkend.
Ok, dan sta je er denk ik dichter op dan ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven.
Dan kan je de halve eredivisie wel hatenquote:Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.
Dan heb je vast ook een hekel aan Paul Matthijs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven. Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |