Hoezo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Richard K.
Waarom de Guzman en NKufo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:47 schreef denthemen het volgende:
Van Bommel, Guzman, , N'Kufo , Nicky Hofs, Soll Campbell en er zullen er vast nog wel wat bij komen
Hun provocerende juichen richting de Ajax fansquote:
Nee.quote:
Lekker boeiend. Ik kan het ook waarderen wanneer Ajacieden in de Kuip los gaan voor een Feyenoord vak. Als ik zou scoren in tegen een gehate club zou ik ook provoceren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hun provocerende juichen richting de Ajax fans
Volgens mij doet ie dat niet. Ben geen fan van m en zijn spel (als Feyenoorder) maar dat kun je hem niet verwijten hoor!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef rompompom het volgende:
Momenteel heb ik Hofland niet echt hoog zitten. Alleen maar geblesseerd en maar blaten dat-ie terug wil in oranje. En als-ie al speelt is dat wel zo walgelijk slecht, dat het eigenlijk meer naar medelijden gaat dan naar antipathie.
Qua trainers krijg ik ontzettende jeuk van Stevens trouwens. Die stem, huuuuu.
quote:Hofland: "Ik heb niets te zoeken in Oranje"
Zaterdag 5 april 12:40 - Jasper Wiss
Hofland: "Ik heb niets te zoeken in Oranje"
Foto: Jeroen Kemp
Europees kampioenschap 2008 - Kevin Hofland is niet met zijn gedachte bij het aanstaande Europees kampioenschap. De verdediger maakt zichzelf geen illusies over een uitnodiging voor het Nederlands Elftal. De zevenvoudig-international kwam bijna vier jaar geleden voor het laatst in actie voor Oranje. Tegen Zweden speelde hij in augustus 2004 zijn laatste interland. Voor Marco van Basten was het zijn debuut als bondscoach.
Daarna speelde de speler van Feyenoord geen minuut meer voor Oranje. Hij verwacht ook niet dat hier onder Van Basten snel verandering in zal komen. “Gepasseerd voel ik me al lang niet meer", zegt de mandekker in AD/Sportwereld. "Daarvoor is het te lang geleden dat ik erbij zat.”
Volgens Hofland zelf is het ook terecht dat hij niet uitgenodigd wordt. “Ik ben heel realistisch: op dit moment heb ik helemaal niets in Oranje te zoeken. Absoluut niet.” Dit komt vooral vanwege zijn zwakke seizoensstart, weet de Limburger. “Voor het Nederlands elftal moet je over een langere periode goed presteren. Dat heb ik niet gedaan. Verre van. Ik heb in die periode gewoon heel slecht gespeeld, klaar.”
http://www.voetbalcourant.nl/pagina/archief/18505
Dirk gaat echt nooit voor Katwijk spelen hoor...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:21 schreef ub40_bboy het volgende:
ik walg van dirk kuijt.
"Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug. Utrecht is mijn favoriete club ik keer hier zeker terug. Feyenoord is mijn favoriete club, ooit speel ik weer voor Feyenoord."
Ik kan er ook van genieten ja, maar dan kan ik toch nog wel een hekel hebben aan de spelers die het richting de Ajax fans doen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Fides het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik kan het ook waarderen wanneer Ajacieden in de Kuip los gaan voor een Feyenoord vak. Als ik zou scoren in tegen een gehate club zou ik ook provoceren.
of ijsselmeervogels of hoe die lelijke clubs van kuijt ook maar heten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dirk gaat echt nooit voor Katwijk spelen hoor...
En Danny Buijs ook veel genoemd, terwijl het zo'n aardige jongen is.
Dat is het hem nou juist. Hij is een jongen en wil zich bewijzen als manquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef methodmich het volgende:
En Danny Buijs ook veel genoemd, terwijl het zo'n aardige jongen is.
Haha, ach, op het veld wil hij wel eens wat overdrijven in zijn acties inderdaad. Maar als hij puur dienend zou spelen in een draaiend team, mwah, dan is ie best okee hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist. Hij is een jongen en wil zich bewijzen als man
Ik doelde meer op de opmerking van Davids na Feyenoord - Ajaxquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, ach, op het veld wil hij wel eens wat overdrijven in zijn acties inderdaad. Maar als hij puur dienend zou spelen in een draaiend team, mwah, dan is ie best okee hoor.
Ja, toen ging hij ook overdrijven in zijn pogingen Davids te schoppen / te stoppen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de opmerking van Davids na Feyenoord - Ajax
Weet eigenlijk niet waarom, maar heb me altijd al aan hem lopen irriteren. En nu zie ik die kop van hem nog vaker op eredivisielive bij een promotiefilmpje, dat was de druppel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En waarom Swerts, venom?
Ik vind het ook een kutventje eigenlijk. Weet niet goed waarom, het is geen type voor schwalbes ofzo volgens mij. Dat ie dan Berbatov noemt snap ik weer niet, mooiere voetballers om naar te kijken zijn er niet als dat soort types, bovendien maakt hij nooit een overtreding en zelden een schwalbe.quote:
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hij heeft omtrent het hele Oranje-B verhaal gezegd dat hij dat wilde gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij Van Marwijk richting het WK 2010.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat niet. Ben geen fan van m en zijn spel (als Feyenoorder) maar dat kun je hem niet verwijten hoor!
[..]
Ik erger me aan zijn gedrag in het veld. Hij probeert stoer en als leider over te komen maar dat lukt totaal niet. Maakt hij een fout dan durft hij nog te zeuren op anderen ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
Waarom nou weer Vermaelen. Is een hartstikke, lieve Belg.
Is dat die foto van het Putas moment in Madrid?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dat die foto van het Putas moment in Madrid?
En waarom mag dat niet? Een voetballer mag toch een streven hebben? Hij heeft ook duidelijk gezegd dat hij daar op dit moment totaal niet voor in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hij heeft omtrent het hele Oranje-B verhaal gezegd dat hij dat wilde gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij Van Marwijk richting het WK 2010.
Edit: Bingo! Zie hier!
Voor zo iemand kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben,, die vent kan eigenlijk niks, heeft krukken nodig om te lopen,, en zonder krukken loopt ie per ongeluk tegen een bal aan, die dan altijd in het doel belandt.. om vervolgens spontaan klaar te komen,, want daar draait het om,, scoren is de orgamse van sporten,,quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef trifko het volgende:
alleen al het gejuich na een doelpunt van deze spaghettivleermuis word ik al misselijk..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:16 schreef DAMH het volgende:
[..]
Voor zo iemand kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben,, die vent kan eigenlijk niks, heeft krukken nodig om te lopen,, en zonder krukken loopt ie per ongeluk tegen een bal aan, die dan altijd in het doel belandt.. om vervolgens spontaan klaar te komen,, want daar draait het om,, scoren is de orgamse van sporten,,
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef trifko het volgende:
alleen al het gejuich na een doelpunt van deze spaghettivleermuis word ik al misselijk..
[ afbeelding ]
Je weet dat het de bedoeling bij voetbal is om te scoren he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die goal tegen Ajax vergeef ik hem ook nooit meer
Ik was nog iemand vergeten. Micheal Dingsdag: een achterbakse jankbek die pretendeert een leider te zijn. Overschat zichzelf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef The_Verve het volgende:
Henk Timmer. Reden: zijn zelfoverschatting.
Bruno Silva. Gewoon een hoer.
Onzin! Gewoon een goede voetballer en doet nooit wat vervelends.quote:
Wat is er mis met Johnny?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef TvhN het volgende:
Walgen gaat te ver, maar ik ben niet zo'n fan van:
- Frankel;
- Lurling;
- Lucius;
- Guijo-Velasco;
- Heitinga;
- Van Bommel.
Hehequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je weet dat het de bedoeling bij voetbal is om te scoren he?
Dit is sarcastisch toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef pos het volgende:
Onzin! Gewoon een goede voetballer en doet nooit wat vervelends.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef alors het volgende:
Suarez natuurlijk, als ik zijn kop zie, krijg ik spontaan zin om die tanden van hem eens flink zn keel in te rammen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef alors het volgende:
Suarez natuurlijk, als ik zijn kop zie, krijg ik spontaan zin om die tanden van hem eens flink zn keel in te rammen.
Dit heb ik even gemist, denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen voetballer, dat is een crimineel sex en vuurwerk delinquentquote:
Jeremies heeft echt zo'n duits hoofd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef trifko het volgende:
2 vliegen in 1 klap, Sinisa Mihajlovic en Jens Jeremies..
[ afbeelding ]
Per ongeluk schijnt ie ook nog weleens een balletje te trappen.. Niet dat het enig effect sorteert.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:55 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is geen voetballer, dat is een crimineel sex en vuurwerk delinquent
Familie van Stevie Me ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach wat jij wil mop!
Bestempel jij een andere mening lekker als rommel
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik vind het alleen onbegrijpelijk en sneu dat hij er überhaupt aan durft te denken met het niveau dat-ie haalt. Ronduit meelijwekkend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet? Een voetballer mag toch een streven hebben? Hij heeft ook duidelijk gezegd dat hij daar op dit moment totaal niet voor in aanmerking komt.
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven. Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Bij sommige namen vraag ik me echt af hoe je daar in hemelsnaam een eversie tegen kan ontwikkelen. Ik bedoel: Sander van Gessel, Alfred Schreuder, Penders....dat zijn toch gewoon totaal onopvallende voetballers?
Gaarne dan ook uw keuzes beargumenteren!
Tsja, hij heeft dat niveau ooit wel gehaald, dus hij hoopt dat het ergens ver weggestopt nog aanwezig is. Dat vind ik wel een verschil met spelers die echt nooit wat gepresteerd hebben en toch denken de beste te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:53 schreef rompompom het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag. Ik vind het alleen onbegrijpelijk en sneu dat hij er überhaupt aan durft te denken met het niveau dat-ie haalt. Ronduit meelijwekkend.
Ok, dan sta je er denk ik dichter op dan ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven.
Dan kan je de halve eredivisie wel hatenquote:Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.
Dan heb je vast ook een hekel aan Paul Matthijs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Van Gessel en Schreuder vind ik echt van die spelers die zichzelf als leiders/dragers van een team vinden, en zelfs zo gezien worden door trainers etc. terwijl het gewoon kutspelers zijn die het spel vertragen en enkel stomme balletjes breed geven. Daarnaast zijn het beide ook pure broodvoetballers die alleen bovenmodaal lijken/leken bij degradatiekandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |