Ik erger me aan zijn gedrag in het veld. Hij probeert stoer en als leider over te komen maar dat lukt totaal niet. Maakt hij een fout dan durft hij nog te zeuren op anderen ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
Waarom nou weer Vermaelen. Is een hartstikke, lieve Belg.
Is dat die foto van het Putas moment in Madrid?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dat die foto van het Putas moment in Madrid?
En waarom mag dat niet? Een voetballer mag toch een streven hebben? Hij heeft ook duidelijk gezegd dat hij daar op dit moment totaal niet voor in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hij heeft omtrent het hele Oranje-B verhaal gezegd dat hij dat wilde gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij Van Marwijk richting het WK 2010.
Edit: Bingo! Zie hier!
Voor zo iemand kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben,, die vent kan eigenlijk niks, heeft krukken nodig om te lopen,, en zonder krukken loopt ie per ongeluk tegen een bal aan, die dan altijd in het doel belandt.. om vervolgens spontaan klaar te komen,, want daar draait het om,, scoren is de orgamse van sporten,,quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef trifko het volgende:
alleen al het gejuich na een doelpunt van deze spaghettivleermuis word ik al misselijk..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:16 schreef DAMH het volgende:
[..]
Voor zo iemand kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben,, die vent kan eigenlijk niks, heeft krukken nodig om te lopen,, en zonder krukken loopt ie per ongeluk tegen een bal aan, die dan altijd in het doel belandt.. om vervolgens spontaan klaar te komen,, want daar draait het om,, scoren is de orgamse van sporten,,
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef trifko het volgende:
alleen al het gejuich na een doelpunt van deze spaghettivleermuis word ik al misselijk..
[ afbeelding ]
Je weet dat het de bedoeling bij voetbal is om te scoren he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die goal tegen Ajax vergeef ik hem ook nooit meer
Ik was nog iemand vergeten. Micheal Dingsdag: een achterbakse jankbek die pretendeert een leider te zijn. Overschat zichzelf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef The_Verve het volgende:
Henk Timmer. Reden: zijn zelfoverschatting.
Bruno Silva. Gewoon een hoer.
Onzin! Gewoon een goede voetballer en doet nooit wat vervelends.quote:
Wat is er mis met Johnny?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:22 schreef TvhN het volgende:
Walgen gaat te ver, maar ik ben niet zo'n fan van:
- Frankel;
- Lurling;
- Lucius;
- Guijo-Velasco;
- Heitinga;
- Van Bommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |