Dat was inderdaad de meest erge die ik ooit had gezien.quote:
Tja.... Robben kan in principe goed voetballen, maar hij is vaak veels te veel bezig met die onzin van vallen en janken. Als je niet wilt voetballen en alleen maar wilt rollen en acteren, dan hoef ik je ook niet op een voetbalveld te zien. Ik kots op figuren als Robben. En ja, ook wanneer hij het in de finale van een world cup zou doen waarna we winnen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jij bent ook wel rancuneus om iemand die zn halve leven op de tribune doorbrengt vanwege blessures een rit op de tribune toe te wensen
quote:
I rest my casequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'
Maar je moet het ook zelf weten, ik vind het geen speler of van te walgen. Verre van zelfs.
die is inderdaad erg,quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de meest erge die ik ooit had gezien.
Die van Gilardino was ook te erg.
Wat begrijp je niet aan noemenswaardig, knul?quote:
Wat jij wil schatje!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan noemenswaardig, knul?
Ik heb nergens gezegd dat er niet meer duiken in staan, ik vind slechts 1 noemenswaardig.
Als er zoveel rommel uitkomt zoals er uit je toetsenbord komt zal dat nog zwaar worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel doorslikken hè, geen rommel achteraf
[HOMO 2260] Waar allen VREDIG(!)* kerstfeest vieren. Hohohoquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel doorslikken hè, geen rommel achteraf
Ach wat jij wil mop!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er zoveel rommel uitkomt zoals er uit je toetsenbord komt zal dat nog zwaar worden.
Sorry three is a crowdquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
[HOMO 2260] Waar allen VREDIG(!)* kerstfeest vieren. Hohoho
Wat heb je tegen Joegoslaven dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic en Kezman... Om dezelfde reden
De meeste zijn vieze racisten, en ook nog eens vaak extreem nationalistisch.quote:
Oh ja, die was me even ontschoten, onze voetballende 010 hooligan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:09 schreef ub40_bboy het volgende:
oja ook nog danny buijs
Yep. Maar geen achterbakse sukkeltjes, zoals Lurling enz.. Dat vind ik persoonlijk nog veel walgelijker. Maar idd, hard (atteveld) en smerig (gorter) konden ze zeker zijn.. Zal nooit vergeten.. dat vingertje van Gorter bij Van der Doelen in het oog (FCU - Psv).. Remember?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:32 schreef popolon het volgende:
Gorter en Atteveld, dat waren pas echte klootzakken.
Klopt, klootzakken waren het maar niet zo achter de ellebogen als Lurling bijv.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep. Maar geen achterbakse sukkeltjes, zoals Lurling enz.. Dat vind ik persoonlijk nog veel walgelijker. Maar idd, hard (atteveld) en smerig (gorter) konden ze zeker zijn.. Zal nooit vergeten.. dat vingertje van Gorter bij Van der Doelen in het oog (FCU - Psv).. Remember?
Die pingel die hij miste bij z'n afscheid bij FCU.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:35 schreef Twerk het volgende:
Pascal Bosschaart kan ik me ook vreselijk aan ergeren. In zijn Utrecht tijd al een hele modale speler en schaamteloos solliciteren bij Feyenoord. Waar hij vervolgens wekelijks werd weggespeeld.. Toen eindelijk weer naar het niveau waar hij thuishoort (ado, met alle respect) en ook daar vrijwel niets brengen.. Nooit echt ingrijpen en constant achter de feiten aanslenteren... Saillant detail: In 300 wedstrijden heeft de beste man nog nooit een goal kunnen maken.. Zelfs niet per ongeluk ff tegen een balletje aangelopen die erinvloog.. Nee, gewoon 0 goals..
Omg ja. Zo kansloos, zo illustratief voor de voetballer Bosschaart ook. Ik heb ook altijd het idee dat ie elk moment een zenuwinzinking kan krijgen als hij per ongeluk weereens een balletje in de voeten krijgt geschoven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die pingel die hij miste bij z'n afscheid bij FCU.!
Kuijt jah, geweldige spelert om bij je club te hebben maar zoals hij praat stopt hij op z'n 30ste om te beginnen aan zijn afscheidstournee.. Die duurt dan tot z'n 65stequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:21 schreef ub40_bboy het volgende:
ik walg van dirk kuijt.
"Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug. Utrecht is mijn favoriete club ik keer hier zeker terug. Feyenoord is mijn favoriete club, ooit speel ik weer voor Feyenoord."
Heb'em nooit horen zeggen dat'ie terug wil in Oranje?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef rompompom het volgende:
Momenteel heb ik Hofland niet echt hoog zitten. Alleen maar geblesseerd en maar blaten dat-ie terug wil in oranje. En als-ie al speelt is dat wel zo walgelijk slecht, dat het eigenlijk meer naar medelijden gaat dan naar antipathie.
Qua trainers krijg ik ontzettende jeuk van Stevens trouwens. Die stem, huuuuu.
Di Canioquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste zijn vieze racisten, en ook nog eens vaak extreem nationalistisch.
Lazovic
Paolo di Canio (Vies mannetje)
Rooney
Beckham
Liever dit als een matennaaier die om kaarten gaat vragen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:14 schreef Twerk het volgende:
Henk Timmer (chronische zelfoverschatting + theatraal)
Hofland (wijzen, wijs doen, nogeens wijzen, veel praten en spelen als een zak hooi)
Suarez + Lurling (matennaaiers + aanstellerige mannetjes)
Guijo-Velasco.. Een hitergroet uitbrengen op een voetbalveld...Too bad. ==>
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |