Dat was inderdaad de meest erge die ik ooit had gezien.quote:
Tja.... Robben kan in principe goed voetballen, maar hij is vaak veels te veel bezig met die onzin van vallen en janken. Als je niet wilt voetballen en alleen maar wilt rollen en acteren, dan hoef ik je ook niet op een voetbalveld te zien. Ik kots op figuren als Robben. En ja, ook wanneer hij het in de finale van een world cup zou doen waarna we winnen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jij bent ook wel rancuneus om iemand die zn halve leven op de tribune doorbrengt vanwege blessures een rit op de tribune toe te wensen
quote:
I rest my casequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zag 1 noemenswaardige 'duik'
Maar je moet het ook zelf weten, ik vind het geen speler of van te walgen. Verre van zelfs.
die is inderdaad erg,quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de meest erge die ik ooit had gezien.
Die van Gilardino was ook te erg.
Wat begrijp je niet aan noemenswaardig, knul?quote:
Wat jij wil schatje!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan noemenswaardig, knul?
Ik heb nergens gezegd dat er niet meer duiken in staan, ik vind slechts 1 noemenswaardig.
Als er zoveel rommel uitkomt zoals er uit je toetsenbord komt zal dat nog zwaar worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel doorslikken hè, geen rommel achteraf
[HOMO 2260] Waar allen VREDIG(!)* kerstfeest vieren. Hohohoquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel doorslikken hè, geen rommel achteraf
Ach wat jij wil mop!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er zoveel rommel uitkomt zoals er uit je toetsenbord komt zal dat nog zwaar worden.
Sorry three is a crowdquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
[HOMO 2260] Waar allen VREDIG(!)* kerstfeest vieren. Hohoho
Wat heb je tegen Joegoslaven dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic en Kezman... Om dezelfde reden
De meeste zijn vieze racisten, en ook nog eens vaak extreem nationalistisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |