of ijsselmeervogels of hoe die lelijke clubs van kuijt ook maar heten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dirk gaat echt nooit voor Katwijk spelen hoor...
En Danny Buijs ook veel genoemd, terwijl het zo'n aardige jongen is.
Dat is het hem nou juist. Hij is een jongen en wil zich bewijzen als manquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef methodmich het volgende:
En Danny Buijs ook veel genoemd, terwijl het zo'n aardige jongen is.
Haha, ach, op het veld wil hij wel eens wat overdrijven in zijn acties inderdaad. Maar als hij puur dienend zou spelen in een draaiend team, mwah, dan is ie best okee hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist. Hij is een jongen en wil zich bewijzen als man
Ik doelde meer op de opmerking van Davids na Feyenoord - Ajaxquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, ach, op het veld wil hij wel eens wat overdrijven in zijn acties inderdaad. Maar als hij puur dienend zou spelen in een draaiend team, mwah, dan is ie best okee hoor.
Ja, toen ging hij ook overdrijven in zijn pogingen Davids te schoppen / te stoppen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de opmerking van Davids na Feyenoord - Ajax
Weet eigenlijk niet waarom, maar heb me altijd al aan hem lopen irriteren. En nu zie ik die kop van hem nog vaker op eredivisielive bij een promotiefilmpje, dat was de druppel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En waarom Swerts, venom?
Ik vind het ook een kutventje eigenlijk. Weet niet goed waarom, het is geen type voor schwalbes ofzo volgens mij. Dat ie dan Berbatov noemt snap ik weer niet, mooiere voetballers om naar te kijken zijn er niet als dat soort types, bovendien maakt hij nooit een overtreding en zelden een schwalbe.quote:
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hij heeft omtrent het hele Oranje-B verhaal gezegd dat hij dat wilde gebruiken om zich weer in de kijker te spelen bij Van Marwijk richting het WK 2010.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat niet. Ben geen fan van m en zijn spel (als Feyenoorder) maar dat kun je hem niet verwijten hoor!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |