Danny Buys jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef thewishmaster het volgende:
Tot mijn grote verbazing moet ik dan weer toegeven dat er bij aartsrivaal Feyenoord niemand rondloopt waaraan ik me kan ergeren. Of het moet Danny Buys zijn, maar die speelt niet al te vaak meer.
Davids zette hem toen een keer na een wedstrijd Ajax-Feyenoord ongelooflijk voor lul toen hij zei dat er wel vaker jongetjes waren die zich tegen hem wilden bewijzen.quote:
OMG ik vergeet de belangrijkste: RONALDO!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic en Kezman... Om dezelfde reden
Gatusso is juist een held. Er schuilt gewoon een enorm ruige Ier in die ventquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
- Alle Italiaanse voetballers (Inzaghi, Totti, Gattuso, Pirlo etc.)
De Portugezen alweer vergeten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
- Lazovic
- Alle Italiaanse voetballers (Inzaghi, Totti, Gattuso, Pirlo etc.)
- Tomasson
- Barton
- Lulring
Dat zijn de namen die direct in me opkomen.
Maniche, Deco, Scolari, etc.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Portugezen alweer vergeten?
Die zou inderdaad zo aan dat lijstje toegevoegd kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook een hekel aan Paul Matthijs.
Viel opzich wel mee. Kreeg af en toe een minimaal duwtje en dan gelijk naar de scheidsrechter kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Was hij vandaag ook weer op dreef?
Inderdaad. 2e Mark van Bommel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kots op Schaars. Wel de stoere jongen uithangen qua uitdelen, maar bij elk tikje ligt hij te janken. Ik gun hem nog wel een keer zo'n zware blessure.
quote:Lurling moet mogelijk onder het mes
Anthony Lurling moet wellicht worden geopereerd, zo meldt Omroep Brabant vrijdagavond. De aanvaller van NAC Breda heeft waarschijnlijk vorige week tegen Vitesse (2-0 winst) een scheurtje in zijn buikvlies opgelopen. Lurling houdt eerst een week absolute rust, waarna wordt bekeken of een operatie noodzakelijk zal zijn. Vrijdag speelde hij wel op pijnstillers en medicijnen mee in de uitwedstrijd tegen Feyenoord (3-1 verlies), maar werd twintig minuten voor het eindsignaal bij een 3-0 achterstand door coach Robert Maaskant van het veld gehaald.
Het is voor de geboren Bosschenaar mogelijk de tweede persoonlijke tegenslag van het lopende seizoen. De aanvaller werd eerder vier wedstrijden geschorst nadat hij FC Twente-speler Niels Wellenberg in diens buik sloeg. De voormalig speler van onder andere Feyenoord was tot dusverre drie keer trefzeker, onder meer tegen Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |