Alleen serieuze biedingen aubquote:
ok, 5 centquote:Op zondag 21 december 2008 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen serieuze biedingen aub.
wel zoet eyquote:Op zondag 21 december 2008 18:36 schreef HostiMeister het volgende:
Tetten van Yashii? Daar wil zelfs wel wat cash voor inzetten in de vorm van een fles wijn
origineel joh![]()
Houdt ze niet van een stevige volle Merlot?quote:
Doe eens liefquote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik donderdag mijn tieten laten zien, nee precies.. En toen had ik wel wat meer op dan 1 fles wijn
Volgens mij zitten ze al op drie flessen nu? 2 van swarmi, 1 van hosti?quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik donderdag mijn tieten laten zien, nee precies.. En toen had ik wel wat meer op dan 1 fles wijn
Kistje dan?quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
alleen als daar een kloppende genotsknots bij geleverd wordtquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houdt ze niet van een stevige volle Merlot?
Je hebt het tegen de juiste man in dit gevalquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als daar een kloppende genotsknots bij geleverd wordt
Goed gegokt, alleen pas na studio sportquote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok dat ze je toch wegbrengen
Maar waarom moet je vanavond dan? Anders ga je toch vaak op maandagochtend?
quote:Op zondag 21 december 2008 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoor wie klopt daar kindren, hoor wie klopt daar kindren
quote:Op zondag 21 december 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mij zo goedkoop afschildern, dat is lief wil je zeggen?
Jij mag voor gratis!quote:Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde 2 tientjes geven, da's meer an de rest hier
Juh, beetje shoppen, ergens uitgebreid lunchen, wss ergens cafétje pakken, en weer ergens lekker dineren.quote:
Wie zegt dat die andere het hadden over van die goedkope supermarkt wijn?quote:Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde 2 tientjes geven, da's meer an de rest hier
kijk eens wie het zegt, srslyquote:Op zondag 21 december 2008 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat die andere het hadden over van die goedkope supermarkt wijn?
Zie ik er uit Denk jij dat ik goedkope wijn zuip?quote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk eens wie het zegt, srsly
Hosti en swarmi? Ja, dat is goedkope wijn uit een pak van de aldi denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk eens wie het zegt, srsly
nee, maar wel weggeeft, de goede houd je zelfquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie ik er uit Denk jij dat ik goedkope wijn zuip?
whehehequote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, ligt er maar aan op wie ik indruk wil maken natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar wel weggeeft, de goede houd je zelf
Je ziet er een beetje uit alsof je alles wel zuipt!quote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, ik ben een culinaire god, whiskeys en wijnen horen daarbijquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti en swarmi? Ja, dat is goedkope wijn uit een pak van de aldi denk ik.
ook voor Yashi?quote:Op zondag 21 december 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, ik ben een culinaire god, whiskeys en wijnen horen bij daarbij
Ach als zijn een prosecco of canei liefhebster is zijn we natuurlijk snel uitgepraatquote:
Zomaar, toen 't bier op was. Tijdens 't wii'en, best een aanraderquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 18:58 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, nee, een single malt scotch, die ken ik wel
Gelukkig maakt dat het zoekveld een stuk kleiner
Ik zei 't er nog bij he.quote:Op zondag 21 december 2008 18:58 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, nee, een single malt scotch, die ken ik wel
Gelukkig maakt dat het zoekveld een stuk kleiner
Hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
wat zijn jullie vervelend vanavond.
Het zijn altijd dezelfdequote:
Smaakte primaquote:Op zondag 21 december 2008 19:00 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, als 't maar smaakte toch(vooral de quote 'toen het bier op was' doet vermoeden dat het allemaal niet zoveel meer uitmaakte
)
Ook al, nikckchanges zijn lamequote:Op zondag 21 december 2008 19:02 schreef Slarioux het volgende:
Zo. Ik krijg een nickchange naar Sander
25 euro voor SR, zie FBquote:Op zondag 21 december 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff, dan wil ik er 1 naar Yasha! of Yashaaa die laatste is toch van mij.
Nee 'Slarioux' scoor je meequote:Op zondag 21 december 2008 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook al, nikckchanges zijn lame.
Op FOK! zitten is toch al -100, dat haal je met een kekke naam ook niet meer inquote:
nee die zoete witte van de appie is lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti en swarmi? Ja, dat is goedkope wijn uit een pak van de aldi denk ik.
zoete wittequote:Op zondag 21 december 2008 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die zoete witte van de appie is lekker
Dat ene kampquote:Op zondag 21 december 2008 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
Welke storm? En wie is er vandaag trouwens allemaal onaardig tegen wie, ik heb het ff weer neit door blijkbaar
Ja, welke kampen waren er nu?quote:
Als 't daaraan ligt zijn we one big happy kampquote:Op zondag 21 december 2008 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, welke kampen waren er nu?
Via msn had ik vernomen dat de verdeling lag bij of je Yashi nu wel of niet mag?
Nooit verwacht dat jij zo'n typje was.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
SES Sc is dicht gegooid... Mag ik hier zeiken over een mod of niet?
Iemand die wat tegen autoriteit heeft? Dictatoren? Sorry dat ik je teleur moet stellenquote:Op zondag 21 december 2008 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij zo'n typje was.
Je bent dus of een hippie of een NSB-er?quote:Op zondag 21 december 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iemand die wat tegen autoriteit heeft? Dictatoren? Sorry dat ik je teleur moet stellen
Nee, ik haat het als men als een buitenstaander ineens besluit dat het anders moet gaan dan hoe het ging. Begrijp je? Gewoon een retard die ff komt melden dat hij het niet lekker vindt lurken ofzo... Te debiel voor worden, en voor jou om dan meteen weer in zwart of wit te denken is natuurlijk ook beetje debielquote:Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent dus of een hippie of een NSB-er?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil graag even mezelf met terugwerkende kracht nomineren voor het beste topic idee van de zaterdagavond
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
Lees dan even verder. Mijn initiatief (want anders was het waarschijnlijk bij een idee gebleven) levert al duizenden euro's en een naakte SHE opquote:
Ik denk ook in zwart/wit! Ik ben fascist! Je bent of voor of tegen!quote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik haat het als men als een buitenstaander ineens besluit dat het anders moet gaan dan hoe het ging. Begrijp je? Gewoon een retard die ff komt melden dat hij het niet lekker vindt lurken ofzo... Te debiel voor worden, en voor jou om dan meteen weer in zwart of wit te denken is natuurlijk ook beetje debiel
Het idee was van de_boswachter, maar ik vond dat het een topic verdiende om een succes te wordenquote:
Of iedereen daar gelukkig van wordt is natuurlijk ook maar de vraag?quote:Op zondag 21 december 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig hebben wij wél competente mods hier(sla en hou als meeposters) en missy als opperhoofd
Waar hébben jullie het over?quote:Op zondag 21 december 2008 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad Swarma, ik ben er niet gecharmeerd van, die gang van zaken slaat gewoon nergens op
SES SC FB draadje meen ik.quote:
Hell yesquote:Op zondag 21 december 2008 19:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof Sander een kekke naam is
12 Monkeys gezien?quote:Op zondag 21 december 2008 19:09 schreef Nielez het volgende:
Sander k zag net je last.fm profiel.
Of moet ik zeggen, James Cole!
Ah kut, een nieuwe FB, ik was 't straks nog aan 't volgen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
SES Sc is dicht gegooid... Mag ik hier zeiken over een mod of niet?
Ik heb een tijdje als IRC nick Jeffery Goines gehadquote:
"mijn initiatief", oeh mikkie, dat is wel een beetje een hertog_martin uitspraakquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lees dan even verder. Mijn initiatief (want anders was het waarschijnlijk bij een idee gebleven) levert al duizenden euro's en een naakte SHE op
Volgensmij wel.quote:
Ja en IB ging me naaien door te zeggen dat ik dat helemaal niet was. En dat wijf helemaal boos dat ik loog (want ik had ook zitten vertellen dat ik uit Engeland kwam, blablabla). Maar daarna kreeg ik tóch nog een nieuw bandje van d'r mee. Mutsquote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Nielez het volgende:
[..]
Volgensmij wel.
Tijdens intro ookal. Bij t iFeest toen we voor zo'n enorm debiel gekleurd/lichtgevend bandje een emailadres op moesten geven, toen had jij ookal iets van James.cole@gmail.com ofzo ingevuld
Was IB nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja en IB ging me naaien door te zeggen dat ik dat helemaal niet was. En dat wijf helemaal boos dat ik loog (want ik had ook zitten vertellen dat ik uit Engeland kwam, blablabla). Maar daarna kreeg ik tóch nog een nieuw bandje van d'r mee. Muts
quote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"mijn initiatief", oeh mikkie, dat is wel een beetje een hertog_martin uitspraak. de_boswachter kwam ermee en jij hebt 't in 't topic gezet. Verder puick
.
Alweer up and runningquote:
Het is maar goed dat Missie niet zo streng isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef crossover het volgende:
Dames en heren,
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
Download paint.net.quote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe draai je in paint een afbeelding buiten de standaard aantal graden om (dus meer dan 0 en minder dan 90)?
Google can probably help you.quote:Op zondag 21 december 2008 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
heeft er iemand een bf 2 key toevallig
Eensch!quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Photoshop is te moeilijk als je er amper aandacht aan wil besteden. Ben paint.net aan 't downloaden
.
Originele keys zijn voor sukkels die games kopenquote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn originele key krijg je niet
Is goed, want dan blijf je ultiem slank.quote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
de pizza was niet eens heul lekker... er zat niet genoeg vet in/op denk ik
Volgende keer de calzone van Chipito.nl nemenquote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
de pizza was niet eens heul lekker... er zat niet genoeg vet in/op denk ik
quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De FOK! usert wenskaarten zijn gevonden!
Die is briljant.quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De FOK! usert wenskaarten zijn gevonden!
Ik werd halverwege de middag enorm gaar van te weinig slaap. Als dat al als kater telt heb ik een zwaar levenquote:
Maar dan moet je wel een bierblikje als heatsink hebben, en dát kan natuurlijk niet iedereen zelf maken.quote:
Kost een bierblikkie nou johquote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een bierblikje als heatsink hebben, en dát kan natuurlijk niet iedereen zelf maken.
whehequote:
Goede film, maar is dit niet het tweede deel? Meen dat ze vorige week ook een deel hebben uitgezonden.quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu komt Hitler - a rise of evil op tv.
Shockeren is balanceren op 't koord van geloofwaardigheid, jij bent er net vanaf geflikkerd.quote:Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof Hitler het ultieme kwaad was! Goed voor dieren, aardig tegen vrouwen etc.
Ach Hitler neerzetten als de persoonlijke manifestatie van het kwaad is zo kort door de bocht!quote:Op zondag 21 december 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Shockeren is balanceren op 't koord van geloofwaardigheid, jij bent er net vanaf geflikkerd.
Er staat een uur en 40 minuten ingepland terwijl de film zo'n drie uur duurt en vorige week was er ook al een uitzending. You do the mathquote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deel 2? Staat niks hier:
http://www.tvgids.nl/prog(...)3A_The_rise_of_evil/
edit - fuck je hebt gelijk, 't is een miniserie
Da's inderdaad een grote misser.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer dat het int engels is.
Die ik heb ik vrijdag nacht nog gekeken, wat een aangrijpende film. Ik heb tot half 5 alle nazi hoofdfiguren zitten wikipedia-enquote:Op zondag 21 december 2008 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Der untergang nog steeds een downloaden.
Dat die Bruno Ganz de manier van spreken van Hitler zo goed had geemuleerd dat sommige historici het verschil niet eens hoordequote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus, echt briljant geacteerd enzo
Ik zie alleen maar hoofden op de foto.quote:
Ja piemelfoto's mogen niet op het fobo.quote:Op zondag 21 december 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar hoofden op de foto.
Ik hoef je zwans ook niet te zien ouwequote:Op zondag 21 december 2008 22:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja piemelfoto's mogen niet op het fobo.
Weet niet eens of ik daar mag komenquote:
Ze krijgt nog een statham-trauma met al die filmsquote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ik dacht dat je die Jason Statham film ging kijken?
Kan niet, als ik een vrouw was zou ik ook niets anders doen dan zijn films kijkenquote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze krijgt nog een statham-trauma met al die films.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan niet, als ik een vrouw was zou ik ook niets anders doen dan zijn films kijken
Aaaah lief!!quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was echt de allersnelste paint ooit.
Je verwacht 't niet he.quote:
Iets meer info mag wel! Welke films, hoe bevielen de bonbons, etc?quote:Op zondag 21 december 2008 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben net pas terug, zegt genoegVoor herhaling vatbaar enz.... ^^
Uhm, allebei de films; alles is liefde / stardust + tvquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Iets meer info mag wel! Welke films, hoe bevielen de bonbons, etc?
Damn, ik kwam voor haar, niet der moederquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Mikkie het volgende:
Fucking hell... op een eerste date met ouders kennis maken. The horror.
uurtje of 1 vanmiddagquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Maar verder klinkt het gezellig CP. Je date begon...gisteravond?.
quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Damn, ik kwam voor haar, niet der moederToen ze weg gingen vroegen die ouders of ik nog eens langs kwam, ongeacht wat
er van zou vinden xD Verder viel het reuze mee, maar ik ga natuurlijk niet uitgebreid tegen haar aan liggen enz als der moeder aan de overkant zit
![]()
Owh dan valt het meequote:[..]
uurtje of 1 vanmiddag![]()
Dat is dan wel weer zonde. Maar goed, laat je er nog wat km's uitgeremd hebben en wat km's tellerafwijking hou je nog een overschrijding van zo'n 10 tot 15 km/h over. Zonde geld, maar geen onoverkomelijke bon.quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh wel bekeuring denk ikliet nog gas los en op de rem, maar op het moment dat ik de flitsapparatuur zag staan was er iets van 150 op de teller...
Klein stukje van gezien maar het kon mij niet enorm boeien, eerlijk gezegd. Zo'n vrouw die wederom d'r pinpas achter laat bij een vriend, het is gewoon vragen om problemen. Maar misschien moet ik 'n keer een hele aflevering zien ipv twee minutenquote:Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond dit programma gezien:
[BNN] Afkicken #2
Best heftig wat voor levensverhalen er achter "die junkies" zitten.
Er zit zo'n kruisje in de hoek van je venstertje! Dat doet soms wonderenquote:Op maandag 22 december 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dan welNu heb ik een te vermoeiend msn gesprek
Ja dronken dan vertellen ze ineens meer dan normaal hequote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar stiekem ben ik toch ook wel nieuwsgierig
Lees ik net pas ! Niet geweten dat jij zo cheesy was!quote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: Is er nog geneukt?.
Hahahah, mensen buiten me altijd uit als ze doorhebben dat ik dronken ben op msn, zo gemeenquote:
Nog 460 euro over, toch?quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
owja ik had m ook binnen40 euro 9 km te hard
jammer maar helaas
Ik vind snooker leuk om te kijkenquote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Snooker kijken? Je wil graag gaan slapen maar 't lukt niet?
quote:Op maandag 22 december 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahahah, mensen buiten me altijd uit als ze doorhebben dat ik dronken ben op msn, zo gemeen
ik lees het ook nu pas... Nee er is niet geneukt. Nee er is niet gezoend. Maar het was wel echt verder heerlijk, hele avond tegen elkaar aan gelegen en ondertussen wat gepraat en gesnoeptquote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: Is er nog geneukt?.
Ja, maar mikkie is vast zon typje dat een date pas geslaagd noemt als ie zijn croissantje in dr oventje heeft mogen opwarmen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik lees het ook nu pas... Nee er is niet geneukt. Nee er is niet gezoend. Maar het was wel echt verder heerlijk, hele avond tegen elkaar aan gelegen en ondertussen wat gepraat en gesnoeptnja ik zal je de details besparen
laten we het er op houden dat ik opnieuw welkom ben en daar zeer graag op in ga
Avondje knuffelen en zoenen is af en toe ook leuk mits er geen blauwe ballen optredenquote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar mikkie is vast zon typje dat een date pas geslaagd noemt als ie zijn croissantje in dr oventje heeft mogen opwarmen!
Dat dus. Niks mis met cosiness!quote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Avondje knuffelen en zoenen is af en toe ook leuk mits er geen blauwe ballen optreden
Is een ernstige medische aandoening! Daar moet direct worden ingegrepen om verder leed te voorkomen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
blauwe ballen zijn niet grappig
Echt niet, is een zeer onbekend fenomeen voor vrouwen waar echt meer inlichtingen voor moeten komen, educatie plannen enzoquote:Op maandag 22 december 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet?
quote:Op maandag 22 december 2008 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt niet, is een zeer onbekend fenomeen voor vrouwen waar echt meer inlichtingen voor moeten komen, educatie plannen enzo
Zeker....quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is full metal jacket toch een goede film joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |