ja, of hij is een nieuwe... maar dat denk ik niet, want volgens mij zijn verslaafden ook vaak verslaafd aan hun relatiequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef Specularium het volgende:
Dus hij is er met de centen vandoor.
[ afbeelding ]
ja te ergquote:
Dat denk ik bij heel erg veel mensen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef Burdie het volgende:
Ik kan me bij haar ook niet voorstellen dat iemand er overheen zou WILLEN.
Vol met spelfouten natuurlijk weer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
filmpje van dooie vriend op de hyves van jet... wtf![]()
Nu niet nee, haar drugsgebruik heeft haar getekend om het maar zo te zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef Burdie het volgende:
Ik kan me bij haar ook niet voorstellen dat iemand er overheen zou WILLEN, maar misschien was ze wel ooit heel knap..
Tis maar waar je op kickt hequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nu niet nee, haar drugsgebruik heeft haar getekend om het maar zo te zeggen.
Maar destijds was ze wellicht in een betere conditie. Overigens, als je ziet wat voor krakkemikkige tippelsletjes, zonder tanden en pokdalig tot en met gewoon klantjes hebben
Ik schoot in de lach.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
filmpje van dooie vriend op de hyves van jet... wtf![]()
daar ben ik wel benieuwd naar. Dennis, Mike, Marcoquote:Op woensdag 17 december 2008 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou er eigenlijk nog een update komen van de afkickers van vorig jaar?
Tja... waarschijunlijk sluipt het er allamaal in. Een beetje het kikker-in-een-pan-met-kokend-water idee...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:02 schreef Burdie het volgende:
Die vriendin van Niels, daar viel bij mij ook m'n mond van open trouwens... dat ze zich zó heeft laten gebruiken, vernederen, mishandelen... en toch stug bij 'm blijven en zelfs een kindje maken samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |