Alleen serieuze biedingen aubquote:
ok, 5 centquote:Op zondag 21 december 2008 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen serieuze biedingen aub.
wel zoet eyquote:Op zondag 21 december 2008 18:36 schreef HostiMeister het volgende:
Tetten van Yashii? Daar wil zelfs wel wat cash voor inzetten in de vorm van een fles wijn
origineel joh![]()
Houdt ze niet van een stevige volle Merlot?quote:
Doe eens liefquote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik donderdag mijn tieten laten zien, nee precies.. En toen had ik wel wat meer op dan 1 fles wijn
Volgens mij zitten ze al op drie flessen nu? 2 van swarmi, 1 van hosti?quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik donderdag mijn tieten laten zien, nee precies.. En toen had ik wel wat meer op dan 1 fles wijn
Kistje dan?quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
alleen als daar een kloppende genotsknots bij geleverd wordtquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houdt ze niet van een stevige volle Merlot?
Je hebt het tegen de juiste man in dit gevalquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als daar een kloppende genotsknots bij geleverd wordt
Goed gegokt, alleen pas na studio sportquote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok dat ze je toch wegbrengen
Maar waarom moet je vanavond dan? Anders ga je toch vaak op maandagochtend?
quote:Op zondag 21 december 2008 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoor wie klopt daar kindren, hoor wie klopt daar kindren
quote:Op zondag 21 december 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mij zo goedkoop afschildern, dat is lief wil je zeggen?
Jij mag voor gratis!quote:Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde 2 tientjes geven, da's meer an de rest hier
Juh, beetje shoppen, ergens uitgebreid lunchen, wss ergens cafétje pakken, en weer ergens lekker dineren.quote:
Wie zegt dat die andere het hadden over van die goedkope supermarkt wijn?quote:Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde 2 tientjes geven, da's meer an de rest hier
kijk eens wie het zegt, srslyquote:Op zondag 21 december 2008 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat die andere het hadden over van die goedkope supermarkt wijn?
Zie ik er uit Denk jij dat ik goedkope wijn zuip?quote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk eens wie het zegt, srsly
Hosti en swarmi? Ja, dat is goedkope wijn uit een pak van de aldi denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk eens wie het zegt, srsly
nee, maar wel weggeeft, de goede houd je zelfquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie ik er uit Denk jij dat ik goedkope wijn zuip?
whehehequote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, ligt er maar aan op wie ik indruk wil maken natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar wel weggeeft, de goede houd je zelf
Je ziet er een beetje uit alsof je alles wel zuipt!quote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, ik ben een culinaire god, whiskeys en wijnen horen daarbijquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti en swarmi? Ja, dat is goedkope wijn uit een pak van de aldi denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |