ook voor Yashi?quote:Op zondag 21 december 2008 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, ik ben een culinaire god, whiskeys en wijnen horen bij daarbij
Ach als zijn een prosecco of canei liefhebster is zijn we natuurlijk snel uitgepraatquote:
Zomaar, toen 't bier op was. Tijdens 't wii'en, best een aanraderquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 18:58 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, nee, een single malt scotch, die ken ik wel
Gelukkig maakt dat het zoekveld een stuk kleiner
Ik zei 't er nog bij he.quote:Op zondag 21 december 2008 18:58 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, nee, een single malt scotch, die ken ik wel
Gelukkig maakt dat het zoekveld een stuk kleiner
Hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
wat zijn jullie vervelend vanavond.
Het zijn altijd dezelfdequote:
Smaakte primaquote:Op zondag 21 december 2008 19:00 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, als 't maar smaakte toch(vooral de quote 'toen het bier op was' doet vermoeden dat het allemaal niet zoveel meer uitmaakte
)
Ook al, nikckchanges zijn lamequote:Op zondag 21 december 2008 19:02 schreef Slarioux het volgende:
Zo. Ik krijg een nickchange naar Sander
25 euro voor SR, zie FBquote:Op zondag 21 december 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff, dan wil ik er 1 naar Yasha! of Yashaaa die laatste is toch van mij.
Nee 'Slarioux' scoor je meequote:Op zondag 21 december 2008 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook al, nikckchanges zijn lame.
Op FOK! zitten is toch al -100, dat haal je met een kekke naam ook niet meer inquote:
nee die zoete witte van de appie is lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti en swarmi? Ja, dat is goedkope wijn uit een pak van de aldi denk ik.
zoete wittequote:Op zondag 21 december 2008 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die zoete witte van de appie is lekker
Dat ene kampquote:Op zondag 21 december 2008 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
Welke storm? En wie is er vandaag trouwens allemaal onaardig tegen wie, ik heb het ff weer neit door blijkbaar
Ja, welke kampen waren er nu?quote:
Als 't daaraan ligt zijn we one big happy kampquote:Op zondag 21 december 2008 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, welke kampen waren er nu?
Via msn had ik vernomen dat de verdeling lag bij of je Yashi nu wel of niet mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |